Vysvetľuje ten článok nejakým spôsobom spravodlivosť súčasného tarifu DPMŽ k cestujúcim, ktorí sú nútení pri svojej ceste prestupovať a dôvod existencie jedinej pozitívnej animálie v podobe 24 h cestovného lístka?
Ja si myslím, že pri tej výstavbe prístreškov nie je niečo v poriadku. Predtým, keď bola postavená komplexná zastávka aj so stánkom (jeden objekt), tak prevádzkovateľ stánku zodpovedal aj za čistotu zastávky. Teraz tvrdo odrezali od novinových stánkov zastávku a úplne novú postavili oddelene od novinových stánkov. Predchádzajúce zastávky neboli tak zničené, aby sa museli vymieňať - odrezávať od novinových stánkov. Napríklad na Štefánikovom nám. bol krátko zrušený predaj v stánku a po oddelení zastávky sa predaj obnovil.
www.dpmz.sk - Cestujúci - Zoznam liniek (sú uvedené tieto nočné linky). Nočné linky:
50 Žel.stanica, Vlčince, Solinky, Hliny
51 Žel.stanica, Centrum, Závodie, Hájik
www.dpmz.sk - Cestujúci - Tarifa - Článok II.
Druhy a ceny cestovných lístkov - A. Jednorázové cestovné - 3. Zásady používania jednorázových cestovných lístkov - bod g:
g) JCL základný nočný platí len na nočné spoje v čase od 23.00 hod. do 05.00 hod..
Je napísané: platí "len na nočné spoje" a "nočné linky sú 50 a 51". OK
Myslienka "nech si kazdy zaplati, kolko precestuje" je spravna. Kazdy by si mal zaplatit nejaky cas, kedy moze cestovat. 10, 30, 60 min, 24hod, mesiac, 3 mesiace atd. A nie takto ako je teraz, ze clovek cestujuci 30 min zaplati rozne ceny podla toho, kde byva, kam ide a kedy mu konecne pride ten priamy spoj... ?
Dalsi z nezmyslov DPMZ. Miesto toho, aby napisali, ze 25 Sk sa plati iba v 51 a 50, napisu 23-05 bez toho, aby sa pozreli, ci nahodou nemaju denne linky, ktore zasahuju do tejto doby. Cize dovedene ad absurdum, este zo Smrekovej by to bol za 25, ale uz z Polnej len za 10 Sk...
Proste debilizmus jak vysity. A "dopravni odbornici" uz zrejme nevedia ako z konopi, tak vymyslaju somariny ako zavadzanie novych okruznych liniek s nepouzitelnou frekvenciou, prekladom a absentujucou intervalostou a kazdym tymto "zlepsenim" a "prinosom pre cestujucu verejnost" sa dany stav kazi este viac (ale "mame 3 dopravne okruhy"). A prestupna tarifa zavedena nebude. A viete preco? Lebo to by si muselo vedenie DPMZ verejne priznat, ze su banda neschopnych ludi, ktori MHD poznaju len spoza okna svojho auta. Museli by totiz priznat, ze "vykonova" tarifa v sucasnej podobe je nepouzitelnym nezmyslom. Ale to oni predsa tak obhajovali a vtlkali Zilincanom, ze jedine toto je spravne a spravodlive a urcite sa nasim prikladom budu inspirovat aj ostatne mesta...
BTW su ludia (a o.i. aj samotny sef DPMZ), ktori razia teoriu "nech si kazdy zaplati, kolko precestuje". Preto mi nie je jasne, preco existuje tzv, turisticky listok. Ved predsa ked chce niekto za 24 h viac cestovat po Ziline, nech si zaplati, kolko precestuje, nie? Doteraz to nebolo vysvetlene, takze s tou "spravodlivostou" to nebude zase take horuce...
SimCity som hral naposledy verziu 2000:-);-):-D a dokonca som to uhral vitazne v najvyssej obtiaznosti, ale k veci: dratovat abus linku sa Ti z ekonomickeho hladiska oplati vtedy, ak tam mas aspon 60-70 spojov denne. Neber to vsak ako konecne cislo, ovplyvnuje to totiz vela faktorov ako clenitost a sklon trate, pocet zastavok, absencia/existencia infrastruktury, prepravna zataz a mnoho inych.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec