DPMŽ plánuje úpravu trolejového vedenia v obratisku na Ul. Matice slovenskej
http://www.dpmz.sk/userfiles/prieskum%20do%2010000EUR/2019/Projektová%20dokumentácia%20k%20úprave%20trolejového%20vedenia%20na%20ulici%20Matice%20Slovenskej%20v%20Žiline/PT_Výzva_Projektová%20dokumentácia%20k%20úprave%20trolejového%20vedenia%20na%20ulici%20Matice%20Slovenskej%20v%20Žiline.pdf
Časť prvá: Úprava trolejového vedenia na zástavke Matice Slovenskej, smer mesto pre automatické navedenie zberacích hlavíc elektrického prúdu trolejbusu pre nezávislú jazdu s pomocným pohonom APU (Auxiliari power unit – Pomocná zdrojová jednotka) na trolejové vedenie (natrolejovanie).
Časť druhá: Pridanie stopy trolejového vedenia pre potreby parkovania na otočke na ul. Matice Slovenskej.
http://www.dpmz.sk/userfiles/prieskum%20do%2010000EUR/2019/Projektová%20dokumentácia%20k%20úprave%20trolejového%20vedenia%20na%20ulici%20Matice%20Slovenskej%20v%20Žiline/PT_Výzva_Projektová%20dokumentácia%20k%20úprave%20trolejového%20vedenia%20na%20ulici%20Matice%20Slovenskej%20v%20Žiline.pdf
Časť prvá: Úprava trolejového vedenia na zástavke Matice Slovenskej, smer mesto pre automatické navedenie zberacích hlavíc elektrického prúdu trolejbusu pre nezávislú jazdu s pomocným pohonom APU (Auxiliari power unit – Pomocná zdrojová jednotka) na trolejové vedenie (natrolejovanie).
Časť druhá: Pridanie stopy trolejového vedenia pre potreby parkovania na otočke na ul. Matice Slovenskej.
TB94
Paradoxne, Priemyselná ulica sa nachádza aj pri Nededzi, bus sa tam otáča okolo haly Grupo Antolin,
a to oficálne v CP uvedené nie je, len od Vzdelávacieho centra, takže je možné že tá zmluvná doprava má nejaké extra úseky navyše ktoré platia ďalšie firmy zvlášť mimo CP, ale vykonáva to jeden autobus určený pre L35 s tým že nejaký krátky úsek má na displeji Zmluvná doprava a od určitej zastávky ktorá je už v CP uvedená sa prepne na L35.
6:15 je jediný oficiálny spoj cez Kysuckú, ale okolo 14:30 tadiaľ relatívne pravidelne premávajú mimo CP odklonom obe linky ak je most pri Hypertescu preťažený, hlavne pred víkendami (špeciálne predĺženými) a sviatkami keď sa celé Československo hrnie na východ, vtedy nezáleží na trase ale čo najskoršom vysadení ľudí na stanici a potom ďalšie zastávky v protismere oficiálnej trasy a do vozovne.
Každopádne platí: kto nesleduje - nevie