Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jozef #2307:
Ani na www.nay.sk som nič nenašiel ?
Reakcia na: Miro #2306:

Vystihol si to najlepšie. Nikto nič nevie o nejakej linke, autobus je obyčajná Karosa a ten malý nápis nikomu nič nehovorí. A keď sa to cestujúca verejnosť dozvie, bude už po Vianociach. Preprava stojí nemalé peniaze a spoločnosť NAY mohla dať aspoň pznamy do Žilinského večerníka, Žilinských novín, prípadne do ich vianočného reklamného letáčika (ten tiež nemám).
Reakcia na: zoZa #2305:
On ten autobus nie je ani nijako zvlášť označený, ak je to ten, ktorý som videl ? vyzerá ako každá iná Karosa DPMŽ a na mieste linkového čísla má veľký nápis PREPRAVA ZDARMA a nejaký menší nápis, ktorý som ani neprečítal ? takže človek ani poriadne nevidí, kam to ide, takže nastúpi len vtedy, ak sa chce odviezť zadarmo a je mu jedno kam ? včera som ho videl odchádzať z Hálkovej s asi pätnástimi ľuďmi na palube a fakt som nevedel, kam vlastne ide a dnes som ho videl na ul. Vysokoškolákov takmer prázdny
inac vcera, v piatok nesli dve strorky, jedna , co ide 14:13 a druha 14:25, obidve z Fatranskej, takze na zastavkach sa tvoril kazdu minutu vecsi a vecsi dav nespokojnych cestujucich...., potom niektori, ktori mali odvahu , alebo sa ponahlali do mesta, tak sa natlacili do L6 a potom aj do L7, ktore trocha meskali pre dlhe nastupovanie cestujucich, ktorym sa akoby zazrakom podarilo natlacit dovnutra ☺ , hlavna vec, ze premavala Nay linka prazdna....
Reakcia na: Jozef #2303:
to asi nebol dobry napad zaviest tu nay linku..., viezol som sa v nej v piatok sam, ale postupne nebral vodic asi styroch ludi...ked siel smerom na Halkovu..
ale je pravda, ze tou linkou vlastne nikto nechodi, kym sa o tom ludia dozvedia, ze taka linka vobec premava, tak uz bude po Vianociach ☺
Ako uz bolo oznamene, opat premava az do 23.12.2004 predvianočná NAY-linka. Dnes pred desiatou hodinou na Ul. Vysokoškolákov smerom k OD sa viezol len jeden mládenec a pred 15 hodinou tiež na tej istej zastávke v autobuse nebol nikto! Predvianočná linka nebola nikde medializovaná, nikto o nevie (len my), obchodny dom je dostupny MHD a smerovanie linky nevyhovuje mimomestskym navstevnikom. Autobus je z DPMZ.
Reakcia na: Miro #2300:
Je to tak preto, lebo ked ides z Horok (teda z uzemia mimo mesta), vchadzas na Hajik a teda do obce. Kdezto na Vlcince alebo Solinky vchadzas vzdy len z mesta, nikdy nie z uzemia mimo.
BTW mas pravdu, ze ta tabula by mohla byt az za krizovatkou, lebo aj tak je od tej krizovatky az po tabulu Zilina-Zavodie max. rychlost 60 km/h.
Cafte, nevie niekto ako robia ti vodici, ktori robia na smeny?
kolko dni robia, kolko maju volno
Reakcia na: Vladimír #2298:
Pochopil som, ale úspornejšie riešenie by bolo dať značku konca Žiliny až za tú križovatku - ušetrili by sa dve tabule a aj tak tam nie je vhodné ísť rýchlejšie. Mimochodom, tabuľa za križovatkou hlása, že vchádzame do časti Žilina - Hájik, ale keď zbehneme do mesta druhou stranou, už sa nedozvieme, že miestnu časť Hájik opúšťame. Okrem toho si myslím, že Hájik nie je miestnou časťou v tom zmysle, ako napr. Brodno, je to len sídlisko. To by potom mali mať samostatné označenie aj Solinky, Vlčince, prípadne aj Hliny.
Doprava do KIA môže byť v princípe zabezpečená niekoľkými spôsobmi:
a) individuálna doprava - autá, motocykle, bicykle (ozaj, myslel niekto pri projektovaní ciest ku KIA na cyklistov?)
b) hromadná doprava - vlak, autobus SAD, autobus alebo trolejbus MHD
Najlepšia je vždy previazaná kombinácia všetkých možností. Bohužiaľ, napriek proklamáciám o budovaní integrovaného dopravného systému v regióne Žiliny to zatiaľ vyzerá, že každý sa hrá na vlastnom piesočku a nevidno žiadnu skutočnú spoluprácu. Prečo si rajecká železnica, resp. ŽRIDS a SAD Žilina konkurujú, hoci v oboch má zrejme veľké slovo jeden a ten istý človek?
Reakcia na: Miro #2277:
Značka "začiatok obce" a "koniec obce" ešte nemusí znamenať, že opúšťaš územie mesta.

Re #2280 Jakub: Tak veru.

Re #2297fred: Súhlas.
Ja som bol a aj som od zaciatku velkym fandom TD, avsak preklenut trol. vedenim tak velku vzdialenost a to jednoucelovo, cez "uzemie nikoho" sa mi nezda zdrave. Od buduceho roku uz nebude statna pokladna prispievat na prevadzkovanie MHD. DPMZ bude dotovana uz len z regionalnych rozpoctov. Preco potom este zhorsovat sami sebe situaciu? Aj keby sme to rovno postavili za statne, udrzovat to budeme my. Teraz napisem nieco od veci. Keby som nieco podobne dal postavit v SIM CITY 4, bol by to zaciatok konca mojho mesta. ?
Vo vozidlách MHD sa objavili nové a zároveň posledné oznamy na výraznom bledozelenom podklade u ukončení platnosti kontaktných Mestských čipových kariet dňom 31.12.2004. Od 1.1.2005 bude možné v MHD v Žiline používať len bezkontaktné čipové karty.
Predchádzajúce oznamy o ukončení platnosti MČK boli na inom farebnom podklade a vo vozidlách MHD boli od júla tohto roka.
Reakcia na: Jakub #2294:

Kórejská strana mala všetko do hĺbky spracované. Od pracovnej sily cez dopravné koridory, logistiku a napr. aj analýzu vzťahu obyvateľstva k cudzincom. Čiže mali prehľad o všetkom a s odstupom času mi to pripadá, že sa hrali so Sloválmi a Poliakmi ako mačka s myšou, kto dá viac. O zlome v rokovaniach sa hovorí, keď žilinská strana navrhla okrem iného aj takú drobnosť, že zabezpečí samostatné zdravotné zariadenie, školu a škôlku pre deti. Kórejská strana veľmi ocenila tento prístup mesta a konštatovala, že sa ešte nestretla vo svete pri rôznych rokovaniach s tým, aby niekto mal záujem aj o ich deti. Myslím si však, že vždy ide len a len o peniaze.
Reakcia na: Jozef #2293:
A to sa pri tych rokovaniach, ked sa Korejcom navrhli trolejbusy, vobec nenadhodila moznost dopravy zeleznicou? Ved investorovi to predsa moze byt jedno, ci mu ludi to zavodu privezie trolejbus alebo vlak, pokial to vsetko ide tak ako ma.
Reakcia na: Papyr #2270:

"Ale ked ste v Ziline tak zazrani do vystavby trolejbusov, ze ho idete stavat aj tam, kde sa nevyplati... ". Tá otázka nestojí tak ako si ju napísal. Všetci predsa vieme počítať, čiže vieme čo je výhodné a čo nie. Výstavba TD k závodom Hyundai/Kia má pozadie ešte pri prvých rokovaniach s investormi. Kórejská strana naťahovala (aj úmyselne) Slovákov a Poliakov, kto poskytne čo najväčšie výhody. Pri týchto viacnásobných rokovaniach bol daný prísľub aj na výstavbu TD k závodom. Dĺžka je asi 6 km a cenu predpokladám asi na 120 mil. Sk. V dnešných časoch, keď sú zrušené dotácie a peňazí v rozpočte je málo, tak si neviem predstaviť túto výstavbu z vlastných prostriedkov. Okrem iného toto bolo spomenuté pred rokom pri týchto rokovaniach a odvtedy sa už nikde o tom nehovorilo, lem my to tu stále v rámci diskusie "pretriasame".
Jednoznačne do KIE vlakom! Výborný nápad! ?
Reakcia na: fred #2287:

Aj táto preprava by mohla byť reálna, ale nesmieme zabudnúť, že preprava zamestnancov je aj zo strany od Vrútok. Napr. aj Rajecká Anča nemusí mať konečnú v Žiline, ale môže súpravu potiahnúť až do Varína. Týka sa to aj iných vlakových spojov napr, robotnícky vlak z Čadce môže pokračovať do Martina a opačne. Tých možnostií je dostatok, len treba rozmýšľať. Bohužiaľ niekoho aj z toho bolí hlava. Ešte by som sa vrátil aj k tej vlečke. V minulosti bola napr. po vlečke zabezpečovaná preprava zamestnancov v Dubnici nad Váhom zo železničnej stanice do závodu ZŤS a do vojenského závodu v tzv. Údolí (ZVS). Robotnícky vlak od Tren. Teplej nekončil v žst. Dubnica nad Váhom, ale od tretieho nástupišťa mimoúrovňovo pokračoval ďalej až k uvedeným závodom.
Reakcia na: Jozef #2289:
Ja si to predstavujem tak, ze okrem regulernych vlakov na trati 180 by mohli jazdit (podla potreby) aj posilove spoje v useku Zilina - Teplicka/V - Varin a spat, pripadne predlzene az do/z Rajca.
Reakcia na: Jakub #2286:

V istej televíznej relácii na začiatku roka námestník ŽSR rozprával o preprave tovaru a výrobkov k budúcim závodom. Okrem iného spomenul, že osobnú prepravu cestujúcich by mohla zabezpečovať aj ŽRIDS. Vstupy do závodov sú hneď vedľa železničnej trate a nevedel by som pochopiť, keby sa trať nevyužila. Aj v Púchove smerom na Horní Lideč bola v minulých rokoch vybudovaná účelová žel. zastávka "Púchov závody". Čo sa týka jestvujúcej zastávky Teplička jej využitie je takmer nulové. Využíva ju len pár cestujúcich (robotníkov) v smere od Vrútok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.