Ešte do tretice príspevok pre tých, ktorí majú radi trošku histórie, tak pripájam stav CP z júla 2004 po otvorení trate na Veľký diel ako vyzerali CP jednotlivých liniek a ich trasy.
L1 Kvačalova - Polícia - ŽST - Košická - Matice Slovenskej
v špičke 2x za hodinu (odstupy 30, 34, 29, 35 min), v sedle a cez víkend 1x v takte cca, počas špičky bol odstup spojov 19/41 minút, celkovo sa odchody z Kvačalovej menily, prešli do taktu na 2-3 a zas sa zmenila minúta odchodu
L3 (alebo nedotknutá stálica čo sa týka trasy)
interval: 8/20/10//20, vtedy si pamätám na linke zásadne kĺbové vozidlá, tu by ma zaujímalo, že čo sa porobilo s L3, že dnes na nej prakticky kĺbové vozidlo až na 1-2 poradia nevidím a ani to nejak nie je cítiť, že by klbáky na nej absentovali?
L4 Solinky - Hliny - polícia - ŽST - Košická - Matice Slovenskej - Fatranská
intervaly: ráno 8-11 min, sedlo z Fatranskej 16-12-12-20 min zo Soliniek 17-16-15-12 min, poobede 10-13 min, víkend opäať perla ako sedlo z Fatranskej 00. a 30. a zo Soliniek 09. a 36.
L5 Fatranská - Matice Slovenskej - plaváreň - Štúrovo nám. - Hliny - Solinky - Veľký diel - Fatranská - Matice Slovenskej a opačne ako L15
interval: ráno, 20 a 25 min interval, od 7:30 cca do 9:00 interval 25/35 (2x za hodinu iba), v sedle až do konca špičky interval 20 min, potom sa to v celku držalo na 30 min cca iba na L15 atypicky o 16tej 1x za hodinu a potom o 17 a 18tej 3x za hodinu a potom klasické večerné experimenty s intervalmi 30, 40 a 50 min, víkend 30 min, občas niektorý odchod vyseknutý
L6 Stodolova - polícia - ŽST - nemocnica - plaváreň - Sv. Cyrila a Metoda - Matice Slovenskej - Fatranská
interval: ráno 23 a 30 min, sedlo 60 min a na konci sedla z Hájika natiahnutý na 73 min, poobede 27/33 z Hájika a 23/37 z Fatranskej, víkend 60 min
L7/17 Hájik - polícia - Hliny - Solinky - Veľký diel - Fatranská - Matice Slovenskej - Košická - ŽST - polícia - Hájik, opačne ako L17
interval: ráno 27/33 na L7, 20/40 na L17, v sedle 60 min, poobede 20/40 na L7 a 20 min na L17, večer posledný spoj 19:45 na L17 (o 19h nešla L7) a 20:45 na L7, víkend 60 min presne a všetky spoje (!!!), L7 prvý spoj 5:57 až po 20:57 držala odchody v takte, L17 o 7:17 po 21:17 držala takt
ešte pre doplnenie, jazdný čas L7 = 61 minút, L17 = 60 minút
L8 Carrefour - nemocnica - ŽST - polícia - nemocnica - Carrefour
interval: 30 min, prvý odchod 8:00, posledný 21:30, vynechané spoje 11:30 a 19:30
L16 trasa ako dnes, len okruh po centre robila opačne ako dnes, t.j. premávala od polície cez ŽSR, Veľkú okružnú a k polícií a späť na Hájik
premávka: ráno "až" 4 spoje, poobede z Hájika 3 spoje o 13, 14 a 15:47, o 16tej nič (zrovna keď o 16tej ľudia končia v práci - "ideál") a potom 17:10, 18:25, 19:25, 20:25 a 21:25 (podľa mňa túto linku bolo úplne zbytočné držať pri živote, radšej mohli L6 posilniť)
Inak s odstupom času na toto linkové vedenie pozerám ako na nie to najhoršie (pamätám čo potom prišlo po zavedení okružných liniek z m.č. po centrum aká nevôľa a celkom oprávnená). Stačilo by, keby urobili iba tieto úpravy:
a) zrušili L7/17 a 16 a posilnili primárne L6 a doplnili počet spojov na L4 do pôvodného stavu
b) zrušili L8 a presmerovali L1 k OC Dubeň (nemusela by tam končiť L6 a mohla spájať väčším počtom spojov Hájik s Vlčincami)
c) Veľký diel by obsluhovali iba L5/15, ktoré by mohli byť v prípade väčšieho náporu posilnené, problémom by ale bolo spojenie so ŽST, pre to ako alternatívu mám riešenie skrz obnovenie pôvodnej L5 (ako dnes) a potiahnutie L3 na Maticu Slovenskú a tá by obsluhovala Veľký diel, čím by opäť opodstatnene na nej premával kĺbové trolejbusy
L1 Kvačalova - Polícia - ŽST - Košická - Matice Slovenskej
v špičke 2x za hodinu (odstupy 30, 34, 29, 35 min), v sedle a cez víkend 1x v takte cca, počas špičky bol odstup spojov 19/41 minút, celkovo sa odchody z Kvačalovej menily, prešli do taktu na 2-3 a zas sa zmenila minúta odchodu
L3 (alebo nedotknutá stálica čo sa týka trasy)
interval: 8/20/10//20, vtedy si pamätám na linke zásadne kĺbové vozidlá, tu by ma zaujímalo, že čo sa porobilo s L3, že dnes na nej prakticky kĺbové vozidlo až na 1-2 poradia nevidím a ani to nejak nie je cítiť, že by klbáky na nej absentovali?
L4 Solinky - Hliny - polícia - ŽST - Košická - Matice Slovenskej - Fatranská
intervaly: ráno 8-11 min, sedlo z Fatranskej 16-12-12-20 min zo Soliniek 17-16-15-12 min, poobede 10-13 min, víkend opäať perla ako sedlo z Fatranskej 00. a 30. a zo Soliniek 09. a 36.
L5 Fatranská - Matice Slovenskej - plaváreň - Štúrovo nám. - Hliny - Solinky - Veľký diel - Fatranská - Matice Slovenskej a opačne ako L15
interval: ráno, 20 a 25 min interval, od 7:30 cca do 9:00 interval 25/35 (2x za hodinu iba), v sedle až do konca špičky interval 20 min, potom sa to v celku držalo na 30 min cca iba na L15 atypicky o 16tej 1x za hodinu a potom o 17 a 18tej 3x za hodinu a potom klasické večerné experimenty s intervalmi 30, 40 a 50 min, víkend 30 min, občas niektorý odchod vyseknutý
L6 Stodolova - polícia - ŽST - nemocnica - plaváreň - Sv. Cyrila a Metoda - Matice Slovenskej - Fatranská
interval: ráno 23 a 30 min, sedlo 60 min a na konci sedla z Hájika natiahnutý na 73 min, poobede 27/33 z Hájika a 23/37 z Fatranskej, víkend 60 min
L7/17 Hájik - polícia - Hliny - Solinky - Veľký diel - Fatranská - Matice Slovenskej - Košická - ŽST - polícia - Hájik, opačne ako L17
interval: ráno 27/33 na L7, 20/40 na L17, v sedle 60 min, poobede 20/40 na L7 a 20 min na L17, večer posledný spoj 19:45 na L17 (o 19h nešla L7) a 20:45 na L7, víkend 60 min presne a všetky spoje (!!!), L7 prvý spoj 5:57 až po 20:57 držala odchody v takte, L17 o 7:17 po 21:17 držala takt
ešte pre doplnenie, jazdný čas L7 = 61 minút, L17 = 60 minút
L8 Carrefour - nemocnica - ŽST - polícia - nemocnica - Carrefour
interval: 30 min, prvý odchod 8:00, posledný 21:30, vynechané spoje 11:30 a 19:30
L16 trasa ako dnes, len okruh po centre robila opačne ako dnes, t.j. premávala od polície cez ŽSR, Veľkú okružnú a k polícií a späť na Hájik
premávka: ráno "až" 4 spoje, poobede z Hájika 3 spoje o 13, 14 a 15:47, o 16tej nič (zrovna keď o 16tej ľudia končia v práci - "ideál") a potom 17:10, 18:25, 19:25, 20:25 a 21:25 (podľa mňa túto linku bolo úplne zbytočné držať pri živote, radšej mohli L6 posilniť)
Inak s odstupom času na toto linkové vedenie pozerám ako na nie to najhoršie (pamätám čo potom prišlo po zavedení okružných liniek z m.č. po centrum aká nevôľa a celkom oprávnená). Stačilo by, keby urobili iba tieto úpravy:
a) zrušili L7/17 a 16 a posilnili primárne L6 a doplnili počet spojov na L4 do pôvodného stavu
b) zrušili L8 a presmerovali L1 k OC Dubeň (nemusela by tam končiť L6 a mohla spájať väčším počtom spojov Hájik s Vlčincami)
c) Veľký diel by obsluhovali iba L5/15, ktoré by mohli byť v prípade väčšieho náporu posilnené, problémom by ale bolo spojenie so ŽST, pre to ako alternatívu mám riešenie skrz obnovenie pôvodnej L5 (ako dnes) a potiahnutie L3 na Maticu Slovenskú a tá by obsluhovala Veľký diel, čím by opäť opodstatnene na nej premával kĺbové trolejbusy
Viko