V príspevku #22795 si písal, že po 22. hodine neexistuje spojenie z Kvačalovej do centra, kde by bolo možné stihnúť prípoje do iných mestských častí, kde si menovite spomenul:
* linku 14 smer Vlčince, odchod z Hurbanovej o 22:23
* linku 24 smer Trnové, odchod z Hurbanovej o 22:28
* linku 31 smer Mojšová Lúčka, odchod z Hurbanovej o 22:24
Teraz DP zavádza nový spoj L1 s odchodom z Kvačalovej o 22:07 a príchodom na Hurbanovu o 22:18. Mne z toho vychádza, že všetky Tebou menované prípoje tak bude po novom možné stihnúť. Inými slovami, plné vyhovenie Tvojej požiadavke. Teraz však píšeš, že: "ten problém to moc nerieši". Ja síce v DP nepracujem a môže mi to byť fuk, ale NECHÁPEM. Asi by to chcelo vysvetliť.
P.S.: Jasné, že čítajú. Vždy čítali a neraz tu priamo diskutovali.
Sedí, pozri si odchody linky 29 zo zastávky Dolná cez víkend...
Autor správy na stránke DPMŽ zjavne kopíroval riadok od zmeny pre linku 24, ale zabudol už aktualizovať to na: "posunutie času odchodu spoja v sobotu - nedeľu z Budatína na Železničnú stanicu zo 16:03 hod. na 16:13".
Update:
- ten presun linky 29 z 16:03 na 16:13 v so-ne nesedí na linku 29 ani 24 zo žiadnej zastávky. Kto túto záhahadu rozlúšti skôr ako to opravia, má u mna pivo.
Prednedávnom som tu písal o Kvačalovej a odchodoch liniek večer. Zrazu sa pridáva spoj na l.č. 1 o 22:07. Ten problém to síce moc nerieši ale žeby si niekto z DPMŽ čítal aj fórum na imhd ?
Plus kuriozitka pri l.č. 29 po novom bude premávať zo Strážova do Trnového a to so-ne 16:13 Otázka či je preklep v linke alebo cieli
Parciálne sa robia aj kĺbáky, napríklad Škoda 27Tr. Čítal som súťažné podklady a malo by ísť o dvojnápravové 12 metrové trolejbusy. Osobne to tipujem opäť na Škodu 26Tr, prípadne ešte možno Škoda 32Tr v karosérii toho nového Soru NS12
Len mi trošku nie je jasné, aké využitie tie trolejbusy budú mať. V prípade výluky ich bude málo, a na ktoré linky by mohli byť pravidelne nasadzované.... Napadá ma len L67, prípadne pri zmene trasovania L20.
Žilinskému večerníku by som nedôveroval. Na stránke je už od Septembra verejná súťaž na 2 Tbusy s pomocným pohonom. Keď som si dávnejšie len tak letmo prebehol daný dokument, nepamätám si že by bolo presne definované či sa má generovať energia dieslovým generátorom alebo má byť uložená v bateriách. Preto môj odhad víťaza je Škoda 30 TrDG.
Podľa článku v Žilinskom večerníku o modernizácii vozidlového parku DPMŽ by na konci budúceho roka mohli pribudnúť (po úspešnom verejnom obstarávaní) ešte 2 ks parciálnych trolejbusov s batériami.
Peter, keď jazdy budeš pravidelne dobíjať do 30 dní, tak Ti neprepadnú. Otázne je, či má zmysel samotná čipová karta, keď ani 20 jázd v priebehu mesiaca neminieš. (To je ta slávna žilinská tarifa).
Mal som podobnú dilemu. Nakoniec som ju prestal dobíjať...
Dobrý deň,
chcem sa opýtať, koľko jázd je možné mať na jednej čipovej karte, resp. neprepadnú mi za nejaký čas, samozrejme pri dobíjaní v pravidelných intervaloch (1 x mesiac - 20 jázd). Prípadne, či existuje nejaká kombinácia dobíjania jázd pri malom množstve využívania MHD za mesiac. Momentálne mám cca 50 jázd a za dva dni dobíjam ďalších 20
??? - to znamenalo že neviem na aku linku budu nasadzovane, to maju nastarosti iný kolegovia
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023