Dnes som išiel z Poľnej na linke 14 na zastávku Polícia vozom 242 o 10:36 a po prejazde cez delič už vypadol elektrický prúd. Trolejbus ledva došiel voľnobehom na zastávku Polícia. Medzi Hurbanovou a Políciou v opačnom smere zostal stáť voz 205. Asi o 11:30 začali zase trolejbusy jazdiť.
Predstavujem si to tak, že by tú záverečnú prácu ponúkal nejaký dekan a nejaký na to šikovný študent by si to vybral a spravil to napr. pomocou sond, ktoré by tie papučky spoľahlivo napasovali a aj vyberali zvolený pár drôtov napr. pri vybočení palíc na nesprávny pár.
Ahojte, chcel by som sa opýtať, či sa po zaradení nových trolejbusov bude ešte počítať aj so starými trolejbusmi 14/15Tr?
A ako to vyzerá s Karosami radu 700? Všetky pôjdu do šrotu alebo sa nejaká zachová?
Číta toto fórum aj niekto z vodičov MHD v Martine, prípadne prímestkej dopravy v okolí Martina? Ak áno, bol by som vám povďačný, ak by sa mi niekto z Vás ozval na môj email romo54321@zoznam.sk. Mám len zopár otázok. Uvažujem nad prácou vodiča. Ďakujem veľmi pekne.
Dnes som zase išiel 5:32 trolejbusom 209 na L14 a na Matici slovenskej bolo asi poškodené trolejové spojenie, lebo mu vyskočil zberač. Neskôr išiel môj kolega tým miestom a všimol si na tom istom mieste ďalší trolejbus s vyskočeným zberačom. Trolejbusom by sa naozaj zišiel samonasadzovací mechanizmus.
Je to sezónna linka. To, či by mala byť zverejnená aj mimo sezóny, je vecou pohľadu. Ja si myslím, že je lepšie ju mimo sezóny nezobrazovať, aby sme nemiatli ľudí.
To už aká náhoda, že v priebehu okamihu dvaja upozorníme na rovnakú vec - tú L67 ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Troll