Re#1867, Vsevedko: hadam si dovolis pochybovat o ulohe PRIMATORA a MESTSKEHO ZASTUPITELSTVA pri rozvoji DPMŽ a MHD vobec? Ved keby nebolo PRIMATA a MZ tak niet ani prvej pisomnej zmienky(1208), ani mestskych vysad s trhovym a milovym pravom(1312), ani hradu(1318) a uz vobec nie Kosicko-bohuminskej drahy(1871), ci Povazskej zeleznice(1883). Uz o tomto rozhodol PRIMATOR a MESTSKE ZASTUPITELSTVO! Vsevedko, mas Ty ale medzery v modernej historii ZA!
zoZa
Inac aby si si nemyslel, ja nie som proti prestupnej tarife, mne to moze byt uplne fuk, ide mi len o to, ze zmenit celkovy charakter dopravy v Ziline moze byt dost kruty risk, ktory moze , ale nemusi dopadnut dobre, je jasne, ze po zavedeni AVTD stupli zisky, nakolko nemuselo jazdit tolko neefektivnych liniek, ktore casto mnohe z nich jazdili len sem tam, cize ak niekto byval v casti, kde jazdilo len zopar liniek, tak vedel, ze lepsie bude, ak pojde pesi...