Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PeterC #12432:
ja znova položím otázku - pre KOĽKÝCH cestujúcich L1 bude? Na vozenie vzduchu nemáme dostatok peňazí...

ku L6 sa už vracať nebudem, tam som jasne vyjadril svoj názor prednedávnom, takže z nižšie uvedených informácií začínam mať obavu zo skratky GVTD... ?
Tak a je to uz tu 🙂. Uz sa tesim na nove cestovne poriadky, hlavne na tie vikendove. Teraz jazdia linky 4/14 do centra pocas vikendu z Vlciniec 4 krat za hodinu, v pravidelnom intervale na vsetky zastavky v centre. Pred dvoma mesiacmi to bolo 6 krat za hodinu. Teraz myslim, ze ten cestovny poriadok bude vyzerat nasledovne: 1 krat za hodinu pojde L4, jedenkrat za hodinu L1, jedenkrat za hodinu L5 a jedenkrat za hodinu L6 🙂, alebo raz za hodinu pojdu L4, 1, 5, 5 pokial 6tka nebude zachadzat az na Vlcince, alebo nebude pravidenly interval a niektore hodiny pojdu linky 1,5,6 castejsie a inokedy vobec.
Moznym prinosom vsak moze byt prepojenie Vlciniec so Solinkami, resp Hlinami troma roznymi smermi 🙂, cize cez Velky diel (L4/14), cez Centrum (L4/14) a takisto cez Sturovo namestie (L5). Vlcince maju teda priame spojenie so Zavodim (L1), ale co Solinky? poznam vela ludi, ktori by uvitali taktiez linku zo Soliniek a Hlin do Zavodia, alebo aj z Vlciniec na Velku okruznu pri gymnaziu, a samozrejme nejaku linku, ktora by jazdila z Vlciniec na Kysucku ul., najlepsie aspon po Budatin, alebo Povazsky Chlmec.
Mozno pri zmene linkovania trolejbusov, bude treba upravit aj autobusy.
Ale v kazdom pripade kazda zmena linkovania a zmena cestovnych poriadkov vobec sposobi mensi chaos, a spociatku ubytok cestujucich, ktori si budu musiet zvykat. Casom sa to vsak ustali, a potom sa uvidi, ci nove linkove vedenie bude lepsie ako stare. T.j, ci bude viac tych cestujucich, co ziskaju lepsie spojenia ako tych, co im zmena skor poskodi.
Reakcia na: Vladimír #12431:
Myslím si, že L1 aj L6 majú zmysel, hlavne ak sa z časového hľadiska vhodne prestriedajú. Ono, ten dnešný interval L6 (2 x za hodinu v špičke cez pracovný deň) tiež nie je nejaká výhra, ale L6 je pre Hájik potrebná. A L1 by umožnila cestovať MHD tým skupinám, o ktorých som písal v predošlom príspevku. Totiž, na najbližšiu zastávku L6 - Závodskú to majú ďaleko (asi 10-12 minút peši). Ak ku tomu pripočítame dobu cestovania a čakania na zastávke, tak to sa im oplatí radšej ísť autom. Skrátka, v L1 vidím dosť veľký prínos, a ak sa rozumne zladí s L6, tak súbeh síce na časti trate bude, ale nebude zbytočný. To je môj názor.
Reakcia na: PeterC #12428:
Ja si zase kladiem otázku, či má zmysel obnovovať aj L1 aj 6. Podľa mňa buď jedno alebo druhý, inak len obnovenie historického zbytočného súbehu.

Re #12430 VLK: Hej. Mám obavu, že "nosné" linky budú v špičke jazdiť každých 15 a v sedle raz za 30 minút, menej nosné ešte menej 😛
Reakcia na: PeterC #12428:
ja zatiaľ počujem iba o pridávaní, ale to sa nedá, neverím, že Harman len tak z ničoho nič zvýši dotácie (najmä ak Gubala začal vo veľkom "šetriť", a to aj na miestach, kde to nie je bohvie čo), a keď sa pozriem, čo dorobil Gubala s tou nedeľou, tak sa na GVTD zrovna dvakrát neteším... ?
Reakcia na: tux #12424:
Ako to bude s výjazdami a zjazdami do depa - budú brať ľudí ako viaceré spoje súčasnej L1?
Reakcia na: tux #12424:
To obnovenie historickej L1 sa mi celkom páči. Poznám veľa ľudí, ktorým to značne pomôže, najmä zo Závodia, z okolia DPMŽ a z priemyselnej zóny na Priemyselnej ulici (Sunghwoo Tech už má nejakých 300 zamestnancov, Varias cez 100), ktorí sem dochádzajú do práce z Vlčiniec. Len mi nie je jasné, ako sa chce docieliť priame spojenie sídlisk (slová p.Harmana), ak by sa L6 nepotiahla na Vlčince?
Reakcia na: tux #12424:
Neviem prečo mi GVTD pripomína jeden z tu predložených (šimkoslavov?) variant. Ak z toho opíšu aj intervaly, tak sa to zrejme celkom bude dať, či nie?
Reakcia na: VLK #12425:
no bohuzial mas pravdu...
Reakcia na: tux #12424:
takže podľa prvých správ som zvedavý, na úkor čoho to bude... nečakám, že sa vzkm zdvihnú spolu s dotáciami, nakoľko to vyhlásil Harman hneď na začiatku, takže možno dopadneme, že nám bude jazdiť niečo v intervale, ktorý máme v nedeľu (už som si ponadával, keď som sa potreboval dostať v nedeľu doobeda zo žst. na Solinky aj so psom a čakal som skoro 30 min...) ?
GVTD
1) linky 4 a 14 budú "protismerné" na trase Matice Slovenskej -> Velky Diel -> Solinky -> mesto -> Vlčince
2) linka 1 by sa mala obnoviť v pôvodnom rozsahu
3) obnova linky 5 na trase Solinky -> Štúr. námestie -> nemocnica -> Vlčince a spať
4) !neisté! potihanutie L6 na Vlčince
Reakcia na: mirkobb #12414:
Pretoze Slovensko si akosi zabudlo EuroUniu poziadat, aby malo kapitolu aj na toto. V najblizsej sedemrocnici teda Slovensko na taketo veci ziadat peniaze od EU nemoze, lebo nenahlasilo dopredu, ze na to peniaze bude potrebovat. Teda, ako hovoris, nasi papalasi nieco posr...
Reakcia na: marek231 #12416:
V diskusii Pod lampou so Štefanom Hríbom na tému "Žilina včera dnes a zajtra", ktorá sa konala v bábkovom divadle a kde bol diskutujúcim hosťom primátor Ivan Harman, primátor oznámil, že začiatkom jesene vstúpi do platnosti nové trasovanie liniek založené na priamych spojoch medzi sídliskami, konkrétne uviedol Vlčince a Solinky. Primátor vníma, že medzi sídliskami necestuje veľmi veľa cestujúcich, ale takéto linky majú patriť k občianskej dovybavenosti, keďže niekoré inštitúcie (zdravotnícke zariadenia, jedáleň pre dôchodcov, školy) sa nachádzajú na sídliskách a cestujú do nich obyvatelia zo všetkých ostatnýchsídlisk. Takisto sľúbil, že v najbližších rokoch sa budú upravovať zľavy na cestovnom. Na úkor čoho sa tak stane, alebo či plánuje zvýšiť dotácie DPMŽ, už neuviedol.
Reakcia na: kubik #12420:
Radšej menšie pohodlie ako hrozná udalosť, že motor sám od seba môže horieť.
Reakcia na: MatusZA #12419:
Tak to hej...zase zle motory nemaju (Iveca su v pohodicke), ale DAF-y su a tak asi este navrch...
Reakcia na: kubik #12415:
Ale jazdné vlastnosti sú predsa na prvom mieste. Je jedno, či linkové alebo mestské, hlavne nech to je veľmi silné.
Reakcia na: marek231 #12416:
Na jeseň sa budú meniť trasy trolejbusových liniek. Čakám, že ešte v júli bude zverejnená podoba GVTD (Gubalovej verzie trolejbusovej dopravy). Pozri si príspevok #12350.
Reakcia na: Mongolec #12412:
Dufam, ze Line...lebo obycajnych mam plne zuby...
Reakcia na: Mongolec #12412:
Tiez by ma to urcite zaujímalo ze co sa deje s nakupom nových vozidiel. Aj ked by som radsej videl investicie v podobe kupi novych 25Tr alebo Trolin no je tu 7 mesiac v roku a zatial nic.

V poslednom case som na tomto fore moc nebol no mohol by mi niekto objasnit co sa chysta v septembri v MHD Zilina. Ake zmeny? Co sa suska? Co znamena ta nova skratka? Dakujem za odpovede.
Reakcia na: Mongolec #12412:
No zbohom...dalsie "pohodlne"Citelisy...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement