Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vševedko #1207:
A ty kde žiješ? ... To si si už mohol za tú dobu uvedomiť, že na Slovensku sú banka a dopravný podnik (najmä, čo sa týka vzťahov k zákazníkovi) úplne opačné inštitúcie. ?
Reakcia na: Vladimír #1211:
To neprispôsobenie cestovného poriadku MHD príchodom a odchodom vlakov je o to nepochopiteľnejšie, že tým DPMŽ stráca na tržbách, keďže tu nie sú predplatné časové lístky a aj študenti platia každú cestu. Mne to pripadá skoro ako keby to DPMŽ robil naschvál za to, že im železnica oficiálne nedáva svoje cestovné poriadky.

Ako Žilinčana ma vývoj tunajšej MHD v poslednom čase tiež veľmi mrzí. Ako rád by som napríklad videl nejaký pozitívny vývoj v ŽRIDS!

Zdalo by sa, že k prospechu MHD v Žiline by mohlo byť to, že toto fórum navštevuje aj Juraj, bohužiaľ jeho názory sú napriek tomu nepochopiteľne nemenné. Pritom si myslím, že námetov na zlepšenie už na tomto fóre odznelo ažaž!
Reakcia na: marek #1210:
V roku 2004 mali prísť 3 City busy. To znamená, že všetky sú už tu.
Reakcia na: marek #1209:
Ja som Ti len tlmočil stanovisko DPMŽ, ja osobne s ním tiež celkom nesúhlasím. Ja som z Prešova a tam si ako vysokoškolák samozrejme môžeš kúpiť zľavnený aj jednorazový lístok za predpokladu, že máš na DP vystavený platný kmeňový list.
Len to, že ISIC kartu neuznávame, ma na našom DP štve, ale ako som už písal, snažím sa tam robiť osvetu, hádam povolia.

O tom, že spojenie železničnej stanice so zastávkou Žilinská univerzita platí len v teoretickej rovine a v praxi je pre drvivú väčšinu študentov používajúcich železničnú dopravu nepoužiteľné, sme sa už bavili.
Stanovisko DPMŽ je také, že na Slovensku nie je zavedená žiadna postupnosť pri zostavovaní celoštátneho grafikonu dopravy a nie je kladený žiaden dôraz na vzájomné prepojenie jednotlivých dopravných systémov. Inými slovami, železnica nijakým spôsobom neinformuje SAD a DPMŽ a svojich zmenách, SAD taktiež DPMŽ o svojich zmenách neinformuje. Teoreticky tak DPMŽ môže upraviť cestovné poriadky trolejbusových liniek tak, aby na príchody vlakov do Žiliny naväzovali a pri najbližšej zmene GVD môže ZSSK bez upozorenia vlaky bez všetkého prehodiť na iné časy.
Druhou stranou mince je však to, že rýchliky sa už celé roky držia v stabilných časoch a z roka na rok sa nemenia. Preto sa nečudujem cestujúcim, že CP L7/17 môžu vnímať ako neochotu alebo dokonca provokáciu zo strany prevádzkovateľa MHD.

Zhoršujúca sa pravidelnosť v MHD bola na fóre tiež preberaná. Podobne ako píšeš Ty, aj my sme už dospeli k väčšinovému záveru, že zmeny z júla 2004 z mestskej dopravy viac odniesli ako jej priniesli. Problémom je stále sa zvyšujúci počet liniek, stále sa predlžujúce intervaly medzi spojmi. Vlastne ani nie intervaly, lebo tie už tiež akosi vymizli - skôr by som povedal, že stále sa znižujúci počet spojov na linkách. S vysokým počtom liniek, riedkymi intervalmi a navyše trasovaním liniek do polookruhov (linka typu "P") je logickým výsledkom neschopnosť - nemožnosť tieto linky vzájomne koordinovať. V starších príspevkoch sme si to už ukazovali na doprave napr. na sídlisko Hájik, kde môžu aj v čase končiacej sa špičky všetky spoje poodchádzať naraz a potom pol hodiny nejde nič.

K predošlým odstavcom: Žilinu mám naozaj veľmi rád, písanie takto kritických príspevkov mi trhá srdce, ale žiaľ, konštatujem len stav.

P.S.: Ten autobus v Poprade bola Karosa B 732 ex. DPMP #257.
este nieco: kolko busov Karosa City bus objednal DPMZ?
V Bratislave je ISIC karta v MHD akceptovana, daju sa na nu nahrat mesacniky a pod.

Ako perlicku vam poviem, ze som bol minuly tyzden v Poprade a chcel som ist do Tesca. Zo stanice je tam ale iba spoplatnena linka. listok u vodica 10,-Sk. Zdalo sa mi to vela, tak som skusil vytiahnut ISIC kartu a vodic mi bez problemov vydal polovicny listok!!!
Inak ten bus bol riadny srot a na skle za vodicom mal plan liniek MHD Presov.

Este o tych kartach. Na SK sme vzdy vo vsetkom pozadu. Len ceny dvihame viac ako ine novoclenske krajiny EU. Nerozumiem, preco sa to neda akceptovat aj u DPMZ. Ved pocet jazd si aj tak musite zakupit u nich. jedine o co tak pridu je, ze kartu nekupujete u nich ale na univerzite.

ja na ISIC kartu chodim aj v MHD Martin a mozem nou platit vo vsetkych busoch SAD Zilina.

A spoje na univerzitu su totalne o nicom. vlaky zo smeru Vrutky a povazska b. dochadzaju 34. a 35. minutu a jedina linka 17 odchadza 33. minutu. takze slapem peso, tak ako vacsina. A spat? hodina konci xx:50 a linka 7 odchadza xx:54. A ked si zoberieme to uzasne polozenie zastavky, tak z NS, alebo VD sa to neda stihnut....

DPMZ sice dalo spoje k Univerzite, ale su poriadne na hovno! Dokonca by sa tu hodilo pouzit aj tvrdsi vyraz.

Inak sa mi zda, ze rastucim poctom T-trati a novych autobusov, pribudaju aj nove linky a vacsie diery v grafikone. Uz to nie je to DPMZ, ako pred styrmi rokmi.

a co sa tyka polovicneho studentskeho listka. mam nan narok? tak nech sa s tym neseru a zavedu ho. lebo mozte ukoncit aj strednu skolu po troch tyzdnoch a preukazka vam plati cely rok. tak nech vymyslia, aby sa preukazky pre VS potvrdzovali po semestroch a mozu tie listky zaviest.
Len sa mi zda, ze tak ako pri ISIC, pri spojoch na diel, tak aj pri polovicnom cestovnom chyba ochota!!!
Reakcia na: Vševedko #1207:
Správne má byť v prvej vete samozrejme "vo vzťahu k zákazníkom"...
Reakcia na: Vladimír #1194:
Podnik, ktorý používa vo svojom podniku vo vzťahu k cestujúcim výaz "zneužívanie", ma prudko irituje. Bez ohľadu na to, či je to dopravný podnik, alebo iný. Kamarát, ktorý pracuje v banke, mi hovoril, že vo vzťahu ku klientom majú výraz "zneužívanie" prísne zakázaný.
Reakcia na: Jozef #1205:
Áno, v súvislom bielom poli vyzerá dobre. Ale u nás ju lepia prevažne až za kĺb, kde už prekrýva horný červený pruh a tam sa to mne osobne už nepáči.
Reakcia na: LUK #1203:

Reklama s tyčinkou DOTS je napríklad na trolejbuse č.228 na L4 (mám aj foto). Reklama tam vhodne zapadne a nepôsobí rušivo. Nachádza sa na bočnej časti vpredu. Žltý pás je prerušený a na bielom podklade je reklama.
Reklama je aj na autobusoch napr. na L26 č.75, na L24 č. 02, na L28 734AH (neviem ev.č.) a na L29 č. 99. Tieto autobusy mám tiež odfotené.
Reakcia na: Jano #1202:
Služba WAP síce platená je, ale neplatíš nám. My za jej používanie Tebou nemáme ani korunu. Stránka je nezávislá a nezisková.
A keď sme už pri cestovnom poriadku na WAP-e, máš tam dole aj odkaz "odchod v inej hodine". Potom nájdeš aj spoj, ktorý si hľadal. Jeden kolega to teraz pred malou chvíľou skúšal a funguje to.
Reakcia na: Kubik #1200:
...a ako ladí k tej vašej zelenej? A priamo reklamu s tyčinkou nemáte?
Chcem si pozriet autobus na zajtra na rano o 6:00 a ked zadam tento cas, hodima automaticky na 18:00. Co je to potom za sluzbu. Este aj platenu za pripojenie.
Ešte by som chcel dodať,že 09-ina má na prednej maske dekoráciu,také tie oči,čo je značka oblečenia NO FEAR,stálo by to za fotku ! ?
Práve som si pozeral bystrickú stránku a všimol som si,že niektorá Karosa tam dostala takú reklamu na tú čokoládku DOTS v tvare červeného koliečka,tak už aj 03-ka ju má.Dnes som ju videl na Košickej.

Ináč bol som pozrieť aj 10-inu,ešte nemá EČV ani ŠPZ.
Reakcia na: Valec #1195:
Aj keď sa to zrejme nepatrí, s ohľadom na to, že anketa je vonku ešte veľmi krátko, spravil som výnimku a...
V tej ankete by sa ešte hodila odpoveď: Áno, pokiaľ budú 100% garantované.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.