Reakcia na: Kvacalova23 #11079:
Žilina ako taká nemá problém - podla mna - s kvalitou vozového parku. Ten je v rámci Slovenska ešte stále na pomerne slušnej úrovni, i ked trend v poslednom case postúpil.... Nové trolejbusy? Preco nie? Iba nerozumný clovek by bol proti. Ale kde je najväcší problém v žilinskej MHD? Tolkokrát kritizovaná nová koncepcia podla mna nie je zlá. Ak by sme vyšli z predpokladu, o ktorom nikto nepochybuje - že nosná je TB doprava, tak potom autobusy majú byť doplnkom tohoto nosného systému. A tie nimi momentálne nie sú. Súcasná koncepcia tohoto druhu dopravy je už zastaralá a potrebuje zmenu. Navyše nevyužíva potenciál tak kvalitného vozového parku ako má.... Áno, je obsluha okrajových castí... Ale ... Napr. L30 - to co je za linka? L31 a L29 sú už tak zmagorené, že pomaly niet spoja bez doplnkovej znacky , ktorá urcí jej konecnú.... L2... Nebol by jej potenciál väcší , keby....??? L24, 21, 22 sú síce najstabilnejšie a najsilnejšie v autobusových linkách, ale myslíte, že nemajú rezervu a nedajú sa vylepšiť? Možno i iným intervalom.... Ved L21 premáva väcšinou po spojoch z Hájika v Závodí.... Preco to nikto nezmení tak, aby brala ludí pred spojmi z Hájika práve v Závodí? Nemohol by sa potom ušetriť nejaký ten klb na L16 a presunúť ho na L4/14, kde by bol naozaj využitý?Pozrite sa v týždni do depa, kde je odstavených x krátkych TB. Je rentabilné ich státie v depe? A tak potenciál žilinskej MHD je podstatne väèší, ako sa momentálne využíva - je to môj názor a viem, že je jednostranný.... Ale ak niekam vrazím peniaze, tak ich chcem co najskôr späť... a realita? Dobrý biznis je vtedy dobrým, ak okrem hlavných produktov mám možnosť výberu i tých doplnkových... A to v Žiline chýba... Po novej koncepcii na TB linkách ( kde by sa tiež už mohli vykonať urcité kozmetické zmeny, ktoré ukázal cas ich využívania ) by mala nasledovať aj zmena na aut. spojoch a byť skutocným doplnkom v ponúkaných službách.... Dalšia vec, ktorá ma trošku trápi je tá, že do tých už akože objazdených TB, pcháme digitálne tabule typu - za predné okno, boky a vzadu plast... To co je? Nové busy mali zakúpené komplet sady a v Žiline sa upravujú, demontujú a neviem co ešte... Zaplatená práca navyše ... A vizuálny efekt? No pozrite sa na nové citybusy.... Tie plasty na tých bokoch sú ako päsť na oko....Sorry, ale je to príšerné.... Zoberme si autobusy dodané minulý rok, detto.... Podla mna je stále co vylepšovať... A v DPMZ? Zrejme hlboky spanok... Nuz lahke odpocivanie na Kvacalovej....
marek231
Rozhodne dovtedy by som napravil uz teraz nemoderne hlasenie zastavok s tym ze by som rad pocul vo vsetkych trolejbusoch nie len v par vínimkach hlasenie aj zastavky POD HAJOM a nie len "dalsia zastavka".....