Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ŽSR plánujú v rámci modernizácie prepojiť Ľavobrežnú s ul. 1. mája a predĺžiť podchod až po Uhoľnú
https://www.zilinak.sk/prispevky/7882/zsr-planuju-v-ramci-modernizacie-prepojit-lavobreznu-s-ul-1-maja-a-predlzit-podchod-az-po-uholnu
Prosím, spomeniete si niekto na jednu neMHDčkovú vec?

Žilinská cestovka Amigos Travel minimálne v rokoch 1998-2002 prevádzkovala letnú kyvadlovú linku do Španielska. Na webe uvádzali autobus Renault FR1, ale keďže žiaden z daného obdobia na ZA značkách nepoznám, nenájde sa dakto kto by to vedel potvrdiť príp. upresniť?
Vopred vďaka ?
Reakcia na: Dispecer #22553:
Asi myslel,či prišlo už všetkých 15 kusov.
Ináč,266 na l.6/7 a 279 na skúšobnej jazde.
Reakcia na: Majou #22552:
Čo či majú?
Už ich majú všetky z prvej dodávky?
Reakcia na: Mongolec #22549:
Dá sa už niekde nájsť aj návrh vyhotovenia laku hybridov a elektrobusov? Podľa termínov dodania prvých kusov z každého typu súdim, že by prvé kusy mohli doraziť do ZA asi do júna/júla 2018.
Dostupná je už aj zmluva na elektrobusy:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509719244_67.pdf

Zverejnené boli predložené ponuky k hybridom vrátane nákresov:
http://www.dpmz.sk/verejne-sutaze-nadlimitne-zakazky-od-18042016/
Reakcia na: Mongolec #22539:
A niečo o zmluvách so Solarisom a Škodou Electric sa nevie. Lebo si ich tu nedal a nie sú ani na stránke dopravného podniku. Boli už vôbec podpísané.
Reakcia na: URBINO #22543:
Dik za info. V BA by sa šotouši za ne aj pobili hadam a soferi oslepli z tolkych bleskov z fotakov. ?
Reakcia na: Mongolec #22544:
Tiez som na to pozeral ze len 24ks ale z interieru 12M z BA (ten ma 31 sedadiel) sa to dalo pekne urcit ,ze ako to bude vyzerat. Teda ziadna slava, rovnako nezmyselne nastavene ako nove NB12 pre BA.
Mňa zaskočilo, že tie hybridy majú mať iba 24 sedadiel a z toho len 4 na nízkej podlahe. V ich predchodcoch (Citybus, Citelis), ako aj vo všetkých ostatných autobusoch a trolejbusoch v Žiline, je počet miest na sedenie vyšší. Ak si pozrieme fotografie už premávajúcich Urbanwayov vo svete, vidíme, že v prednej časti je priestor, aby boli aspoň v jednom rade osadené dvojsedadlá.
Reakcia na: Petto #22542:
Budú také isté.
Reakcia na: Mongolec #22539:
Opcne tbusy budu take iste ? Ci uz budu mat aj nejaky pomocny pohon / dieselagregat ci baterky.
Reakcia na: URBINO #22540:
To už nech trápi novú garnitúru...alebo populizmus po slovensky. Bezhlavo, bez plánu, hlavne rýchlo a aby voliči videli.
Reakcia na: Mongolec #22539:
Pekné,ale,ak Boh dá a dožijeme,som zvedavý,ako budúca garnitura mesta ,dokáže naraz vymeniť ,za cca.15 rokov (t bus+a bus) 59 vozidiel,keď fondy EU asi už nebudú.
Obnova vozidlového parku trolejbusov sa zavŕši dodaním opčných trolejbusov:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509367036_197.pdf

Zverejnená bola aj kúpna zmluva na hybridy:
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1509364186_150.pdf

Zdá sa, že vozidlový park bude úplne (alebo z veľkej časti) obnovený tesne pred komunálnymi voľbami. ?
Reakcia na: Sawuel #22535:
Ťažko sa narába s fotoaparátom za jazdy. ( počas jazdy).? Asi do tretiny zálivu je vysunutý pás zámkovej dlažby z akej vyrábajú ostrovčeky na vozovku (neviem ako to nazvať) a priestor odtiaľ až po pôvodný okraj chodníka je zabetónovaný.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.