Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vlado #5203:
áno! máte pravdu, je to môj šéf...
Reakcia na: kubik #5228:
aj ja ?
Reakcia na: Miro #5219:
Diki,rad by som ju videl. ?
Reakcia na: Fred #5225:
Odkaz schemu useku az po Bytcicu je v predchadzajucich prispevkoch. Je na stranke www.mestskadoprava.sk v zilinskom fore. Z tohoto fora bol aj opajcnuty moj obrazok krizovatky pri Vahostave.
Nacrtok krizovatky je tu: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=232 Nemate niekto nacrtok celeho privadzaca? Alebo aspon od Selezianov po Bytcicu. Krizovatka smer Metro bude zrejme dolezita z hladiska napojenia na Raj. cestu...
Reakcia na: Jozef #5221:
Možno som to napísal trošku prekombinovane, chcel som len použiť Jurajov argument na obhajobu toho, že tam nie je odbočovací pruh od Rajca na ten kruháčik. Podľa mňa sa dá tak isto argumentovať, že tam potom netreba ani pripájací pruh na smer k Rondlu, pretože do tohto smeru sa dá dostať (a predpokladám, že sa aj bude dať dostať) pri Saleziánoch. Potom by tam ani pri súčasnom riešení nemusel byť ten nešťastný kruháčik, stačila by tam namiesto neho križovatka tvaru T, kde by priebežnou a hlavnou cestou bol smer Hlinská - Obvodová popod ten most.
Reakcia na: Jozef #5221:
Tá stavba ešte nie je natoľko rozostavaná, aby sa to nedalo upraviť. Myslím si dokonca, že aj po dokončení nebude technický problém prerobiť to podľa môjho nápadu. S mostom by sa vôbec nehýbalo. Možno, že až našich potomkov prestane baviť otĺkať si hlavy v trolejbuse v tých prudkých zákrutách a tisíckrát popreklínajú svojich prapredkov, ako to vymysleli (bez urážky, Juraj!), tak to prerobia.
Reakcia na: Jozef #5221:
Ale niečo tam snáď jazdiť bude, nie? Žiadne konkrétne návrhy linkového vedenia po dokončení stavby tu nepadli, ale Juraj svojho času spomínal, že jeden z dôvodov, prečo za ten most bojoval, je práve MHD.
Reakcia na: Miro #5220:

Trošku si to prekombinoval s tou križovatkou, ale o tom je diskusia. Stavba už začala, čiže na projekte sa už nič mimoriadne nezmení. Snáď len ten posun zastávky Poľná ku križovatke. Myslíš si, že po postavení nadjazdu budú l26 a L28 budú premávať po nadjazde cez Hlinskú? Ja si myslím, že nie.
Stále musím myslieť na tú novú križovatku pri Váhostave... nedalo by sa to vyriešiť tak, že by Hlinská začala od križovatky s Poľnou stúpať a za križovatkou tvaru T s mostom by zase klesala na Obvodovú? Mám taký pocit, že na to by tam miesto bolo... Výjazd na Rajeckú by tam nevyhnutne nemusel byť, pretože ako tu už bolo povedané, z Rajeckej na Obvodovú - Hlinskú sa bude dať dostať z križovatky pri Metre, no a z Hlinskej na Rajeckú by podobne mohol stačiť výjazd zo Saleziánskej.
Nevýhoda tohto riešenia by bola v tom, že by zastávky MHD nevyšli tak blízko k zastávkam prímestskej dopravy na Rajeckej. Ozaj, kde budú mať zastávku autobusy, ktoré budú jazdiť z Hlinskej na Kamennú? Zrejme ako doteraz na zastávke Poľná, však? Bol by gól, keby sa dala zastávka umiestniť na moste priamo nad dolnými zastávkami. To by bol uzol! Na to ale na moste zrejme nebude dostatočná šírka, však?
Reakcia na: kubik #5217:
Myslím, že som si tú súpravu vtedy vyfotil, ale muselo to byť na klasiku, takže ak tú fotku mám, tak je niekde v krabiciach s obrovským množstvom iných fotiek. Ak sa mi ju podarí vyštrachať, tak ju ukážem, ale nič nesľubujem.
Reakcia na: Vlado #5203:
VLK by ho mal trochu z videnia poznat. Mozno je to jeho sef...
Miro:Rad by som videl tu Rosnicku s bafikmi,mohlo by to fajn vyzerat. ?
Reakcia na: Miro #5214:
To muselo fajn vyzerat,ja si take napamatam.Keby ktosi mal fotku...Ale taka klasika,ako 830 sa zabudnut neda. ?
Reakcia na: Miro #5212:
Aaa,tak som sa sekol.Trosku starsie.Asi som sa sekol s 812.Ale dik za upozornenie,uz ich nebudem tak omladzovat. ?
Reakcia na: Miro #5213:
A ktorúsi zimu pred pár rokmi som tu videl aj súpravu 710 + 3x 011 ☺
Reakcia na: kubik #5210:
No, aj také vlaky si pamätám na Anči... neviem, či to bol práve Okuliarnik, ale bola to motorová lokomotíva s troma vozňami tuším Bh alebo podobnými, boli plné, spojov bolo podstatne viac a jazdná doba nebola dlhšia než dnes
Reakcia na: kubik #5209:
1995-1998, podľa Malého atlasu lokomotiv z r. 2000
Reakcia na: marek #5206:
Ak by z toho mal byť S-bahn, tak by sa po jednej koľaji nemohla motať aj nákladná doprava a správa dráhy by nemohla byť v rukách štátnych ŽSR. Čo by bolo platné, keby si napr. DPMŽ vybavil licenciu na žel. dopravu, aby sa nemusel handrkovať so ZSSK, kúpil by moderné vozidlá, keď by musel žiadať ŽSR o začlenenie svojich spojov do grafikonu? Už vidím tú ochotu zo strany ŽSR prispôsobovať grafikon intervalovej doprave nášho "S-bahnu" ?

Tu ide skôr o to, urobiť maximálne možné pre cestujúcich v podmienkach, ktoré sú. A môj názor je ten, že cestujúci ocenia viac zastávok, najmä ak zistia, že cestovné je nižšie než v MHD a SAD (napr. zo Soliniek na stanicu Žilina o 2 Sk, zo Žiliny do Rajca o 10 Sk) a čas jazdy je tiež kratší než trolejbusom cez mesto. Tá jedna zastávka pri Váhostave či v Raj. Tepliciach pri kúpalisku cestovný čas toľko nepredĺži. Skôr by bolo potrebné pozrieť sa napr. na štvrťhodinové zdržanie v L. Lúčke ?

Ja si myslím (dúfam), že po vybudovaní križovatky a mosta pri Váhostave tu vznikne zo strany cestujúcich tlak na zastávku Váhostav. Počkajme si...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.