Juraj, cestovný poriadok L21 , ktorý som si kúpil v predajni DPMZ je velmi neprehľadný.... Pozrel som preto ten, čo je na www.dpmz.sk a ten, čo je teraz doplnený na tejto stránke.... Prekvapila ma jedna vec - popoludní v období mimo práznin premáva táto linka menej často ako počas práznin.... Začína to už po 14.30 hod z Bánovej. Chcem sa preto spýtať, jedná sa o preklep alebo je to holý fakt? ( chýbajú tie spoje cca x.40 hod)
Mas pravdu. Nemuseli. Ale po polrocnych skusenostiach chceli. Na Skolaku sa nevozili z Hajika uz iba ziaci ale cela verejnost, tak bolo lepsie to oznacit ako linku a dat CP na zastavky. Zistil sa pocet cestujucich medzi HA a ZU a primerane tomu sa L1 pridala i tam. Podobne medzi Vl-Cyr.a Metoda a ZU. A podobne medzi Solinkami a Carrefourom. Tak.
Chciet vsetko a pre vsetkych sa sice da, ale vzdy sa treba pozriet na mnozstvo cestujucich a podmienky, za ktorych sa to da alebo neda urobit.
Studentom ZU sa lepsie podmienky urobili, a myslim si, ze vyrazne. /Studenti ZU nie su len studenti, ktori idu zo zel.stanice, ale aj z inych casti mesta./ Kedysi chodili linkou 28 bez zel.stanice raz za hodinu i redsie. Po prepojeni So-VL sa pocet spojov niekolkoznasobil a aj zastavka sa posunula blizsie k vacsine objektov na Velkom dieli. Od januara sa dokonca pocet spojov cez ZU zvysil este o 8 spojov. Oddnes pribudli este nejake na L1 /uz ich je okolo 140 za den/ a pribudla moznost priameho spojenia z dalsich casti mesta. Hrat sa v takomto pripade o 2 minuty mi je divne. Ale kto chce psa bit, palicu si vzdy najde.
Ten novy CP pre L6 sa mi nezda. Nechcem sa hadat, ale su tam vsetky spoje? Dnes som si pozeral novy CP pri stanici - smer nemocnica; a zdalo sa mi, ze o 7 hodine idu tri spoje a nie dva... ale to si len tak matne spominam. nemas tam chybu?
Trochu chaoticke sa mi zdaju nove CP na oznacnikoch. Napriklad L13 ma prazdninovy CP preriadkovy tmavou farbou...
Ale L16 uz prazdninovu cast nema preriadkovanu, ale celu tmavu...
Mohli by ste si uz vybrat jedno riesenie.
Nepaci sa mi obmedzenie L6. Linka 6 pre mna predstavovala najrychlejsi spoj na Univerzitu - 6 minut busom a 7 minut pesi na diel do budovy NS.
To sa pri vyhliadkovej jazde L13 neda stihnut vobec. vacsinou jazda doba trva 22 - 24 minut rano medzi zst a ZU a cesta zo zastavky dalsie 4 minuty....
Mne sa nepaci novy CP L6. Davam tomu este rok a bude to chodit ako ex L1 - raz za hodinu, pripadne nepravidelne.
Ozaj a co maju robit studenti ZU aby mali lepsie spojenie medzi zst a ZU??? Deklarovanych 20 minut je skoro vzdy minimalne 22 a ranne spoje su pocas skol. roka natrieskane...
To je jasné. Ale po prvom delení patrili dielne a depá ZSSK a naučili sa robiť aj dosť veľké opravy, aby sa nemuseli mašiny posielať do drahých ŽOS-iek. Napríklad také depo SNV dokázalo robiť veľké vyväzovacie opravy "hrbatých dvojičiek" E479.1 hádam lepšie ako Vrútky a mikroprocesorovú náhradu stykačového kontroléra vymysleli tiež v depe.
Tak priatelia. Konečne sa mi podarilo dokončiť všetky CP, ktoré sa menili od začiatku leta. Mali by byť teda aktuálne. Nie som neomylný, pokiaľ nájdete nejakú nezrovnalosť, nenechávajte si to prosím pre seba. Najmä autobusové linky niekedy predstavujú hotovú logickú hru pri spracovávaní CP A L1 je fajnšmejkrovka sama o sebe ?
Uz ti pisem po treti krat, precitaj si starsie prispevky z tohto a pred tymto obdobim a najdes to. Nechci, aby som to tu pisal vsetko od zaciatku znova. Vola sa to PAROVANIE CIEST a da sa z cipovych kariet zistit s 95% pravdepodobnostou, kde sa s cipovou kartou vystupuje.
Ak niekto pocas jedneho mesiaca 22x ide napr. z Banovej NIEKDE a 19x poobede nastupi v Budatine, tak je predsa jasne, ze takmer s istotou v tom Budatine aj vystupil a to NIEKDE=Budatin.
Tak do ŽSR sa žiadne vozidlá nikam posielať nemusia, to, že sa sprivatizovali ŽOS-ky nemá s oddelením DC od dopravy nič spoločného. A, samozrejme, kopu vecí si ZSSK porobila aj sama. Lenže potom prišlo delenie na Calatori* a Marfa** a to už bolo iné kafe - čo najviac aktív sa muselo nasypať do Marfy, aby sa dala dobre predať, Calatori prišla o dielne, o vozidlá, zostalo jej len na najnutnejšiu prevádzku. V kombnácii s neschopným managementom Calatori je to smrtiaci koktail...
Ok respektujem, ale jedno ma zaujima, ako ste 21.1.2006 dospeli k tomu ze priame linky su zbytocne. Ako sa to da zistit, ze kde ludia vystupili, ci sli len do mesta, alebo zo sidliska na sidlisko? Ked clovek vystupuje tak si cipovu kartu nestikne....
Ved sa uvidi, ci linka c.1 bude pretazena podla mojich predstav. Zrusenim priamych liniek vyuzivam MHD len vecer. Do skoly necestujem. A vyzera ze asi ani nebudem.
Uff, ale som si zamakal, kým som pochopil, odkiaľ kam tie spoje na 1-ke vlastne idú...
P.S. Na 6-ke pár spojov odbudlo, ak sa nemýlim.
A veľmi sa mi páči tá farba na CP na zastávkach. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.