V popoludňajších hodinách začali vplyvom sneženia vznikať vysoké meškania spojov spôsobené rozsiahlymi zápchami, dopravnými nehodami a nezjazdnými cestami. Problémy sa vyskytli takmer v každej mestskej časti.
Zvyčajne je to z dôvodu nedostatku krátkych autobusov, nakoľko tie vypomáhajú na t-bus linkách pri nedostatku vodičov s príslušným oprávnením. Už minimálne pol roka je jedna služba na L5 obsadená autobusom a v niektoré dni sa ich namiesto trolejbusov objaví aj viac.
Nové kĺbové autobusy sa budú nakupovať, predpokladám, pre lepšie zabezpečenie výluk, nakoľko je v najbližších rokoch plánovaná komplexná obnova trakčného vedenia, meniarní, ako i prestavby križovatiek a ciest. Prekvapilo by ma, keby namiesto nich vyradili niektorý dlhý autobus (114-118), nakoľko majú málo najazdené a ich ročný výkon je dlhodobo iba 10 - 20 tis. km.
niektoré posádky sa rozdelili,čo som odsledoval,napr.vodici z 241,jeden prešiel na 267,druhý na 271.Asi to tak bude aj z 252.
A práve z 232,jeden z vodičov jazdi na 267,ktorá,bola zaradená do premávky ako posledná,bolo menené rozbité sklo na druhých dverách.
Ráno,klbak 206 zostal nepojazdny na Stefanikovom nám. ,ale asi to ,,rozdýchal,,poobede už jazdí.Aj nová škoda 271,nedokončila svoju službu a zamierila do vozovne.
URBINO
5 29