Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TB94 #2420:
Problém spočíva asi v tom, že sa zobrazujú domovské (šablónové) linky a nie linky, na ktorých práve vozidlo je.
Reply on: Mrtn #2419:
No veď to je dobré, čím skôr sa opotrebujú tie SORy, tým skôr sa nakúpia namiesto nich nové
Solarisy 5. generácie, samozrejme už s warpovým pohonom, takže ani troleje nebude treba 😂
285 behá teraz na L16, asi ...

... lebo nefunguje dobre
https://smart.zilina.sk/desktop/public-transport?show=all
L7+14 neexistujú, L6/16 sa premávajú cez Hliny, Solinky a kopec po VL... (určite vozidlá L4/14).
To ''vylaďovanie'' trvá už pol roka a hocikedy to zapnem tak nachádzam iné blbosti, ale takéto?!
Dnes vo víkendovej premávke 3x 31Tr - #251, #253, #257.... Čože sú 27Tr na dezinfekcii? 🤔 Takéto množstvo troloSORov (a zvlášť kĺbov) sa cez víkend len tak nevidí.
Okrem toho dnes behá aj #285, ktorú som dlhšie neregistroval v prevádzke.
Podľa múdrej stránky je Hájik obsluhovaný dnes len hybridmi (L6+L7 = 151+153+154+157+163 / L67 = 162).
Reply on: URBINO #2416:
Máš poruchu klávesnice?
Reply on: TB94 #2415:
Napadne 3cm snehu a nové Škody, nedokážu,, vyliezť,, na kopec. To by sa 15tr kam, nestalo.
Ráno od približne šiestej hodiny veľké problémy v oblasti Hájika a Veľkého dielu:

http://www.dpmz.sk/n669/
Včera ráno ''trolejbusový problém'' (cca 8:45-9:15 podľa FB), na naše pomery trval krátko a našťastie nenastal skoršie ráno

http://www.dpmz.sk/n666/


+ jedna dodatočne objavená krátka správa z polovice októbra 2019:

''Na apríl 2020 je naplánovaná zmena intervalu na linkách č. 4, 5 a 14. Pridaním nových vozidiel do kolobehu na uvedených linkách zanikne vykonávanie trolejbusových spojov autobusmi.''
Aktuálne trolejbusy len na L6... Nejaká výluka?
Na zajtrajší štrajk si autodopravcovia vybrali križovatku Košická. Tá má byť neprejazdná od desiatej hodiny (niektoré zdroje uvádzajú už ôsmu hodinu). Na stránke DPMŽ sa zatiaľ nenachádza žiadna informácia o výluke. Dúfam, že spoje začnú byť včas odkláňané a nestane sa napríklad, že na Predmestskej a Košickej uviazne polovica výpravy z L4.
Mestom organizovaný ohňostroj na 17:30 v kombinácii s typicky krátkym trolejbusom na 3/3 (vychádzajúci na spoj L14 pred začiatkom a na spoj L4 po skončení podujatia)... Asi si viete predstaviť, ako to tam vyzeralo. 👎
Tak už viem prečo L7 podľa ''radaru'' stála na obratisku Jaseňová, odtiaľ šla 19:0x smer Hliny podľa CP, len s menším meškaním

http://www.dpmz.sk/n662/

Zaujímavá časť diskusie o výprave v Žiline v 90. rokoch:
https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=4146915
Reply on: TB94 #2406:
Máš pravdu, tie B961-ky jazdia lepšie ako tie kĺbové Citelisy, dokonca oproti nim preraďujú skoro bez trhania.😍 😍 😍 😍 😍
Reply on: Mongolec #2405:
115ka bola lepšia, otvárali sa všetky okrem predných 😋
Len predný označovač (starý typ) je nefunkčný, takže v prípade nasadenia namiesto trolejbusu na denné linky je riziko pokuty, lebo nie každý si všimne že po priložení karty to krátko (ne)pípne, pri papierových lístkoch si to všimne dúfam každý lebo nevytlačí kód. Ak sa nedá/neoplatí opraviť ho, najlepšie by bolo dať ho radšej dole, lebo naozaj niektorým cestujúcim dáva falošný pocit že necestujú načierno.

Moje ďalšie amatérske postrehy: neviem ako medzi ŽS-VL, ale medzi VL-HA by úplne stačili sóla (aspoň do 17-18:00), lebo cestujúcich bolo veľmi málo (naozaj škoda nafty), prázdna 117ka do kopca na ŽU ledva vytiahla (to nebolo asi ani 20kou, som mal pocit že sledujem natrieskaný trolejbus s pomocným naftovým agregátom), oproti tomu Karosy sú rakety (premávali 114+115).

+ úplne škoda že zastávka ŽU neexistovala aspoň na znamenie (namiesto nepremávajúcej L67), by sa mi 2x hodila vrámci výletu na čerstvý vzduch a následnom odprataní domov 😁
Ak si niekto myslí že by to bola prípadná strata času, tak boli zastávky dokonca na Hlinách s nulovým nástupom/výstupom ale stáť chvíľku sa muselo kvôli dodržaniu grafikonu.

30 minútový interval úplne komfortný, ani málo, ani veľa, aj vzhľadom na nízky počet cestujúcich.
Ale celkovo prevádzka dosť v norme, okrem pár zmätených cestujúcich, napr. jeden ujo si myslel že ide v L6 (veď kĺbové vozidlo), ale to je tak keď niekto využíva MHD ''raz za rok'' a nečíta oznamy na nete či zastávkach ako sa sám priznal, aspoň sa viac povozil kým sa dostal do cieľa ...
Asi po prvýkrát som sa počas dennej vianočnej prevádzky na L50 stretol s tým, aby vodič otváral na nástup iba predné dvere (117). 🤔 🤔 🤔
Ráno približne medzi 9-10:00 porucha na trakčnom vedení na zastávke Sv. Cyrila a Metoda (VL),
zastávka neobsluhovaná všetkými trolejbusovými linkami:

http://www.dpmz.sk/n659/
Dnes ráno a dopoludnia znovu výpadky elektriny zo strany dodávateľa:

http://www.dpmz.sk/n656/
Pred necelými dvoma týždňami sa v premávke opäť začal objavovať trolejbus #261 (registrujem ho po takmer roku a pol).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.