A čo MAN? Už ste ním niekto išli? Ja som ho párkrát videl zvonku na L22 a zaujímavé je, že vpredu mal len číslo linky ? , ale na boku okrem čísla linky na displeji aj neodmysliteľnú žilinskú plastovú tabuľku ?
Vidíš to ma nenapadlo. Ale neviem, či to DPMŽ umožňuje. A zaujímavejšia by bola situácia na ŽRIDS, kde je tuším 8 pásiem... pichnúť raz, dvakrát, trikrát... atď? ?
Pichnut 2x, IMHO. Teoreticky by to malo ist, aj ked v zaciatku DPMZ upozornoval ludi, aby si 2x neoznacovali, ze karta si pamata len posledne oznacenie. Ale nejaka normalna cipova karta by si pri takej kapacite predsa toto mala pamatat, nie?
Údajne po zavedení nástupu prednými dverami zaznamenali značný nárast tržieb. To poukazuje na nedostatočnú činnosť kontrolných organov. Následný vývoj ale ukázal, že nárast bol len chvíľkový a celkovým výsledkom bude značný pokles počtu prepravených osôb.
A prezradili aj to, ze PRECO je to take vyhodne a nasledovaniahodne? Porovnali si vobec zastupcovia BBDS pocet denne prepravenych klientov napriklad s DPMP?
Myslel som samozrejme pracovníkov BBDS, nie pospolitý bystrický ľud Inak to myslím vážne - podľa mojich vedomostí skutočne zástupcovia BBDS viackrát zástupcov iných slovenských DP presviedčali o výhodnosti nástupu cez predné dvere a vhodnosti jeho použitia aj v ďalších veľkosťou porovnateľných mestách.
Dopravný podnik mesta Žiliny, s.r.o. zásadne nepoužíva nič od firmy EMtest Žilina. A ani čipové karty nie sú výnimkou. Tie žilinské sú tušim priamo od Poliakov.
Kontrolná podotázočka tu už v tomto znení veľakrát zaznela. Niektoré veci je ťažko presadzovať. Tak ako v BB majú nástup cez predné dvere, sú tým nadšení a myslia si, že by to mali spraviť aj ostatní, rovnako v ZA nemajú lístky na neobmedzený počet jázd, sú tým nadšení a myslia si, že by to mali spraviť aj ostatní Asi s tým nič nespravíme
re #821, miro:
neviem, ake cipove karty pouziva dpmz, ale predpokladam, ze em-test zilina. ak je to pravda, tak potom nevidim dovod, preco sa neda nabit ta ista karta aj jednopasmovymi a aj dvojpasmovymi jazdami, ked sa na nej da sucasne viest 18000, slovom: osemnasttisic roznych uctov, vratane bankokarty, elektronickej penazenky, elektronickej klucenky, cvikaciek do prace a dalsich inych 17996 ako stravny listok, telekarta a neviem co vsetko este. budto je ta sluzba debetna alebo kreditna, ale vzdy ide len o pouzivatela a jeho identifikaciu v spravny cas na spravnom mieste. to vsak vobec nevyvracia (skor potvrdzuje) tvoju spravnu poznamku o potrebe jednotneho cestovneho dokladu pre cely ids, ci uz na jednu cestu, alebo na vopred vymedzeny pocet ciest a zastavok/pasiem. a ak nemas nic proti, dovolim si kontrolnu podotazocku: preco nie aj celosietovy (resp. pasmovy) mesacnik, stvrtrocnik, pripadne celorocny predplatny cestovny doklad na neobmedzeny pocet jazd, jazd a zastavok a jazd, zastavok a pasiem?
Na niektorých CL platných v ŽRIDS je na zadnej strane medzi prevázkovateľmi uvedené SARS. Asi tým chceli dať nenápadne najavo, kam to celé speje.
Re #817 Miro: SIRS sprivatizoval SAD Žilina, takže v nej bude mať zrejme 49% (či predávali sa aj iné veľkosti podielov???)
Takže sa nám vrátil vydovolenkovaný Juraj, dufam, že to tu troška oživí.
Vladimír: Čo takto spraviť nejakú stránku (nemusí byť celý web), kde by tie materiály boli zverejnené. Link by na ňu mohol byť napr. len na fóre a po takom mesiaci by sa to mohlo zrušiť, príp. presunúť na transport.
Jozef: Môj e-mail máš pod nickom. Ak chce tie fotky aj Papyr, nech Ti dá svoj mail alebo mu ich prepošlem rovno ja. Fotky z iných miest sa na iMHD objavujú v kategórii "Transport" a tá už nie je v mojej kompetencii a kým sa fotky objavia, môže uplynúť veľa času.
Jakub