Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Heňo #7962:
"Tým pádom vzniká situácia, že každé ráno je tento trolejbus na tomto spoji preplnený a je až nekultúrne v takomto preplnenom spoji cestovať. Vyrovnať sa tomu môže už asi len linka č.39 v Bratislave!! Chcem sa preto spýtať niekoho (možno by mi vedel na to odpovedať Juraj), dokedy to takto bude???"

Uz to tak dlho nebude, tohto roku sa planuje pokles prepravenych osob o dalsich 10% a tym sa preplnene vozy trochu uvolnia ? ?
Reply on: Valec #7968:
Jedine na nahradne diely. Alebo si ho upravite na zvysene napatie? 🙂
Reply on: Valec #7968:
DPMP v roku 2006 vyradí dva trolejbusy Škoda 15 Tr. Ďalší, ktorý bol vyradený ešte v roku predošlom, ešte stále stojí nepovšimnutý v areáli a DP sa ho márne pokúša predať.
Reply on: Heňo #7965:
Však to som tam tiež napísal, že kĺbáky stiahnuť primárne z L16. Mimochodom ja tiež cestujem MHD denne, a tiež sa mi pritrafí sólo na L13.

Re #7966 Miro: Alebo si aspoň požičať. Prípadne ak DPMP zakúpi nové 25Tr a niečo zo starších sa mu uvolní, tak by sa to tiež hodilo (za primeranú cenu). Lepšie starý voz ako žiadny. Prinahoršom by sa použil na náhradné diely. ?
Upravil som CP trolejbusových liniek. Namiesto pôvodných okruhov som trasy AKOŽE rozdelil na dva smery, jeden do mesta a jeden z mesta. Prerušenie smeru je vždy na prvej zastávke na mestskom okruhu.

Zajasať by mali najmä wapisti a tí, ktorí CP hľadajú podľa zastávky. Teraz už nebudú musieť prepínať smer či dlho klikať - v ponuke bude jasne definovaný smer tej-ktorej linky.
Reply on: Valec #7963:
Treba nejaké odkúpiť z Banskej Bystrice, tam nevedia, čo s nimi ?
Reply on: Valec #7963:
Poviem ti toľko, sledujem to viac než si myslíš a dokonca týmito sólo trolejbusmi aj denne cestujem. Neviem, odkiaľ si a či MHD pravidelne používaš, ale keby si mal denne cestovať v preplnenej sólo trojke zo Soliniek až do centra v záklone alebo "stojac na jednej nohe", tak by si z toho asi tiež radosť nemal. Hovorím konkrétne o tomto prípade, dnes šla na tomto spoji opäť 211 a na Tulipánovej už mali ľudia jednoducho smolu, lebo nemali kam nastúpiť - také sú tieto ranné sólo spoje. Máš pravdu, z času na čas sa to dá vydržať, ale denne ráno aj poobede je to už horšie. Simkoslav to vymyslel lepšie, poloprázdne kĺbáky na č.16 by sa mohli presunúť na tieto sólo spoje. A ozaj, čo je s 207? Veď už dávno sa písalo, že má GO hotovú a stále nie je zaradená do prevádzky! Aj tá by tento deficit aspoň čiastočne zacelila...
Heno, kratke t-busy pravidelne jazdiaaj na linkach_4a14 tiez su preplnene a nechapem preco nestiahnu klbaky z prazdnej_16 ky na linky na vlcince a solinky
Reply on: Heňo #7962:
No asi to tu moc nesleduješ. Lebo by si vedel, že kĺbových trolov je nedostatok. Každý deň sa na jednej linke objaví sólo miesto kĺbáku. Konkkrétne včera bola #217 na L13, dnes je na L16 (chvala bohu že na Hájik, tam chodia kĺbáky poloprázdne). A ak sa pokazila #206 tak je tiež nahradená krátkym. Akurát by som tie sólo vozidlá vypravoval len na špičkové poradia.

Čo sa týka Tepličky, neviem ako je to teraz po zmene pracovného času, ale keby bol volný kĺbák, tak by zrejme z Varína do Tepličky nejazdili 2 sólo vozy, ale jeden dlhý. Nahradzovať v sedle trolejbusy kĺbovými autobusmi nemá zmysel, vtedy tie krátke nie sú až také plné a dá sa to z času na čas vydržať.
Zdravím! Nevie tu niekto, prečo nejazdí 206ka? Aspoň na č.3? Už vyše týždňa tam totiž namiesto nej chodí krátka 211, ktorá má ráno "nahradiť" práve dlhú 206ku. Tým pádom vzniká situácia, že každé ráno je tento trolejbus na tomto spoji preplnený a je až nekultúrne v takomto preplnenom spoji cestovať. Vyrovnať sa tomu môže už asi len linka č.39 v Bratislave!! Chcem sa preto spýtať niekoho (možno by mi vedel na to odpovedať Juraj), dokedy to takto bude??? A tiež, prečo je väčšina kĺbových trolejbusov situovaná na vlčinčiarské linky? Tam (až na 212 alebo niekedy 222) nie je takmer možné vidieť krátky trolejbus, pričom zo Soliniek alebo na Solinky už niekoľko dní márne čakám na kĺbák (aspoň ja mám vždy "šťastie" práve na krátky). Ešte raz opakujem, je prinajmenšom nekultúrne cestovať v takýchto preplnených trolejbusoch a som zvedavý, čo by na to povedali zodpovední ľudia z DPMŽ, ktorí tento systém schválili, no vozia sa na autách.

Pritom ma napadá možné riešenie: krátke vozidlá by sa mohli zaradiť počas sedla a cez špičku ich zaradiť len na menej vyťažené spoje (prieskumom sa dá zistiť asi zistiť, ktoré by to mali byť), alebo krátke trolejbusy nahradiť nevyužitými kĺbovými Karosami, ktoré nejazdia do Tepličky. Dosť pochybujem, že ich tam chodí všetkých 8.
Reply on: PeterC #7960:
V mestách v Nemecku či Rakúsku sú takto označované všetky vozidlá a nemám pocit, že by sa tam vyskytovalo nejak veľa usmrtení z dôvodu bežania cez cestu. Tak prečo by tak malo byť u nás.
Reply on: URBINO #7957:
Máš pravdu, že je to nebezpečné, a to nielen pre deti, ale aj pre dospelých. Musíš si však uvedomiť, že napríklad v Žiline je to normálny spôsob prestupovania na najväčších prestupných uzloch: Polícia, Štefánikovo námestie, Hurbanova, Hálkova. Takže tú informáciu na ľavom boku vidím ako prínos. Keď už ľudia majú riskovať, tak aspoň prebiehaním na ten správny spoj.
Reply on: URBINO #7952:
Len by ma zaujímalo, odkedy budú linky do Kie normálnymi linkami a či to bude normálna MHD s MHD tarifou alebo prímestská doprava?
Re URBINO: Ja to vnímam pozitívne. Nejde totiž len o prebiehanie cez cestu. Koľkokrát ideš po opačnej strane ulice a jednoducho len potrebuješ vedieť či ten Tvoj spoj už šiel alebo nie. Videl si nejaké tri vozy, no nevieš či niektorý z nich bol "Tvoj" a či vôbec ešte máš na tú zastávku ísť.
To len ako príklad.
Reply on: TeBeCe #7956:
ved ano,ale ake to je nebezpecne bezat z jednej strany chodnika cez cestu na druhu stranu,dovtedy ti aj bus ujde
Reply on: URBINO #7955:
este si nikdy nedobiehal z lavej strany (napr. prebiehanim cez cestu), tak ze si nevidel na predny alebo zadny displej (mohol byt napr. zakryty inym vozidlom)? ?
ked som pri transparentoch,pri prezerani novych tr25 pre Budejovice,som si vsimol Buse na lavej strane na piatom okne pred klbom.Su to jedine trolejbusy,ktore maju male buse na lavej strane,vylucne na objednavku DP.Rozmyslam,ako cestujucemu pomoze prave tento displej.ved ked cakam na zastavke,tak sa divam na predny,pripadne na bocne displeje,ak dobieham tak na zadny,takze v tej situacii lavy displej na opacnej strane vozidla,neplni v tej chvili ziadny vyznam
neda mi este,aby som nespomenul nas najnovsi bus č.15.Tri dni pred silvestrom,bol z voza demontovany zadny transparent,uz je april a bus stale jazdi s plast.tabulou.Poliaci troska rychlejsie s tou reklamaciou ?
bude zaujimave sledovat vystavbu polyfunkcneho centra na Fatranskej www.renox.sk,kde dojde k znacnej prekladke trol.vedenia,mapka aj s novou komunikaciou je pred mestskym uradom
Reply on: Miro #7951:
nove busy podla Juraja dorazia cca.do dvoch mes.,zmluvna preprava jedneho dna skonci a budu to normalni cestujuci s povinnostou oznacovania listkov,teda budu to normalne linky,neviem,preco by mali mat zamestnanci take vyhody,ze sa budu vozit zdarma.Pracoval som vo vecsich fabrikach VW,Slovnaft,VSZ KE,vsade ste si museli zaplatit,dokonca,ked ste prekrocili vratnicu vo VSZtke,cakali na vas dalsie busy,ktore vas rozviezli priamo kde ste pracovali napr.valcovna,koksaren,zlievaren....,tu sme sice neplatili,ale nam to strhali priamo z kazdej vyplaty ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.