Na adresu nových trás sa vyjadrím ešte raz:
1. Keď sa priame spojenie medzi sídliskami a centrom a zároveň s pravidelným intervalom urobiť dá, tak je blbé ho rušiť, ale naopak, zmysel má zdokonaliť doteraz fungujúci systém. Je to rýchlejšie a lacnejšie. (a v tom je ten problém!)
2. Nie je možné spojiť všetky časti mesta so všetkými, čo sa týka obcí obsluhovanými linkami 21-31. Tieto časti sú od mesta vzdialené, majú len 500 - 1900 obyvateľov. Preto je pre obyvateľov týchto obcí výhoda, keď potrebujú cestovať na sídliská alebo ku nemocnici, že sa zaviedli prestupné lístky a tým ušetria 3-5 Sk. V tomto vidím výhodu prestupných lístkov.
3. Ja by som navrhol nasledovné trasovanie liniek:
L1: Hájik - Žel. stanica - Košická - Vlčince - ŽU - Solinky - Poľná (kde bude nová zastávka aj nový kruhový objazd, na ktorom by sa trolejbus otočil.) Interval: 24 min. špička, 20/40 min. sedlo, linka by sa doplňala s linkami 7 a 17 idúcimi po svojej doterajšej trase.
L.2 Bytčica - Hliny (Poľná, Hlinska) - Polícia - ŽST - Rosinská (kde budú nové byty Vlčince V.) . Interval: 12 špička/40 mimo špičky
L.3: stará trasa; interval 12/20, L.4: stará trasa; interval 12/20
L.5: Solinky - Hliny - Nemocnica - Vlčince; interval 20/20
L.6: Vlčince - Nemocnica - Štúrovo nám. - Hájik 20/30/60
l.7/17: stará trasa, 24/60; l. 8 b.ez zmeny.
Z Vlčiniec, Soliniek a Hlín: do centra v špičke pravidelný interval 6 min., v sedle 10 min., všetky sídliská prepojené, dobré spojenie centra so ŽU...
1. Keď sa priame spojenie medzi sídliskami a centrom a zároveň s pravidelným intervalom urobiť dá, tak je blbé ho rušiť, ale naopak, zmysel má zdokonaliť doteraz fungujúci systém. Je to rýchlejšie a lacnejšie. (a v tom je ten problém!)
2. Nie je možné spojiť všetky časti mesta so všetkými, čo sa týka obcí obsluhovanými linkami 21-31. Tieto časti sú od mesta vzdialené, majú len 500 - 1900 obyvateľov. Preto je pre obyvateľov týchto obcí výhoda, keď potrebujú cestovať na sídliská alebo ku nemocnici, že sa zaviedli prestupné lístky a tým ušetria 3-5 Sk. V tomto vidím výhodu prestupných lístkov.
3. Ja by som navrhol nasledovné trasovanie liniek:
L1: Hájik - Žel. stanica - Košická - Vlčince - ŽU - Solinky - Poľná (kde bude nová zastávka aj nový kruhový objazd, na ktorom by sa trolejbus otočil.) Interval: 24 min. špička, 20/40 min. sedlo, linka by sa doplňala s linkami 7 a 17 idúcimi po svojej doterajšej trase.
L.2 Bytčica - Hliny (Poľná, Hlinska) - Polícia - ŽST - Rosinská (kde budú nové byty Vlčince V.) . Interval: 12 špička/40 mimo špičky
L.3: stará trasa; interval 12/20, L.4: stará trasa; interval 12/20
L.5: Solinky - Hliny - Nemocnica - Vlčince; interval 20/20
L.6: Vlčince - Nemocnica - Štúrovo nám. - Hájik 20/30/60
l.7/17: stará trasa, 24/60; l. 8 b.ez zmeny.
Z Vlčiniec, Soliniek a Hlín: do centra v špičke pravidelný interval 6 min., v sedle 10 min., všetky sídliská prepojené, dobré spojenie centra so ŽU...
kubik