Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Jozef: "ničím nezaťažený pohľad na DPMŽ, s.r.o. a MHD v Žiline." - nicim nezatazeny, to znamena taky, ktory v ziadnom bode nekritizuje? ?
Na stránke Městská hromadná doprava v Praze a okolí http://prahamhd.vhd.cz/ v časti Jiná města je zaradená aj Žilina. Posledná aktualizácia bola len včera 24.11.2005. Sú tam pekné fotografie vozidiel MHD a zaujímavý a ničím nezaťažený pohľad na DPMŽ, s.r.o. a MHD v Žiline.
Diskusné fóra pre zákazníkov

Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) pozýva svojich zákazníkov na diskusné fóra, ktorých cieľom je zaviesť novú tradíciu komunikácie s verejnosťou pri zmene cestovného poriadku.

V Košiciach, Žiline, Zvolene a Bratislave sa cestujúci v diskusii s predstaviteľmi ZSSK, vyšších územných celkov a Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR môžu dozvedieť všetko o novinkách pri cestovaní vlakom v rámci svojho regiónu i celého Slovenska.

Zástupcovia ZSSK predstavia novinky v cestovnom poriadku, ktorý bude platiť od 11. decembra 2005, a tiež nové produkty a služby ZSSK.

Kedy a kde budú diskusné fóra pre zákazníkov ZSSK?
V Bratislave bude diskusné fórum v utorok 29. novembra 2005 o 10.00 h na Trnavskej ulici 8/A (oproti zimnému štadiónu), v miestnosti č. 104.

V Žiline bude diskusné fórum vo štvrtok 1. decembra 2005 o 10.00 h vo vestibule železničnej stanice Žilina, v zasadačke Železníc SR.

Vo Zvolene bude diskusné fórum v pondelok 5. decembra 2005 o 10.00v zasadačke Obvodného úradu na Námestí SNP 35/48.

V Košiciach bude diskusné fórum v utorok 6. decembra 2005 o 10.00 h v sídle VÚC na Námestí Maratónu mieru, 2. poschodie, číslo 203.
nehnevajte sa za moju úprimonosť ale nedá mi nevyjadrit svoj názor
MHD má smerovať ku spokojnosti svojich zákazníkov (klientov) - naša mhdčkasa však mílovými krokmi ženie čo najdalej od nich

uz len zavedme casove listky, zredukujme spoje a cudujme sa negativnemu dopadu

myslim, ze v nsaom systeme mhd je niekolko chyb - pan riaditel priamo prepojeny na pana primatora - spojenie typu - ja nieco urobim pre teba a potom ty nieco urobis pre mna - a sme si vyrovnani - a kazdy z toho bude mat patricny podiel

Juraj, co to nevidite - nedokaze si snad clovek po vysokej skole porovanat ceny, kavlitu ci kvantintu ponúkaných služieb s inými mestami alebo tu fungaje tak silný lobing že vám to tak jednoducho vyhovuje???
Reply on: tr3mp #6563:
Iste, ale podla mna je priamo v rozpore s dobrymi mravmi, aby DPMZ povazoval cestujuceho, ktory si za tie nechutne (a na zaklade coho odovodnene?) peniaze zaplati vopred cestovne na mesiac/stvrtrok, za cierneho pasaziera? DPMZ sice v pripade zabudnutia si karty k papierovemu CL, preukazujucemu zlavu, argumentuje tym, ze cestujuci je povinny splnit si urcitu povinnost, ked uz ziada narok na zlavu, ale v pripade mesacnikov tu kartu ma pri sebe a navyse v pripade "obcianskeho" cestovneho cestuje aj bez zlavy. Jednoducho dat na rovnaku uroven cestujuceho s platnym a suverenne najdrahsim "predplatnikom" s clovekom, ktory ide umyselne nacierno bez cestovneho listka, mi pride ako strasna sprostota, ktoru DPMZ neobhaji!!!

Ako to, ze v Bratislave/Kosiciach/Presove (tak a zase sa niektorym ortodoxnym otvara nozik vo vrecku) sa nieco take nevyzaduje a MHD tam funguje aj bez toho a navyse s lacnejsim cestovnym???
Juraj, das nam konecne na to odpoved?
Reply on: tr3mp #6563:
Mesto Žilina nechápe a nechce chápať, že MHD _NIE_JE_ komerčná služba, ale služba občanom. S takýmto prístupom by som MHD v Žiline nejazdil ani ja. Je mi len ľúto tých vrstiev obyvateľstva, ktoré individuálnu dopravu používať nemôžu a musia toto znášať...
Reply on: Jakub #6561:
Predpokladám, že dôvodom je aby mal DPMŽ presnú evidenenciu pohybu cestujúcich (tak ako doteraz s výnimkou turistického lístka) a tak dokázal identifikovať hlavné prepravné prúdy. Ak by nebola sankcia, málokto by lístky označoval.
Môj osobný názor, ktorý ma napadol po pohľade na (neprimerane vysoké) ceny nových lístkov je, že ceny vyzerajú akoby navrhnuté na to, aby o nové lístky cestujúci neprejavili záujem ...
Reply on: Jakub #6560:
to sme dvaja, ktorí čakáme... ?
Minimalny zaujem o flat listky bude IMHO aj kvoli povinnosti oznacit si cestu a naslednej sankcii za nesplnenie, hoc si za to cestujuci zaplatil - z CSFR asi suverenne najviac ("Neoznaceny cestovny listok je neplatny"). K comu je to dobre?
Juraj bude mat co vysvetlovat (teda ak sa k tomu odhodla, zatial stale cakam na vysvetlenie ohladom tarify, ktore som pozadoval uz davnejsie).
Chcel som napisat v bode 2. v -15 stupnovych mrazoch. V lete chodim na bicykli 🙂
Reply on: zoZa #6557:

1. Nechce sa mi chodit peso ?
2. Prestupim na Hurbanovej, lebo cakat 10minut na 21 na zitnej sa mi nechce
3. Keby som vystupil uz na zitnej, tak idem peso az do banovej
chodim na zast. oslobodenia
Reply on: Vlado #6555:
s tym koncom Banovej je to dost relativne, pretoze ak cestujes blizko zastavky Zitna, tak nie je problem 🙂, pretoze odtial idu na Vlcince L6,7,17, ale aj blizsie k colnici, tak si postihnuty nedavno zrusenou L 28 , cize ak by sa nezrusila L 28, mal by si stale cestovne za 12 SK. takisto tam mozes ist aj L 26 kusok sa prejdes.., ale zakazdym usetris 7 SK a budes mat priame spojenie
papyr #6554: o listok na 2 jazdy by sa jednalo ak by nebol obmedzeny casom. Takto je to zial fakt prestupny listok. 😞
Reply on: Papyr #6554:
No neviem ako ty, ale ja cestujem z Matice slovenskej na takmer koniec Banovej takze sa mi to urcite oplati. Kde je napisane, ze pri prestupe vyuzijem zrovna 2 jednopasmove listky?
BTW je samozrejme, ze ja patrim k mensine, ktorej sa to oplati aj napriek premrstenej cene. Urcite by som uvital radsej x-minutove listky, ako je to vo vacsine ostatnych miest.
Reply on: Vlado #6552:
A co maju do seba, ked sa smiem opytat? Ze jeden listok na DVE JAZDY (nebudeme to nazyvat prestupnymi, to je nieco ine) je o o korunu lacnejsi ako dva jednorazove, pritom jeho pouzitie je take iste ako u dvoch jednorazovych? Akurat s tym rozdielom, ze musis do pol hodiny prestupit?
Reply on: skarpo #6551:
Uspech tych neobmedzenych mesacnikov a stvrtrocnikov bude asi otazny, kedze (ak som to spravne pochopil) pri 1 prestupe do pol hodiny sa odrata z karty len pol jazdy a pri nabiti 80 jazd na mesiac, resp. 240(250) jazd stvrtrocne je aj cestovanie v nedele a sviatky neobmedzene.
Myslim ze tie prestupne maju cosi do seba/ale naozaj len cosi/, ale z tymi flat mesacnikmi rozhodne nepochodia... a este ked to treba zakazdym v buse "cvakat"... Inak kde je tarifa prestupnych cipovych kariet? Ak take nieco teda bude, co si myslim ze ano.
Uvažoval som vážne o využití mesačného lístka. Ale po zverejnení novej tarify nemôžem skonštatovať nič iné len to, čo uviedol S499.1023 : ceny sú nastavené tak, aby v krátkom čase mohli mesačníky aj zvláštne prestupné CL za 19 Sk zrušiť s odôvodnením nezáujmu cestujúcich o túto ponuku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.