Reply on: Juraj #5346:
1. Kludne mi jednostranne tykajte, ja vam vo svojich prispevkoch vykam uz par mesiacov a jednostranne tykanie mi nevadi, ste odo mna jednak dvakrat starsi a jednak ja sa skutocne urazit neviem. Ak chcete, budem vam aj tykat, mne je to jedno. Ked som vam predtym tykal, neodpisovali ste mi na prispevky, ked som zacal vykat, zdalo sa mi, ze ste zacali odpisovat. Ale netvorte tu atmosferu superkamaratstva a superdemokraticnosti, ked vy sam na negativne prispevky odpovedate velmi selektivne a ak ste niekym pritlaceny k muru, tak bud (1) vobec nie, alebo (2) namiesto normalnej odpovede pisatela spochybnite pre jeho nekvalifikovanost/protizilinsky pristup/propresovsky pristup/nepoznanie mesta Ziliny.
2. Nie ste riaditelom tohoto fora, ale DPMZ, v tom sa nemylim. Tolko k osloveniu.
3. Viete sam, ze ked podla mojho nazoru DPMZ robi nieco kvalitne, alebo ak sa proti DPMZ zdvihaju neopravnene vycitky, tak sa vzdy postavim na obranu DPMZ. Nerypem do vas za kazdu cenu a nie kvoli vsetkemu. Len kvoli tarife a s tym suvisiacemu premnozeniu liniek nosnej trakcie. To je jedine, co je na DPMZ podla mna zle. Vsetky nase spory su okolo tohto jedneho.
4. Ano, potvrdzujem, ze neatestovany doktor moze nanajvys drzat hubu. Tak slubujem, ze odteraz budem v ramci moznosti drzat hubu a necham priestor vam. Vo vasom meste uz nastastie nezijem a vasou drahou a uzivatelsky nepriatelskou MHD sa vozit nemusim. Cas usetreny nepisanim do ZA IMHD pouzijem k rozsirovaniu mojich medicinskych znalosti. Moj priklad by mohli nasledovat aj dalsi diskutujuci, ktori nie su inziniermi cestnej a mestskej dopravy (tym padom su to samozrejme nicomu nerozumejuci laici) - a po case tu zostanu uz len dvaja statocni. Vy a vas "tlacovy hovorca".
Nemusite na to reagovat, ostatni nemusia mat chut tuto nasu pachnucu debatu citat. Ak zareagovat chcete, kdesi v poste mate zhruba rok stary email odo mna, mozno aj dva emaily, na ktore ste neracili zareagovat nijako, tak mi mozete napisat mail, adresa stale plati.
Juraj
Prevazna cast "auditu" spociva v subore programov /software/, do ktoreho je mozno kedykolvek "presypat" udaje o oznaceniach CK a pap.CL a operativne vyhodnotit zmeny prepravnych prudov, zatazenia nielen liniek ale aj jednotlivych vozidiel nielen na celych linkach ale aj v jednotlivych medzizastavkovych usekoch a to nielen pocas dna alebo spicky-sedla, ale aj po jednotlivych polhodinach. Audit ukazal nielen vztah zdrojov-cielov ciest /s naslednou moznostou priameho spojenia alebo prestupov/ ale aj niektore navrhy opatreni.
Jedno z nich /a to chvalabohu nebude tu nikto kritizovat, lebo sa na tom zhodneme/ je znizenie poctu liniek a zvysenie /zahustenie/ intervalov na nich, a to zrusenim alebo zlucenim liniek. Avsak nove linky su na prvy pohlad natolko zvlastne a na zilinske zvyklosti nezvykle, ze to este urobi peknu burku v pohari vody a riadnu diskusiu. Konkretne udaje dam vsak do diskusie vtedy, ked nastane pozitivnejsia a tvorivejsia atmosfera na fore, aby z tej diskusie okrem nadavania a zosmiesnovania vyslo aj nieco tvorive a rozumne.
Druhe z nich je vybudovanie noveho obratiska trolejbusov niekde pri zimnom stadione a vybudovanie prepojky na Solinkach medzi Rudnayovou a Pod hajom.
Tretie je spojenie L 30 a L31 alebo L30 a L29. Zrusenie L28. atd... Samozrejme toto vsetko pre niektorych cestujucich bude znamenat zvysenie poctu prestupov, co zas prinesie komentare, aj ked uz bude fungovat prestupny system.
Atd atd, neskor dalsie.