Existuje nieco, co sa vola norma dochadzkovej vzdialenosti. A Zeleznica ma este normu medzizastavkovej vzdialenosti, ktora ke min. 2 km. Uz sa to raz podarilo prelomit, lebo do Bytcice vela do 2 km nechyba. Ale dalsiu o cca 400m sa urcite nepodari vybavit. Ja osobne sa o to ani nebudem pokusat, vopred zamietnute, skoda kancelarskeho papiera a postovneho...
Presne,to je ono.Este lepsi vaiant.Zacala by na Zitnej a potom cez Banovu,Kamennu na Hliny a.t.d.Genialne,super napad!Mohla by mat slusny interval a zabilo by sa viac much jednou ranou.To by bolo daco ?
Nebola reč o posúvaní žel. zastávky, ale o zriadení novej pri Váhostave pod tým novým mostom. Tá by okrem prestupu zlepšila možnosti využitia železnice na dochádzanie od Rajca k Elektrovodu, na Hliny atď. bez prestupu.
Tak snáď za ďalších 20 rokov ?
Ten prestup by mal byť L1 - L26 spoločne aj na L21, lebo K Cintorínu a k Colnici tiež teraz preváva L28 pre hŕstku ľudí... A realita je taká, že hŕstka kričí najviac... Väčšina sa dokáže prispôsobiť.... Myslím si zároveň, že cestujúci v Žiline sú už tak premaznaní, že najradšej by chceli také spoje , aby sa z východzieho bodu dostali všade tam, kde si kto zmyslí. Ale to si mýlia MHD s taxislužbou. Kto chce ísť napríklad z Vlčiniec na Hliny, dá sa to už aj teraz realizovať a bez prestupu. Kto chce ísť až do Bánovej, nech si priplatí. Posilnením L26 na Kamennú a L1 na Rondel spoločne L21 k Colnici by sa linka 28 pokojne mohla zrušiť od septembra. Je to môj názor. Ani SAD nevozí ľudí z Diviny do Lietavy jedným spojom - sorry, to som pritiahol za vlasy..... ☺
Potreba presmerovať L21 na inú trasu s pravidelným intervalom je jasná. Myslím si, že celá linka nestojí a nepadá len na pár jedincoch, ktorí to takto chcú. Tá potreba je tu už dlhšie. Áno, problém vidím v ranných spojoch v sobotu a nedeľu, kedy sa potrebujú ľudia dostať na trhovisko a do kostola. Podľa mňa, ak by sa táto linka mala presmerovať, určite by mala stáť aj pri polícii. V nedeľu ráno chodieva tým spojom okolo 5.40 hod pravidelne okolo 40 babiek a zasa urobiť necitlivý zásah by nebolo správne. V týždni je to zasa opačné, potreba je Štefánikovo námestie a železničná stanica.Len kto naberie odvahu toto zrealizovať? Ak linka zostane na pôvodnej trase, budú stále hlasy na jej presmerovanie, ak ju niekto presmeruje, hlavne strarí ľudia budú nespokojní a ufrflaní s výnimkou tých, čo chcú ísť do nemocnice. Ale otázka znie aj trošku inak - pomohla by odťaženiu spojov z Hájika / hlavne v Závodí / , keby sa linka presmerovala a časy upravili tak, aby všetky spoje z Bánove išli pred spojmi z Hájika? Aký by bol interval tejto linky? Keď by mala potom takú " vynikajúcu " trasu, dali by sa na túto linku nasadiť len nízkopoldažné busy /8,9,10/ ?
no si veru dost narocny:-), mne na druhej strane byva uz pomaly jedno, co pride, hlavne aby cosi prislo a bolo to rychle..:-), ale hoci si pisal, ze 15 tr boli uz zastarale ked sa vyrabali, maju take dve prednosti oproti 15 tr-m. Prvou je krajsia vnutorna karoseria (imitacia dreva), narozdiel od bielej u tr-m a ta druha: ovela lepsie sa sedi na tych sedackach s tym nizsim operadlom, mozes sa aj bezproblemov vystriet, kdezto u tr-m musis byt stale zhrbeny
takuto trasu som spominal uz aj ja, jasne ze by bola vyhodnejsia. A s tou zachadzkou k Colnici...: nevidim dovod, preco by tam zachadzat nemohla.., vsak to nie je az tak daleko.. . Je zbytocne sa vzrusovat nad jednou zastavkou hore dole, co predstavuje mozno 2 minuty jazdy navyse..
Prestup z Banovej a Chlmca na Nemocnicu, Solinky, Vlcince, tescobus, k novobudovanemu obchodnemu centru.
Zo Stefanikovho je prestup na autobusovu stanicu a tiez by navstivila aj zel.st.
... mozno by sa viac naplnila. MOja starka sa vzdy hnevala, ze na navstevu do rodicovskeho domu v Banovej ma daleko... ze na bus musi chodit az na Halkovu a to jej bolo od Nemocnice daleko. Teta jazdi na bikeu, ja autom...
Jakub