Reply on: Juraj #5149:
Z tohto vidieť, že križovatka pri Váhostave slúži hlavne na prepojenie Hlinskej a Kemennej. Veľkolepo riešená križovatka Solinky bude slúžiť už aj pre nákladnú dopravu do priemyselnej zóny na Kamennej. Pre zaujímavosť si treba všimnúť, a na nákrese je to dobre vidieť, že klasická Rajecká cesta sa nám "stratí" čiže splynie v intraviláne mesta s privádzačom a objaví sa až za križovatkou na Solinkách. Aj autobus napr. L22 sa bude pripájať na Rajeckú cestu do Bytčice až za križovatkou na Solinkách. Z nákresu vyplýva, že aj budúca trolejbusová L2 bude pripojená na trolejbusovú sieť pri zastávke Smreková na Solinkách, prejde cez križovatku privádzača Solinky, a potom zostúpi dole na Rajeckú cestu a bude pokračovať do Bytčice.
Jozef
V minulosti sme spomínali aj o L26 a L28, ktoré budú musieť byť presmerované z Rajeckej cesty, lebo zastávky by boli na privádzači a prechádzanie cez privádzač nie je mysliteľné. Teraz ak sa začne stavať mimoúrovňová križovatka pri Váhostave, by bolo aj dobré, keby sa už tieto linky presmerovali, lebo počas výstavby tam bude doprava katastrofálna. Kedy je asi predpoklad presmerovania uvedených liniek na Bánovskú cestu? Alebo s linkami počkáme až dovtedy, keď Doprastav definitívne odkloní všetku dopravu z Rajeckej cesty?