Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #58:

1. A čo sa stane s tými starými dvetisíckami? Keď som bol v sobotu v Brne na dni otvorených dverí vo vozovni Husovice, tak tam staré SAVSy predávali po 20Kč. Len škoda, že som prišiel neskoro. Keby na takto dopadli aj žilinské dvetisícky, tak by som neprotestoval.
2. Je už známy termín prvých skúšobných jázd cez VD a plánované otvorenie? Nerád by som to zmeškal.

Inak zdravím všetkých, človek nie je týždeň na nete a ako sa to tu zmení.

Vladimír: Vyberiem dáke fotky busov a pošlem ti.
Reply on: Juraj #65:
Btw., ja nie som Vladimír, ja som Igor ? ? ? .
Reply on: Vladimír #63:
No, neviem, malo by to tak byť, ale faktom je, že Mercedes vôbec nepočítal s predajom tureckých autobusov do civilizovaného sveta a je z toho dosť na nervy, že sa to tu vo veľkom začalo objavovať a kaziť im meno, autobusy totiž majú vyslovene odfláknutú montáž (no, neviem, ako na SK ale v ČR je Connecto lacnejšie ako Karosa 954) a povrchovú úpravu.
Tie 15 m diaľové by mohli byť Tourismá alebo Travegá. Tie sú síce hyperluxusné ale aj dosť poruchové. Ak sa jedná o prímestské, nebudú to len 15m Connectá?
Takže, bohužiaľ, ani mne sa to nepáči, ale turecký Mercedes nie je to isté, čo nemecký.
Ak si kúpiš odo mňa elektroniku našej značky, tak Ti garantujem, že malajský kus je presne rovnako kvalitný ako francúzsky alebo japonský... ? .
Re #65 Juraj: Lenže je otázka napr. aj koľko servisu ktorý potrebuje, aký je servisný interval atď.
Reply on: S499.1023 #62:
Vladimir, myslim, ze o lacnom servise Medakov nemozno hovorit. Zakial co na Citybuse je hodina prace cca 460 Sk, u Medveda je to okolo 800 Sk.
Reply on: Vladimír #63:
pardón... nemyslel som "diaľkové" ale prímestské.
Reply on: S499.1023 #62:
Prešovskí SADisti sa s veľkou vervou pustili do kupovania Mercedesov, a to tak tureckých (Connecto) ako aj zrejme originálnych - typ neviem, ale sú to diaľkové, na naše pomery luxusné, 15m trojnápravové autobusy (nepredpokladám, že aj tieto robia Turci). Po údajne katastrofálnej poruchovosti 15metrákov sa však rozhodli tento rok pre návrat ku Karose.
A vlastne keď tak nad tým rozmýšľam, je jedno, kde to vyrábajú, značka Mercedes by mala bezchybnosť týchto vozidiel garantovať za každých okolností.
Reply on: Vladimír #59:
No, ešte viac by ma potešilo, keby kúpili napr. Citaro alebo MAN. Alebo aj Scaniu či Volvo. Ono je totiž napr. o Mercedese (nie o tých tureckých paskviloch) známe, že sú síce drahé vozidlá ale relatívne lacný servis a konečná suma celkových nákladov po dožití vozidla je u Mercedesu nižšia než u nejakého ...
Reply on: Mono #60:
Ja síce nie som Žilinčan, no už len z primátorovych vyjadrení o zamýšľanej výstavbe trolejbusovej trate zo Žiliny ku KIA plynie predpoklad, že žilinská doprava zaznamená väčšie zmeny.
Zdravím vás, páni.
Chcel by som sa opýtať (hlavne žilinčanov), čo hovoríte na fakt, že u vás vyrastie veľká kórejská automobilka. A ako asi sa to dotkne liniek MHD. Budú zavedené nové? alebo to budú iba súkromné podnikové spoje?
Reply on: BM #56:
Po tom, čo som videl, ako nám (DPMP) výhradný dovozca Solarisov na Slovensku (DPMK) opravil (z opravy prišiel horší ako na ňu odišiel) náš (prešovský) Solaris, z čistej lásky k žilinskej doprave sa teším, že kúpia Karosu ?

Re #58 Juraj: Ak sa nemýlim, v DPMŽ ste SRG 2000 zavádzali niekedy od roku 1995(?) Nákup "tritisícok" je len krokom k modernizácii alebo staré dvetisícky doslúžili aj technicky?
Reply on: Vladimír #52:
Na sklade je uz novych dalsich 63 tritisicok. Pripravuju sa na postupnu montaz.
Reply on: Vladimír #54:
Vladimir, svata pravda. Naviac su v nom nahrane aj vsetky zastavky pre automaticke hlasenie.
Reply on: Vladimír #14:
No Solaris by bodol
Reply on: Juraj #47:
Xexe, pán riaditeľ, veď ja proti Vašej MHD nič nemám, ale ten tarifný systém má okrem kladov, ktoré ste vymenovali, aj zápory, tak sa nejedujte ? .
Mňa jedna jazda s DP Praha vyjde ešte na oveľa menej ako 5,60 ? .
Prajem Vám pekný deň a veľa novo zatrolejovaných tratí.
Reply on: Andy #53:
Ja som ich ešte nevidel, takže presne neviem odpovedať. Ale z toho mála čo viem hádam netresnem blbosť, ak napíšem, že rozdiel spočíva o. i. podstatným zvýšením množstva informácií uložených v počítači, kedy je možné doň nahrať všetky služby. Vodič už svoju službu nemá nahratú na karte, ale pri nástupe si ju vytiahne z počítača prihlásením sa. Ak sa tiež nemýlim, prenášať informácie z počítača a do počítača je teraz možné rádiovým signálom.

Juraj, mám pravdu alebo to pletiem?
Reply on: Vladimír #52:
A tie nové palubné počítače majú aké výhody oproti starým? Na www stránke výrobcu sa moc nevyznám.
Reply on: TeBeCe #51:
Ejha! Tak DPMŽ kupuje ďalšie tritisícky? Koľko je ich vlastne už v prevádzke a koľko ich bude teraz? Tipujem, že SRG 3000 je len vo vozoch 01 - 07.
...čím som chcel povedať, že ak treba a bude sa dať, môže sa to objaviť na stránke hoci aj hneď zajtra 🙂
Reply on: Juraj #47:
My dvaja sme si už tuším svoje názory na žilinskú tarifu už vysvetlili a konštatovali sme celkom odlišné postoje. Ja sa nehádam - kým je to 200 km odo mňa a Žilinčania sa nesťažujú, budiš. Len mi nešahajte na 24hodinový lístok 🙂

S tým presmerovaním L28 na Rosinskú (cez Obchodnú) možno počítať už teraz pri zavedení trolejbusov cez Veľký diel? Na Rosinskú teda pôjdu aj L2 aj 28? Alebo sa dvojka vráti na Fatranskú?

Ako už napísal TeBeCe, fotky vďačne prijímam na svojej e-mail adrese. Podľa aktuálnosti, zaujímavosti a pod. ich zaradím (sem-tam aj nezaradím, ale to asi nebude Tvoj prípad, Juraj) do updatov, s pridaním na stránku podľa uváženia prakticky od najbližšieho možného termínu až po ľubovoľne vzdialený termín.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement