ale spoje L2, ktoré nadväzovali na vlaky v stanici Bytčica, sú už zrušené ? a teraz je obdobie dovoleniek, a ktovie ktorý úradník má práve tú okrúhlu pečiatku ?
Historický kalendár:
3.7.1988 - Bola spustená nová koncepcia mestskej hromadnej dopravy pod názvom Autobusová verzia trolejbusovej dopravy (AVTD). Hľadalo sa riešenie ako zlepšiť MHD s jestvujúcim počtom vozidiel na nových linkách. Projekt vypracoval Výskumný ústav dopravný v Žiline, Dopravoprojekt Bratislava v úzkom kontakte s MsNV a ČSAD. Na základe analýzy jestvujúceho stavu, vypracovali novú koncepciu MHD s perspektívnymi linkami budúcej trolejbusovej dopravy. V Žiline sa podaril úspešný a mimoriadny experiment, z ktorého MHD v Žiline žije doteraz. Projekt bol ojedinelý aj v bývalej federácii a skúsenosti z neho čerpali aj ostatné dopravné podniky.
Ja som uz revizorov v zilinskej MHD stretol aj na prvom rannom spoji, aj na poslednom vecernom, aj cez vikendy aj v rannej spicke, ked sa predierali plnym trolejbusom. Akurat v primestskych castiach som ich snad ani raz nevidel. Ale inak ich cinnost samozrejme kvitujem, najma pokial ide o ten rozsah.
V Žiline nie je problém revízor, problém sú čierni pasažieri a nezodpovední cestujúci. Revízori sú všade či vo vlaku, autobuse, doma alebo v zahraničí. Vo Francúzsku som zažil v nočnom vlaku do Marseile doslovne prepadové komando revízorov - civilov s červenými páskami, za asistencie polície. V rchliku bolo všetko na nohách či Arabi, černosi alebo ostatní. Jednoducho povedané, poriadok musí byť.
Ja viem, ze nikto z DPMZ neposiela 7 revizorov kontrolovat 1 linku, ved som napisal, ze sa rozvazali do sluzieb, kedze po ceste postupne vystupovali ? .
Pre čiernych pasažierov je najbezpečnejšia linka 8, kde revízori robievajú celé kolečká od konečnej po konečnú. "Nebezpečným" úsekom je aj Hurbanova - Polícia pre všetky linky. Naopak pri ceste Polícia - Hlinská som ich stretol za 2 roky len 2 krát.
no neviem, zase co mam ja skusenosti, tak na L 1 ma kontrolovali najcastejsie revizori zo vsetkych ostatnych liniek, dokonca sa mi stalo, ze vo vozidle bolo viac kontrolujucich revizorov , ako cestujucich:-)
Keď idú revízori z Kvačalovej DP, kde doniesoli tržbu domov alebo idú revźori zo školenia alebo nastupujú do služby, to neznamená, že sú v tom danom okamihu v predpísanej službe a akurát im niekto v DP predpísal, že 7 osôb bude kontrolovať naraz spoj na L1. Okrem iného ako sa majú revízori dopraviť z DP, keď tam premáva len L1? Nemusíš sa obávať, že L1 je pre čiernych pasažierov najnebezpečnejšia, lebo aj tak každý išiel z DP za svojim cieľom.
Historický kalendár:
1.7.1996 – Bola slávnostne otvorená nová trolejbusová trať od centrálneho okruhu cez Hliny na sídlisko Solinky a trať cez Ul. Vysokoškolákov na Vlčince. Na nových tratiach začali premávať trolejbusy na linkách 4 a 5 medzi sídliskami Solinky a Vlčince. Mesto Žilina vybudovalo z vlastných zdrojov uvedené stavby, vrátane tretej napájacej meniarne. Novú trolejbusovú trať prešiel po slávnostnom otvorení zo zastávky „Polícia“ cez Hliny na Solinky trolejbus Škoda 15Tr #228.
1.7.1998 - Bola zriadená druhá okruhová nočná linka č. 51, ktorá premáva od železničnej stanice na sídlisko Hájik.
No a ostatní mohli aj doteraz prestupovať na zastávke Hálkova / Žilina - Zariečie, kade ide kopa trolejbusov a autobusov, a to za rovnakú cenu, ako teraz na zastávke Solinky ?
7 revizorov v jednom spoji, to som este nevidel ☺ . Zrejme sa rozvazali do sluzieb, lebo po ceste postupne vystupovali. Linka c. 1 je z pohladu cierneho pasaziera suverenne najnebezpecnejsia ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec