Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #364:
Tak teraz si mi to vysvetlil naozaj dôkladne. Ďakujem.
A budem sa môcť vyfotiť aj za volantom?
Ozaj, pôjdeš tiež s Agorou, alebo budeš mať iné povinnosti?
Reply on: Miro #363:
Tak este raz, to nie je Formula 1 ale vyznamna pohodova udalost v nasom meste.

1/ O desiatej je podla pozvanky ZRAZ zucastnenych a otvorenie. To znamena, ze pridu ludia z celeho Slovenska a niekto moze nejaku minutku aj zameskat. Pocitam vsak, ze najneskor do 10.10 alebo 10.15 to zacne naostro.

2/ Zacnu prihovory, kde najprv dodavatelia cesty a troleje stavby odovzdaju investorovi a ten potom zas primatorovi mesta. Ten potom zas troleje dopravnemu podniku. Strihne sa paska, vypije deci sampanskeho, zahra ludovka a urobi sa niekolko pamatnych fotiek. Este to mozu zdrzat novinari kratkymi rozhovormi s pritomnymi.

3/ Oficialni hostia nastupia do vyzdobeneho klbaku a ten vyrazi hore po novej ceste, kde prejde celu novu trat az na Vlcince a bude s nimi pokracovat dalej do mesta.

4/ Za klbakom vyrazi kratky voz s ostatnymi prizerajucimi, ktori sa budu chciet odviezt po trase Solinky-Vlcince-Solinky. Po navrate vsetkych vysype a pojde do depa.

5/ No a vtedy nastava cas, kedy sa Vlado prihlasi u vodica Agory, dokladne preveri masy vsetkych osob, ktori sa budu pchat za nim a tvrdit, ze vraj prispievaju do iMHD a MD. Odvezu sa ku Carrefouru, pofotia a podla Vladovych pokynov sa poberu nevedno kam.

Myslim, ze z tohto vsetkeho je uz vsetkym jasne, ze hodina a minuta presneho nastupu sa NEDA urcit.
Reply on: Juraj #359:
A ten trolejbus odchádza o 10:00 zo zastávky Pod Hájom na Solinkách, resp. po slávnostných príhovoroch?
Reply on: COLOR #361:
Pozri, prepočítal som to:

- IC Super Plus si už nemôžeš kúpiť
- IC Plus jednosmerný = 244 Sk + 30 Sk
- Ex jednosmerný = 248 Sk + 15 Sk

- 2x IC Plus jednosmerný = 488 Sk + 60 Sk = 548 Sk
- 2x Ex = 496 Sk + 30 Sk = 526 Sk
- Ex spiatočný = 446 Sk + 30 Sk = 476 Sk

Z toho vychádza, že Ex je lacnejší než IC Plus a navyše spiatočný Ex je ešte lacnejší ako 2x IC Plus...

Ak mám niekde chybu, opravte ma.
Reply on: Andy #357:
IC Super Plus by mal byt lacnejsi vzdy. Ono sa neda zakupit listok na IC tam a spiatocny Ex-om naspak? Fuuuuuuj!
Vladimir:
Uz som si zacal prechadzat stranku o Ziline na www.imhd.sk.
V zozname vozidiel by malo byt uvedene, ze okrem ev. c. 71,
boli v roku 1995 vymenene skrine aj ev. cislam 70 (ex. BA
1102) a 74 (ex. BA 3111). Ci aj motory neviem. Vsetko to
vsak bolo v roku 1995 u TZZ Zilina.
Pocas mojej navstevy Ziliny 20. 4. 2004 som ev. c. 108
videl v objekte garazi DPmZ uz rozoberany (v podstate srot).
Takze uz je asi aj administrativne vyradeny.
Dalsie pripomienky inokedy.
Reply on: Andy #355:
Predsa samozrejme, tak.
Reply on: Andy #355:
Máš pravdu, ale ako som napísal, neviem, ako sa budem môcť uvoľniť. Preto by som rád vedel presný čas odchodu City Busu, ten by som nechcel premeškať.
Reply on: COLOR #354:
No ale spiatočný Ex je lacnejší aj ako IC Mega Super Hyper Plus.
Reply on: COLOR #353:
Mimoriadna jazda pre ZA.imhd.sk
Reply on: Miro #352:
No však hádam sa pri otvorení trate pôjdeme najprv odviezť trolejbusom, nie? Autobus až potom. 🙂
Reply on: Andy #351:
1. Lebo ak IC Plus tak lacnejsie a ak "vraj" tak lebo.
Reply on: Miro #352:
To uz radsej ZA.iMHD.sk 🙂
Juraj, ešte by som rád vedel presný čas, na ktorý je plánovaný nástup do toho City Busu pre diskutérov na imhd a MD? Bude to až po slávnostnej jazde, čiže niekedy okolo pol jedenástej, alebo už o desiatej a City Bus pôjde v kolóne aj s trolejbusmi? To by nemuselo zle vyzerať.
Rád by som tiež prišiel, ale ťažko sa budem môcť uvoľniť na celý deň.
Ozaj, na displej by sa zišlo nejakú reklamu, napr. tam dať www.imhd.sk/za
Reply on: COLOR #350:
No radšej Kriváň, však načo IC ešte k tomu vraj so staršími vozňami ako ten Ex...
Reply on: Mike #345:
Pockaj... Ktory expres, kua? 🙂 Ak sa mi podari zohnat IC Plus tak idem tym, dokonca z Petrzky, aby som si pozrel trat na HlSt. Myslis Krivan o 5:45? Ten by tie nebol zly...

A okrem toho - beries nejake decko do 15r.??? Mna uz nepocitaj ? ?
Reply on: Juraj #347:
ďakujem za tieto argumenty, s tým všetkým súhlasím, chýbajúce spojenie Slovena - Vlčince som si neuvedomil.
Mohol by som niekde vidieť plán, ako to tam za štrekou vlastne bude vyzerať? A aké sú termíny?
Dosť ma to zaujíma, v tejto lokalite totiž bývam.
Reply on: Mike #346:
OK. Co by clovek pre vas neurobil, ked ste do tej dopravy tak zazrati...
Reply on: Miro #344:
Niekedy mozeme byt rozsafny a dovolit, nech sa na trolejke "prizivia" aj ini, inokedy to moze byt uplne naopak.

Este v r.1992 som s projektantom rekonstrukcie Hviezdoslavovej-Kalov-Hurbanovej-Legionarskej intenzivne konzultoval aj moznost troleje popod viadukt. Projektant preto uz krizovatku pri Remeselnickom dome navrhol tak, aby pri buducom pripadnom prehlbovani cesty pod viaduktom sa nemuselo rozkopat pol krizovatky. A sklon tej casti pri krizovatke uz preventivne tomuto prisposobil.

Kedze nie je to len problem troleja, ale aj zeleznice a nizkej podjazdnej vysky pod kolajami, bolo by dobre ciastocne do toho natiahnut aj ich.

V ziadnom pripade nechcem natahovat kilometre troleji uz mimo dnesnych koridorov MHD, co sa tyka Holleho a Kmetovej. Kysucka vsak takymto koridorom je. Nova co najkratsia a najlacnejsia trasa by teda riesila nasledujuce problemy:

1/ Vyrazne vy sa dopravne a architektonicky "skulturnil" dnesny Bez ladu a skladu zdevastovany priestor pred stadionmi, kde sa uz buduje druha ladova plocha. Po zburani klubu Sloveny sa ma postavit druhy futbalovy travnik. A na tento sport je treba doviest masy ludi, ktori dnes slapu az od zst. alebo preliezaju nebezpecne kolaje. Ked tam niekoho raz zabije, lady sa urcite pohnu.

2/ Stale je nedorieseny bezpresupovy smer medzi Vlcincami a Slovenou. Ak fabrika neskrachuje, stale tam bude treba vozit kopu ludi do prace a z prace.

3/ Hned za viaduktom vlavo uz je vycisteny priestor vyv.skladky uhlia a bordelu Sloveny a ide sa tam stavat Lidl. Ten by sa obsluhoval cez sedlo medzi navozom ludi do Sloveny.

4/ Ako Vlado spravne napisal, mali by sme blizke technologicke obratisko, napr. aj v pripade vypadku trasy na Hurbanke a Vlcince so Zst. by mohli byt nadalej bez problemov odvezene.

5/ V buducnosti by sa dalsia okruzna linka viedla naozaj len po okruhu a nemuseli by sa riesit jalove kilometre s otacanim na Hajiku alebo na Rondli.

Mam malo casu na pisanie, ale este je viac dalsich vyhod.
Juraj:Srdečne Ďakujeme za ten City Bus
? ? ?
? ? ?
? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.