U nas vo firme mame dost vela has. pristrojov. Prevazne ide objemovo o take iste ako v trolejbusoch. Su v pravidelnych cykloch kontrolovane a meni sa im napln. Dost sa to tam "preziva". Vzdy kontrolor takuto cinnost potvrdi samolepkou. Malo by to tak byt aj v DP. Podla mojho nazoru sa mohlo sa stat, ze pred casom niekto aktivoval pristroj ale ho nevypustil, no a 11.3. ten ventil proste nevydrzal, lebo nieje stavany na staly tlak. A zraneny? Preco? Tam predsa nedoslo k vybuchu, ale k nahlemu samovypusteniu.
marek
A ako presne reagoval?
Ja byt cestujucim, tak si dam od DPMZ preplatit vzniknutu ujmu na veciach, ziadal by som o nahradu skody sposobenu DPMZ.
Ako casto su kontrolovane hasiace pristroje???
A preco asi vybuchol?
Ja som raz zazil situaciu, ked do autobusu MHD v MT napalil z bocnej cesty Citroen Jumper... cestujuci boli aj na podlahe. Vodic vstal zo sedadla, presiel pomedzi vsetkych cestujucich a pomahal nam vstat, pytal sa nas, ci sme vsetci v poriadku, ci netreba volat sanitku, ci nema niekto nieco zlomene.... bol velmi pozorny.
Je nejaky predpis, ako sa ma vodic MHD zachovat, ked sa stane nejaka nepredvidana udalost v dopr. prostriedku?
Lebo v ZA som uz videl jazdit Tbus s otovrenymi dverami, teraz som sa docital, ze vodic isiel dalej tiez....