Reply on: Papyr #2967:
Ano, ale preco sa z toho (a z neho) robi taky fetis? Ak vybudoval kvalitnu MHD, tak je to uz davna minulost a mne ako cestujucemu je to jedno, lebo negativne vnimam sucasny stav. Je teda vidiet, ze svoju ulohu uz prestal zvladat a nie je mozne ho ponechavat na svojom mieste len preto, ze v minulosti nieco vytvoril. Nikto nie je nenahraditelny. Vsetko je zalozene na ich chorej koncepcii absolutne neprestupnej tarify, takze teraz sa vsetky ich krcovite snahy o zmeny odvijaju od tohto.Ad ZRIDS - napad nie je az taky narocny, lebo nejde o nic nove pod slnkom. Ale od uvedenia tejto myslienky sa nic podstatne neudialo (to, co je v rajeckej doline teraz, nehodno nazyvat nejakou integraciou a systemom uz vobec nie).
Zmenit vedenie je potrebne, lebo to sucasne stale pouziva metody socialneho inzinierstva a snazi sa vsugerovat cestujucej verejnosti nazor, ze tento system je uplne genialny a my zilincania sme zase prvi. Je potrebne mat tam cloveka zvonku, ktory bude mat komplexny pohlad na vec, co sucasnemu vedeniu evidentne chyba. A verim, ze schopnych nezatazenych ludi by sa naslo dost.
Miro
Btw, keď už majú platiť, nemôžu si tie jazdy dať nabiť do čipovej karty? Je to predsa len jednoduchšie na manipuláciu, než kupovať a označovať papierové lístky.
Upozorňujem, že týmto nechcem obhajovať platenie akejkoľvek sumy u ZTP a ZTP-S. Títo by jednoznačne mali jazdiť zadarmo. Svedčí to o vzťahu spoločnosti k nim.