Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mittwoch #23313:
Tiež nás to už nebaví, ide to pomaly. Nemáme však moc to urýchliť.
Reply on: TB94 #23312:
Nekonecny pribeh s tymi info tabulami
27 rokov trolejbusovania je za nami, pred nami ešte dlhé čakanie na dávno sľubované a nevyhnutné rekonštrukcie i nové trate:

https://www.zilinak.sk/prispevky/18120/zacala-sa-priprava-dokumentacie-pre-modernizaciu-trolejbusovych-trati-v-ziline-prace-odstartuju-po-roku-2023

Zatiaľ sa cestujúci budú musieť uspokojiť aspoň s informačnými panelmi na zastávkach (... ale odkedy?):

https://imhd.sk/za/doc/sk/20015/Dopravný-podnik-pokračuje-v-informatizácii
Tento rok to konečne s obsluhou Pietnej vyšlo, na rozdiel od roku minulého, vtedy zrušili dokonca posilovú L31:
http://www.dpmz.sk/n741/

Také luxusné spojenie so ŽS počas víkendovej prevádzky tá oblasť ešte asi nezažila (novodobo).

Nedeľa: L1 #301 / L67 #302
Pondelok: vozidlá ''prehodené''
Reply on: Viko #23308:
Stále rovnako vyzerá odkedy sa rozobrala
Prosím, aký je aktuálny stav ohľadom #89? Tá oprava, čo sa začala robiť, je v akej fáze?
Reply on: S499.1023 #23306:
Dík za odkaz.
Vážení kolegové, dovolím se zeptat.
Smluvní doprava do KIA, v autobusech linky 25 a 35 zaměstnanec KIA přiloží zaměstnaneckou kartu, tím prokáže, že autobus může použít. Ale jak je to s jízdným? Jízdné se odečte ze zaměstnanecké karty? Nebo kromě zaměstnanecké karty musí mít ještě jízdenku DP Žilina?
Poprosil by som ctených diskutujúcich o slušné vystupovanie. Toto fórum neslúži na vzájomné urážanie. Na to odporúčam využiť inú platformu. Ďakujem.
Reply on: pomaranc #23296:
Teba už stihli vyhodiť aj z DPMŽ 😁?
Reply on: Yogi616 #23292:
V pohode 😉 Je škoda, že hoci má Žilina najlepší vozový park na Slovensku, tak práve zanedbávanie autobusových liniek, čo sa týka najmä intervalov a trolejbusových liniek po skončení poobednej špičky +1h tiež po stránke intervalov dosť znižuje tú atraktivitu. Prichádzajú navyše o šoférov, resp. tých čo majú tak znechutili, keď im nedovolili vybrať kvôli podstavu dovolenky, že si proste dali PN a majú u riti, no plným právom pretože žiadny zamestnanec nie je povinný ťahať celý rok ako mulica, až ho vystrie iba preto, že vedenie nie je schopné prilákať nových šoférov ale ani sa k nim správať tak, aby ostali pracovať v DPMŽ. Gentlemanské dohody v DPMŽ (a nielen tam) neplatia vôbec = ak sa v tomto čase dohodol šofér na rozpise smien, alebo brigádnik, tak na obed to už neplatí ale vedieť mu nadriadený nedá. Iba mu to mailom pošle ako hotovú vec. Osobné neblahé skúsenosti sú: Čo nie je na papieri podpísané s osobnými údajmi a svedkami, to neexistuje, keďže národný šport na Slovensku je zjavne obrať človeka o peniaze, a ak nie to, tak aspoň o nervy a čas. Prípadne keď zájdem mimo brány DPMŽ, tak všetko životaschopné už poškuľuje po ČR, keďže je to za humnami kúsok. Je neuveriteľné, že hoci tu je vážny problém s podstavom personálu schopného viesť autobus či dráhové vozidlo, tak slovenskí manažéri spia na vavrínoch a tvária sa ako keby bol ešte čas stále. Im snáď nedochádza, že takého človeka treba nielen zverbovať, ale aj musí byť zdravý, prejsť zdravotnými testami a odbornými skúškami, naučiť sa jazdiť a aj keď dostane papiere a je spôsobilý jazdiť samostatne tak skúsenosti zbiera prvé roky kým je naozaj "hotový". A potom samozrejme musí byť zdravotne OK, čo vieme všetci aké je to ťažké. Takže ak si takého človeka podnik nevie udržať a vytvoriť mu nejaké prostredie na slušný výkon služby - nehovorím ani tak o sociálnom zázemí ako o ľudskom prístupe nadriadených, ak je iba neprznenie dňa a práce podriadeným, či kolegom nadľudský výkon, tak by mal dotyčný výrobca "dusna" zvážiť čo najskôr svoje pôsobenie na pozícií, kde prispieva k (ne)pohode zamestnancov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.