Povedal by som, že štvrtá možnosť je správna. ? Kade-tade po Žiline sa dajú nájsť rôzne nelegálne reklamy na podobné (ale aj iné) portály v rôznych podobách (od nálepiek až po spreje)...
Nedá mi neopýtať sa, už dlhšie vidím v niektorých trolejbusoch a autobusov reklamy na Slobodný vysielač. Bývajú povkladané do reklamných držiakov pre stojacich cestujúcich. Ide o platenú reklamu, iniciatívu niektorých vodičov, personálu DPMŽ (čo nepredpokladám) alebo to tam umiestňujú tretie osoby počas jazdy bez dovolenia?
PS: Týmto príspevkom nechcem rozpútať diskusiu o pravdivosti informácií v mediách, ani nič podobné. Taktiež si uvedomujem, že uvedené "médium" nie je zakázané.
Na stránkách DPMŽ sa objavili novinky - nedelné zrýchlené spoje spoje pre študentov od 19. 2. a návrhy zmien CP od 1. 4.
Od 1. 7. sa uvažuje o 15 min. intervale na L5 (cez prázdniny int. 20 minút).
Inak chcelo by to aktualizovat CP L25 a L35, alebo ich tu radšej vôbec neuvádzať.
Brať do úvahy úroveň financovania podniku a miery údržby, tak by tie autobusy nevydržali ani 2 roky. Čo sa týka baterií, je to nesporná výhoda a podľa mňa aj ukazovateľ úrovne vyspelosti dopravného podniku.
Ale vidím tu jeden malý problém. A síce, kto povedal, že Žilina ide rozvíjať trolejbusovú dopravu? A kde na to naše chudobné mesto zoženie peniaze? (sarkazmus).
Vo výsledku sú podmienky verejného obstarávania len ukazovateľom, ako mesto rieši dopravu, respektíve nerieši.
Keby sa chcelo, tak máme aj dostatok vodičov, aj nové vozidlá, aj cestujúcich.
Presne tak, trakčné batérie už mali byť pri obstarávaní štandardnou požiadavkou. Aspoň pri aktuálnej súťaži na 27 kusov. Chápem, že voziť batérie na 15 km dojazd je neefektívne, no aspoň na 1-2 km mohli byť. Vďaka nim by bolo možné zvládnuť obchádzanie dopravných nehôd, s ktorými majú štandardné trolejbusy problém, či prejazd opravovaného úseku medzi dvoma deličmi. Viď. aj situácia z rannej špičky spred pár týždňov na Vlčincoch. Trolejbusová doprava by sa v očiach verejnosti stala spoľahlivejšou. Samozrejme, NETVRDÍM, že teraz je veľmi nespoľahlivá.
Ako čítam na stránke dopravcu,o 17:13 došlo k poruche na trakcnom vedení pri Carrefoure.Linka 5 premáva po Košickej.Potom prečo vodič s nami s odchodom od Auparku o17:35 nešiel na Predmestskú,ale zatočil na Spanyolovu a vyhodil nás na kruhači pri Lidli? Nuž,keby bolo keby a sorka mala baterky,mohli sme pokračovať ďalej.
Najväčší kapacitný problém očakávam na ranných spojoch z Hájika. Hlavne na odchodoch o 7:20 a 7:35. Snáď tam aspoň nasadia výlučne dlhé trolejbusy. No na tej šestke nemusí stačiť ani to. Rovnako môže byť menší problém na L22 okolo 14. h. Ojedinele možno aj na L5 a L14. A ďalšia vec, skúsenosti z uplynulých dní hovoria, že ani prázdninový CP nemusí byť vykonaný v plnom rozsahu, a to nehovorím iba o L1 a L20.
Ja ako momentálne ešte stále študent ZA môžem potvrdiť, že nás teraz v 4 / 7 / 14 veľa nebude. Ja osobne som zvedavý, aký vplyv to bude mať hlavne na návoz / zvoz žiakov / študentov ku školám / od škôl v okolí zastávky Poľná.
Veď ja s Tebou súhlasím. Problémom bude hlavne preprava žiakov ZŠ a študentov SŠ. V príspevku #22355 si spomínal aj študentov ŽU - jedine tu si myslím, že problém, vzhľadom na skúškové obdobie, nebude.
Vladimír, na margo L7 - tých stredoškolákov a základoškolákov je na jej trase trochu viac (Solinky 2xZŠ) na rozhraní Hliny-Bôrik-Solinky súkromná škola so žiakmi ZŠ a SŠ, na Hlinách dve či tri stredné školy a myslím, že dve základné školy. Žiakov z Hájika majú aj ku môjmu údivu pomerne dosť aj ZŠ (o SŠ ani nehovorím), asi sa špecializujú na určitý typ vyučovania, deti tam mávajú poobede aj krúžky. Posilový spoj L7 ráno z Hájika nechodí(l) kvôli ŽU, ale kvôli SŠ a ZŠ. Navyše, L7 cez "prázdniny" nevykonáva ani spoj po 13tej hodine smer Hájik... Veď uvidíme ?
Súhlasím s tým, že ostatné linky to nakoniec zvládnu bez väčších problémov, tá L7 poobede je však podľa mňa otázna.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer