Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zoZa #1967:

Vysvetli mi, koho to tu napadlo, že chce stále robiť redukciu liniek. Pozri sa do Prešova, Nitry, prípadne BB a napíš mi koľko tam majú liniek, a potom budeme diskutovať o počte žilinských liniek.
?
mam novy napad na redukciu liniek, ale pochybujem zeby s tym niekto suhlasil... ☺ , budu len dve linky:
L1- trasa: Vlcince, centrum, Hajik, najskor cez Kosicku a potom okolo Nemocnice
L2- Solinky- centrum, najskor cez Borik, potom cez Hliny, neskor ked nahodou vystavaju trat ku Kia, tak sa L2 predlzi az tam, vadit to nebude nikomu takyto system, ved predsa budeme mat prestupnu tarifu..
neskor mozeme robit este lepsie pokroky v redukcii, a to, ze si zvolime system maximalnej redukcie, a linky mhd nebudu premavat vobec, a na miesto nich sa nasadia primestske, medzimestske a podobne linky, len sa trasy tychto liniek predlzia cez sidliska.....a je po probleme.. ?
mimochodom pozna niekto pocet a trasy skolskych autobusov?
Reply on: Jonathan #1946:
tak s tym vchodom by to tam bolo zlozitejsie, aj keby sa vybudoval, mali by ludia problem sa v tom vyznat..., linka c. 7 ma asi len polovicu drahy skoro identickej s linkou c. 6 . Premava L6 vlastne preto, lebo medzi Hajikom a Vlcincami a cez centrum cestuje viac ludi ako medzi Solinkami a Hajikom, cize ak by namiesto nej isla L7, tak z Hajika na Solinky by bola skoro prazdna a poriadne zacala by sa zaplnat az od Vlciniec. Preto L6 nahradza L7 a teda aj L17, ktore by jazdili z Hajika cez centrum na Vlcince a naspet..
Reply on: Jozef #1944:
ano, viem o tom, je to take zvlastne, predtym tych par tyzdnov po otvoreni trasy medzi Vlcincami a Solinkami to bolo sice prehladnejsie, ked L5,15 vychadzali zo zastavky Matice Slovenskej a aj sa tam vracali, ale neskor bolo urcite vela staznosti od cestujucich v okoli zastavky Fatranska, ze ked chcu ist do mesta , tak musia ist cez Solinky, co trva dlhsie..
najidealnejsie by bolo, keby ibidve linky ani konecne nemali a krutili sa po strednom okruhu stale dookola ?
Reply on: Valec #1940:
super , no konecne niekto navrhol riesenie ☺ , bude mi chvilu trvat, kym to poriadne prestudujem, a potom sa vyjadrim...
Reply on: pavhob #1956:

1, O potrebe smyčky pre trolejbusy na centrálnom okruhu v blízkosti aut. stanice sme už písali. Problém je v tom, že pozemok je už predaný a inde niet miesta. Preto sa navrhovalo z centrálneho okruhu malá odbočka popod žel. viadukt na Kysuckú cestu a Športovú ulicu (asi 400-500m).
2, Veľké sídliská Vlčince a Solinky sú zabezpečené paralelenými vetvami TD, dokonca po ich prepojení popri ŽU sa riziko znížilo na minimum. Sídlisko Hájik je spojené s trolejbusovou sieťou len jednou traťou a o druhej paralnej sa doposiaľ nehovorilo. V pláne je len predĺženie trate z Kvačalovej na Nový cintorín o dĺžke asi 600 m.
3, Ak bude postavená trolejbusová trať k závodom Hyundai/Kia, navrhol by som tam samostatnú Tb linku, aby sa zbytočne nemiešala s jestvujúcim stavom.
4, Spomína sa zatiaľ do úsek Závodie - Bánová (asi 1200 až 1700m). Predpokladám, že v budúcnosti bude realizovaný celý úsek terajšej L21, vrátane potrebnúho prepojenie v centre od Hálkovej - Veľká okružná - Legionárska - Hurbanova.
5, Úsek do Bytčice je tiež v návrhu, ale až po vybudovaní diaľničného privádzača Lietavská Lúčka - Žilina.
Reply on: Valec #1958:

Toto by vyriešilo len druhé pripojenie do TB depa. Bratislavská cesta popri železnici je úzka, nevhodná na výstavbu trolejbusovej dopravy a od starej polikliniky až po Kvačalovu by trolejbusy prechádzali niekoľko km jalovým priestorom. Okrem toho zo Strážova do Žiliny sa bude onedlho budovať diaľničný privádzač, ktorý pretína prepojenie Oceliarska - Priemyselná.
Táto stavba nebude realizovaná, lebo prepojenie do depa by vyšlo veľmi draho. Je medializovaných 4 až päť tratí, ostatné návrhy sú tiež prediskutované a tento Tvoj návrh je príliš vzdialený skutočnosti.
Reply on: Valec #1954:

Opravím si to v zozname, lebo Karosa B732.1652 #68 bola v zozname pod ŠPZ ZA 734AT (má byť ZA 743AH). Vďaka.
Reply on: pavhob #1956:

Intervaly:
- večer budeš mať len 30 min. na Hájik
- 7,5 min. interval na L3 je zbytočný luxus

Prázdninové intervaly: môžu byť

Výhľad:
1. rozoberali sme, som za
2. určite nie, L1 má menej zastávok smerom do centra, pri súčasnej tarife sa ti pol Hájika natrepe do L1, aby to mali lacnejšie
3. neviem ako si predstavuješ L3 na Hlinách (žeby Bôrik); pre KIA sa má stavať na Vlčinciach, pri Rosinskej; L8 Carrefour - ŽST - Vlčince to isto nie, bol by to len taký linkový zlepenec, isto jej neskracovať intervaly, L8 je hypermarketová linka

Ostatné by som si dokázal predstaviť.
Reply on: Miro #1955:
Hej, dokonca by som jej dal prednosť pred Bánovou. Je to síce bližšie k centru, ale v oblasti Framborskej a Hollého je väčšia zastavanosť a v okolí Bratislavskej sa nachádza aj množstvo firiem. Navyše sa tým vyrieši druhé pripojenie TB depa.
Reply on: pavhob #1956:
predpokladám, že nie Bytča, ale Bytčica (bod 5)
Návrh na vedení trolejbusových linek (vychází ze stávajícího stavu, omezí počet linek a zkrátí intervaly)

L.č.1,3,4 a 8 beze změn
L.č.7 a 17 kolem nemocnice
L.č.5 ve podobě před výstavnoj spojky Hliny-Vlčince
L.č.6,15 a 16 zrušeny

Intervaly: špička ráno/špička odpoledne/sedlo/večer+víkendy ráno
L.č. 1,5,7 a 17: 15/20/30/60
L.č. 3 a 4: 7,5/10/15/30
L.č. 8: 30/30/30/30

L.č.1 - polovina spojů končí na Rondeli.
Kloubové vozy l.č.3,4,7 a 17, některé spoje linky 5 může ve špičkách nahradit bus 2. Vše v prokladech. O prázdnichách prosloužit intervaly ve špičkách (nerušit vybrané spoje) na 10/20 ráno a 12/24 odpoledne.
L.č.7 a 17 zajjistí spojení bez přestupu po většině města, doporučuji nasadit první nízkopodlažní trolejbusy.

Výhled rozšíření pro T-busy:
1. Smyčka u autobus. nádraží
2. L.č.1 prodloužit na Hájik - všechny spoje (místo Cintorínu)
3. Pokud bude ke KIA T-bus trať, prodloužit tam vybrané spoje l.č.3 dle směn (Hliny-Solinky-Vlčince-KIA), dále všechny spoje l.č.1 (pro KIA se staví na Hájiku?) s příp. vloženými posilami. L.č.8 Carrefoul-žst-Vlčince místo l.č.1 s posílením o špičkách. Dále napojit Tepličku (i za cenu II. pásma).
4. L.č. 21
5. Bytča

Vítám komentáře k návrhu
Reply on: Valec #1951:
Kade presne z Hurbanovej na Kvačalovu? Chceš zatrolejovať Bratislavskú?
Reply on: Jozef #1952:
Pozrel som si ten svoj zoznam a zistil som zas niekoľko chýb, našťastie pri vozidlách ktoré nezaťahujú tak často do premávky. ZA 734AH má 68čka:
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=karosa_b_73x&no=5&id=27302aeef1f021f8f621
Zlty skolsky autobus, kt. opatovne brazdi ulice mesta, je ten povodny ukradnuty?

Dnes som videl za branou SADky niekolko novych autobusov Karosa C954, alebo nejak tak....
Vie niekto ich pocet a kam presne budu rozdelene?
Reply on: Valec #1951:

Pripravujem fotografie a mám odfotený autobus ŠPZ ZA - 734AH. Nemôžem ho násť v Tvojom zozname pod touto ŠPZ, lebo mu potrebujem prideliť ev. č. Aké má ev.č. tento autobus? Vďaka.
Reply on: Jozef #1950:
nechcelo sa mi to vypisovať, myslel som že to bude jasné: - Veľký diel - Vlčince - Košická - ŽST - Hurbanova - Bratislavská - Kvačalova
Reply on: Valec #1949:

Ak myslíš mapku Tvojich liniek, tak to nepotrubujem, lebo všetko to mám pred očami. Len nerozumiem tej L1 z toho Veľkého diela, pokračuje na Kvačalovu cez Ul. Pod hájom alebo sa točí na Fatranskej, prípadne chceš budovať novú otočku tam kde končila L28?
Reply on: Jozef #1948:
Moc podrobne som nemal čas ju študovať, ale nevyzerá zle. Videl som ju na Hurbanovej v tej zátačke pri Tescu. A navyše bolo už šero.

Keby som mal skener, tak by som hodil na net aj mapku. Ak budeš mať nejaké otázky rád ti zodpoviem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement