Reply on: pavhob #1956:
1, O potrebe smyčky pre trolejbusy na centrálnom okruhu v blízkosti aut. stanice sme už písali. Problém je v tom, že pozemok je už predaný a inde niet miesta. Preto sa navrhovalo z centrálneho okruhu malá odbočka popod žel. viadukt na Kysuckú cestu a Športovú ulicu (asi 400-500m).
2, Veľké sídliská Vlčince a Solinky sú zabezpečené paralelenými vetvami TD, dokonca po ich prepojení popri ŽU sa riziko znížilo na minimum. Sídlisko Hájik je spojené s trolejbusovou sieťou len jednou traťou a o druhej paralnej sa doposiaľ nehovorilo. V pláne je len predĺženie trate z Kvačalovej na Nový cintorín o dĺžke asi 600 m.
3, Ak bude postavená trolejbusová trať k závodom Hyundai/Kia, navrhol by som tam samostatnú Tb linku, aby sa zbytočne nemiešala s jestvujúcim stavom.
4, Spomína sa zatiaľ do úsek Závodie - Bánová (asi 1200 až 1700m). Predpokladám, že v budúcnosti bude realizovaný celý úsek terajšej L21, vrátane potrebnúho prepojenie v centre od Hálkovej - Veľká okružná - Legionárska - Hurbanova.
5, Úsek do Bytčice je tiež v návrhu, ale až po vybudovaní diaľničného privádzača Lietavská Lúčka - Žilina.
Jozef
"Pre linky 1, 5 a 15 zastávka Matice slovenskej nie je zachádzka, lebo tam končia",
Linka č. 15 na Ul. MS nekončí. Vychádza len z nej na stredný okruh okolo ŽU, prejde okruhom a opäť príde aj Ul. MS a končí o zastávku ďalej na Fatranskej. Tu si zmení číslo na L5 a vychádza protismerne. Najskôr prejde cez Ul. MS, potom po strednom okruhu a konečnú má na Ul. MS. Prehodí číslo na L15 a vychádza späť na okruh k ŽU a tak stále dookola. O.K. ?