To sa da pomerne presne zistit alebo si na to aj spomenut. Dokonca STV odvysielala aj 3 soty o generalkovani Tb vlastnymi silami a dalsie veci.
Ja som zas pre zmenu zvedavy, ci na jesen odvysiela nieco aj o GVTD.
Zaujimave prispevky, myslim, ze dojem z nich je nasledovny:
- Po Ziline jazdia bystricke trolejbusy.
- V Ziline jazdia sroty z inych miest, resp. Slovensko je na tom tak zle, ze horko tazko sa zmoze na vyradene, skoro 20 rocne vozidla.
- Dopravny podnik miest Zlin - Otrokovice je jeden z najmodernejsich.
Este pre uplnost by ma zaujimalo, ze kolko prispevkov odvysielala slovenska televizia o nakupe trolejbusov 15 TrM v minulosti, resp novych autobusov vratane nizkopodlaznych v Ziline, alebo o vystavbach nových trolejových trati.
? Myslis tu "Loptickovu" Janu s tymi loptami ? co sa uci nasadzovat "parohy"..? ? ? No tak ta nie je na "zahodenie", s tou by si chcel urcite kde-kto "zajazdit".. ? ? Ale zas naproti tomu ta "ciernovlasa blondyna" sediaca za volntom ma sotva 38 rokov, to bude skôr ta 47-ka(nie cislo linky). ?
Komicke na tom prispevku STV je, ze na zaciatku tej reportaze je tam obrazok bystrickeho trolejbusu s novym logom, co zatial este nejazdi ani pre verejnost. Asi maju iba zopar obrazkov a tie davaju na vsetko, alebo zeby bol ten BB trolik "krajsi"..? ? ? ?
v televiznych novinach STV bol prispevok o vyradenych zlinskych trolejbusoch. Zilina ich udajne kupila za 300.000 Kc a maju v Ziline vypomoct na 1-2 roky. ich vacsia generalka by udajne vysla na 6.000.000 korun...
Fakt neviem. Teda neviem, čo DPMŽ zvolí. Od kompletnej výmeny trakčného motora i motorov pomocných pohonov až po najjednoduchšie riešenie s veľkým zrážacím odporom na streche ? .
Žilinský maršutkár ponúka cestujúcim nie cestovné, ale nástupné do vozidla za 10 Sk. Mohol by tu niekto vysvetliť po právnej stránke čo sa skrýva za týmto rafinovaným názvom?
No, hydrauliky 2043/2143 chcela kupovať, ak mi dobra pamäť slúži, BRKS (Zločinecká má dieslov dosť) a 1014/1114 majú technický problém (rovanký ako Taurusy), že kvôli asynchrónnemu pohonu rušia na Slovensku (aj v ČR) zabezpečovacie zariadenie. Ešte pár rokov potrvá, kým budú môcť po SK jazdiť (reko BA - ZA sa robí už tak, aby nerušili). Okrem toho sú v poslednom čase akési horľavé ? .
No rakúske lokomotívy by im boli celkom GÓWNO platné, bo na SK 15 kV/16,7 Hz nikde nemáme ale rakúske vozy, známe ako najkomfortnejšie z celej Európy by boli fajn.
A "lobbné" by sa dalo vysomrovať aj pri nákupe ojazdených busov ? .
mirkobb