Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Michal2 #12252:
tesco bus č.102 je jedine vozidlo,na ktorom sa vystriedali vsetci vodici,kedze nema pridelenu posadku,necakaj ziadnu starostlivost o vozidlo zo strany vodicov.
Reply on: Michal2 #12252:
Stará B732-ka je riadne poruchový šrot.
Minule sme sa tu rozprávali o "funkčnosti" #102. A zase je pokazená. Dnes bola na linke 99 #69. Tá #102 hádam nevydrží v premávke dlhšie ako 1 týždeň.
Reply on: Michal2 #12250:
donedávna boli zmeny na 3kach 16/4, 3/3, 3/2, 3/1 .. ale vychadzalo tam privela hodin

a kedzde turnus 16ky zahrna aj 4/2hu, na tyzdnovku 16/4 nevychdzal ziaden trolej.

momentalne si ju striedaju 21ky a 26ky

btw. neviem či si niekto všimol ale v 240ke zjavne odchadza predlohový hriadel kompresora.. ten zvuk čo z toho vychadza je priam strasny
Reply on: tux #12249:
No a ja som si myslel, že to chodí záloha. ?

Ináč dnes medzi zástavkami Rosinská VÚVT a Fatranská spadol na cestu strom a celá doprava bola obmedzená. Posledná spoj linky 2 s odchodom 16:10 mal vyše 30 minútové meškanie.
neviem či ste si všimli ale na 16/4 je možné od mája stretnúť len autobus. je to sposobene tym, ze na 16kach nevychadza 5 smien (4/2, 16/1, 16/2 a 16/3 tyzdnovka)
Reply on: petter #12247:
Takto ty - nevies, nebol si, nevidel si - a preto pises nepravdy. Ja viem, bol som, videl som - a viem, ze prave tento dotycny bol jednoznacne na strane aktivistov z Hajika.
Reply on: simkoslav #12246:
Trafil si celkom presne!!!!! Stačí sa len spýtať istého p. ministra, prečo chodí toľko zbytočných spojov na Hájik.
Reply on: simkoslav #12245:
Iná teória spravodlivosti však považuje takýto tzv. závoj nevedomosti za vzdialenie sa potrebám konkrétneho človeka - skupine, ktorej sme schopní pomôcť (a nič navyše nás to nestojí), je škoda nepomôcť, ktorej nedokážeme z prirodzených dôvodov pomôcť, musí žiaľ bojovať ako dokáže. Nikto si zatiaľ netrúfol zhodnotiť, ktorá z týchto teórií je "spravodlivejšia". Okrem toho existuje aj niekoľko ďalších, sú to všetko filozofické teórie, čiže každá má svoje plusy aj chyby a každý z nás je zástancom inej, preto táto debata nikam ďalej nepovedie a je to už na inú debatu. A ďakujem Ti, Juraj, že si ma racionálnymi protiotázkami donútil pochopiť podstatu NKTD, je jasné, že má čisto racionálny základ (a nijaký iný, napr. politický) a snaží sa byť spravodlivá.
Reply on: Juraj #12244:
Re #12244 Juraj: Ja nepíšem, že „kde sa mi to hodí alebo nehodí“. Ja píšem, kde sa to dá, alebo nedá. Z obcí, odkiaľ idú vzhľadom k počtu cestujúich tri - štyri spoje za hodinu v špičke sa to nedá, resp. dá len hypoteticky, a aj to by bolo na úkor niečoho iného. Zreorganizovať trolejbusové linky (a nie pridávať, aby ich počet stúpol) tak, aby vo vnútromestskom priestore nebolo uškodené VÄČŠINE cestujúcich a pritom aby sa uľahčilo cestovanie ostatným sa podľa mňa dá. Sú rôzne teórie spravodlivosti a viem, že dnes je obľúbená teória >>(z menšiny nemajúcej priame spoje) „buď každému všetko alebo radšej nikomu z nich nič"
Reply on: simkoslav #12232:
No to je dobry gol. Tak si za to, aby si dnes neexistujucu linku c. 5 vytvoril, ale nie si za to, aby sa vytvorila napr. tiez neexistujuca linka c 32 z Trnoveho do Bytcice. Pritom ide aj v jednom aj v druhom pripade oproti sucasnemu stavu o novu linku - a teda jediny dovod by mal byt pocet prepravenych cestujucich - no kde sa ti to nehodi, tam to odmietas. Zvlastne.
Reply on: Jozef #12240:
Petrovi Simkovi srdecne gratulujem a verim ze kniha o zilinskej MHD sa coskoro zrodi
Reply on: S499.1023 #12239:
nakolko cestujem MHD pravidelne tak si skoro vzdy vypocujem debaty cestujucich..takze odtial...a ako pravidelny cestujuci by som tu linku tiez ocenil
Reply on: Jozef #12240:
šimkoslav (šimkostav, šimkohlav ? ): ? ? ?
Náš diskutujúci Peter Šimko píšúci pod nickom "Simkoslav" získal prvé miesto v súťaži Kniha roka 2006 za knihu „Žilina - zoznámte sa s mestom“. Súťaž vyhlásila Žilinská knižnica v spolupráci s MY Žilinskými novinami. O víťaznej knihe rozhodli anonymne Žilinčania prostredníctvom anketových lístkov. Pri vyhlásení výsledkov boli prítomní vydavatelia a zástupca primátora Žiliny. Študent histórie Peter Šimko sa okrem iného intenzívne zaoberá aj históriou mestskej hromadnej dopravy v Žiline. Má bohatú dokumentáciu získanú z archívov, ktorú postupne spracováva a snáď v budúcnosti sa dočkáme aj publikácie o histórii MHD v Žiline. Za získané ocenenie mu úprimne blahoželáme.
Bližšie na stránke Žilinských novín:
http://www.mynoviny.sk/c/3332280/Najlepsia-kniha-roka-2006-bola-o-Ziline.html
Reply on: Kubush #12238:
To ako vieš, že by sa oplatila?
Reply on: Juraj #12214:
ved ja sa neurazam...len mi to pride take divne......ved ta 6tka by sa v povodnej trase tak oplatila......napriklad to riesenie co napisal simkoslav sa mi celkom pozdava
Reply on: Valec #12236:
Tak potom buď jazdí po Veľkej Okružnej, alebo je ich známy - neviete niekto?
Reply on: Miro #12234:
Podľa ceny to budú SORky BN 9,5.

Re #12235 Miro: Viac krát som videl, že zastavujú okrem známych a MHD všetky vozidlá a v prípade zásobovania sa vodiči preukazovali buď povolením, alebo faktúrou pre danú prevádzku. Predpokladám, že až tak blbí tí policajti nie sú aby tú dodávku považovali za MHD.
Reply on: Kvacalova23 #12231:
Ak by mal dodržiavať zákon o premávke, tak podľa mňa na Kuzmányho nemá čo hľadať, pretože je tam zákaz vjazdu s výnimkou pre MHD a neviem, či aj dopravnú obsluhu. Maršrutkár nie je ani jedno, ani druhé. Otázkou len je, či to vedia policajti, ktorí tam s obľubou číhajú a či ho nepovažujú za MHD ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.