Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pišta #11905:
No, napríklad v LM a RK nemajú staršie B952E na boku vôbec nič.
Reply on: JJ #11909:
Ale veď ak kĺbový trolejbus má napr. 18 metrov a dám na bok jeden transparent presne do stredu, tak seknem dĺžku bezdisplejovej časti vozidla na 2x 9 metrov. Podľa mňa som tým predpisu vyhovel. Alebo sa mýlim?
Reply on: Miro #11910:
pre autobusy to nie je tak presne zadefinované.
Reply on: Miro #11910:
To je preto, lebo B 961E majú na boku len jeden držiak na tabuľu a je nedostatok "dvojkových" tabúľ, tak buďme radi, že tam aspoň niečo je.
Reply on: JJ #11909:
Predpokladám, že to platí aj pre autobusy - potom aj toto je v rozpore s legislatívou - na boku je len číslo linky a aj to len raz
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=20106&idg=312&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Reply on: Valec #11906:
to je ale v rozpore s platnou legislatívou - v prípade prešova, nakoľko trolejbus má byť označený na strane nástupu zvonka číslom alebo iným označením linky, názvom cieľovej zastávky, prípadne aj časti mesta a ďalších dôležitých zastávok čitateľným aj za tmy na každých 15 metrov dĺžky.
klbak ECV 210 uz mozete vidiet na odstavnom parkovisku na Kvacalovej zatial bez evid.cisla ale zato s modrou reklamou SSiM rovnako ako vozy 234,235

vedla neho stoji 221ka, ktora caka na novy motor
Reply on: Pišta #11905:
Citybusy majú aj bočné displeje, ale majú aj plastové tabule ?
Reply on: Pišta #11905:
To vieš, pre Žilinu sú bočné displeje príliž drahé a vôbec sa s nimi nepočíta (lo?). Vozidlá sa tak na boku označujú buď plastovými bočnými (a často krát aj prednými) tabuľami, alebo aj vôbec. Len pre zaujímavosť, v Prešove majú aj na kĺbových vozidlách len jeden bočný displej a v prípade Citybusov/Citelisov je mieste výrezu pre 2. bočný displej už z výroby otvárateľné okno.
http://www.imhd.sk/po/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17815&idg=513&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Reply on: Jozef #11902:
Smutné, že na bočnej strane nemá elektronický transparent.... Tie plastové tabule pohodené pod oknom a jedna na klasickom úchyte sú v 21 storočí na smiech.... Mám pocit, že len Žilina má tento trápny úkaz.... Ani menšie MHD , ktoré prevádzkuje SAD, sa neuchyľujú k tomuto riešeniu.....( TN, MT... )
Reply on: Jozef #11902:
Na príchod nových autobusov som čakal aj ja. S Jozefom sme si mysleli, že tretí krátky autobus bude Citelis 12M v žilinskej farebnej schéme. Ale podvečer za zlého hmlistého počasia, okolo 16:00 začali autobusy prichádzať. Prekvapilo ma, že prvý autobus je biely. Kým ho Jozef fotografoval, ja som si ho obzrel a zistil som, že má iba dvoje dvere. Teda mi bolo jasné, že to nie je Citelis 12M, ale Citelis Line.
Reply on: Jozef #11902:
Oprava dátumu: "Koncom minulého roka, 28. decembra 2006..., namiesto 2007."
Koncom minulého roka, 28. decembra 2007, prišla dodávka 3 autobusov, z toho boli dva 2 kĺbové autobusy Karosa Citelis 18M a 1 dvojdverový sólo autobus Karosa Citelis Line. Autobusy obohatili vozidlový park DPMŽ o nové typy, navyše dvojdverový autobus Karosa Citelis Line bol dodaný ako prvý na Slovensko. Dlho sa však v DPMŽ „neohrial“, lebo zakrátko bol odoslaný k výrobcovi, kde boli do neho nainštalované označovače a elektronické transparenty. Koncom marca sa vrátil naspäť, ale už v mestských žlto-zelených farbách. Dvojdverový autobus Karosa Citelis Line krátko po príchode do areálu DPMŽ ešte v bielom nátere si môžete pozrieť na stránke:
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/2537/category/233
a autobus Karosa Citelis Line s bočným ev, č, 21, ale už v mestských farbách na linke č. 24 Trnové - centrum - Strážov:
http://zilina-gallery.sk/picture.php?/3645/category/233
Ako tak som kukol na zmeny v intervaloch tak mi prišlo na tyčku ? som očakával,že by obnovil 4 a 5 pre Hliny, pre Hájik by ostala 6 ako nosná linka, a posilová 7, 3 po starom a 1 tak ako jazdila voľakedy s menšou úpravou = Závodie-Štúrovo námestie-Košická-Vlčince a späť.
Reply on: URBINO #11888:
Ďakujeme, vieme. Dokonca už sú aj fotky. ?
Strohá informácia na mini formáte A6 o zmene intervalu od 12.05.2007 na trolejbusových linkách v sobotu a nedeľu sa objavila už aj vo vozidlách MHD. Najviac sa jej potešia obyvatelia Hlín, ktorí uvidia trolejbus v nedeľu dopoludnia raz za 40 min.
Reply on: Papyr #11891:
ja som napríkad kritik Gubalu (aj keď je tam krátko), ale samozrejme mu nemôžem dávať vinu za všetko... ale určite si ma nezískal krokmi, ako bolo zrušenie trolejovej zálohy, štrajková pohotovosť na podniku, predĺženie intervalov a pod. Mno, neukázal sa zatiaľ v najlepšom svetle, ale ešte stále má šancu (aj keď práve posledný krok ho asi nesmierne preslávi)...
Reply on: Kvacalova23 #11892:
lenze v BB uz samotny DPMBB maka na tom, aby po spusteni troleja vratil MHD do stavu spred par rokov, zatial co ZA pracuje vytrvalo na tom, aby dobehla BB v urovni MHD dnesnych dni ... ZA sa vybera nespravnou cestou a na jej konci je sucasny stav porovnatelny s BB
Zdroj: Žilinské noviny. web: http://www.mynoviny.sk/c/3276305/Gubala-pripravil-pre-cestujucich-nove-zlavy.html
Zastupiteľstvo tiež prijalo uznesenie, že do konca roka predloží návrh na vysporiadanie pohľadávky DPMŽ voči mestu. Ide o 60 a 11 miliónov. „Dopravný podnik tieto dotácie naúčtoval do príjmov, ale v skutočnosti vytváral stratu. Tým pádom mal lepší hospodársky výsledok, vytváral zisk a ten nebol reálne pokrytý,“ uviedol Gubala. Opozičný poslanec Patrik Groma správu pred zastupiteľstvom kritizoval. Podľa jeho slov je v nej veľa nepresností. „Urobil som vlastné prepočty a myslím si, že mestu hrozí pokuta za nezaplatenú daň. Správa navyše vykazuje známky účelovosti, akoby mesto pripravovalo privatizáciu,“ dodal. Ivan Harman pripravovanú privatizáciu vylúčil. „Keby mesto pripravovalo privatizáciu, určite by nežiadal o odpísanie pohľadávky vo výške 60 miliónov. Hodnota základného imania DPMŽ je totiž 200-tisíc,“ doplnil ho Igor Gubala. Podľa prednostu mestského úradu Viliama Mikuláša je cieľom mesta, naopak, majetok zachrániť. Riaditeľ doplnil, že strata je len účtovná a nie daňová. DPMŽ totiž nie je povinný platiť daň.
Igor Gubala tiež načrtol, ako si predstavuje zlepšenie práce dopravného podniku. Ten bol vraj totiž za čias bývalého vedenia vnútorne neefektívny. „Spočívalo to v prezamestnanosti. Paradoxne v súčasnosti dokonca pri prepúšťaní nemám problém s odborovou organizáciou. Prepúšťanie totiž realizujeme tam, kde aj samotní zamestnanci cítili, že ich bolo priveľa,“ dodal. Napríklad, v autobusovej dielni nový riaditeľ zredukoval stav pracovníkov o sedem. Podľa jeho slov sa naopak potýkajú s nedostatkom vodičov. „Prijímame prakticky okamžite a už dnes vodičovi dávame náborový príspevok vo výške 15-tisíc korún pri záväzku na dva roky,“ prezradil na záver Igor Gubala.
Dufam ze to tu este nebolo:

Tender na dodanie tovaru - nízkopodlažné mestské autobusy kategórie M3

Názov predmetu obstarávania
Nákup nízkopodlažných mestských autobusov kategórie M3, triedy I.

Opis predmetu obstarávania
Zabezpečenie dodávky 3 ks nových nízkopodlažných autobusov s dĺžkou do 12 m, s obsaditeľnosťou cca 97 miest, vo vyhotovení mestský autobus, kategória M3, trieda I.

Trvanie zmluvy
Trvanie: 5 mesiacov.

Kritériá vyhodnotenia ponúk
Najnižšia cena.

Podmienky na získanie súťažných podkladov
Dátum: 29. 5. 2007, 9.00 h.

Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 9. 5. 2007, 9.00 h.

Otváranie obálok s ponukami
Dátum: 4. 6. 2007, 12.00 h.

Identifikácia obstarávateľa
Dopravný podnik mesta Žiliny, s. r. o.
IČO: 36 007 099
Kvačalova 2
011 40 Žilina
kontaktná osoba: Drahomíra Salátová
tel. č.: 041/566 01 52
fax: 041/564 37 43
e-mail: salatova@dpmz.sk
web: www.dpmz.sk

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement