Citelis Line je ešte stále u výrobcu. Je tam preto, lebo na ňom neboli dorobené isté veci, ktoré si Dopravný podnik objednal. Ak sa nič mimoriadne nestane, tak by mal po príchode a vybavení formalít normálne jazdiť. Uvažuje sa, že pôjde jazdiť na linku 24.
Ja si myslím, že má oveľa lepšie jazdné vlastnosti (takisto aj mestské 12M majú lepšie) ako 18M, ktorým pár mesiacov po výrobe škĺbu kĺby a hegajú počas odstavovania prevodovky pri státí. Vo februári 2002 som išiel v Prahe CityBusom 18M a sa mi tá jazda normálne zhnusila, keď išiel do zákruty. Keď už je nás veľmi veľa, žeby sme sa ledva natlačili do 12M autobusu, mohli prísť radšej Solarisy 15M. ?
Ale keby vzorne generálkovali tí Spišiaci, tak by Karosy chodili zase ako nové (príklad bratislavské B741 opravené asi v Zlineri - už chodia ako B941). Lenže bohužiaľ oni berú ako základnú potrebu vzhľad autobusu a akoby ich vôbec nehnevalo, že sa z jazdných vlastností bude moc rýchlo vytrácať komfort a o pár mesiacov to bude zase ako predtým. ? -> ?
No od autobusu z roku 1990 ( ak sa nemýlim... ) sa nič lepšie čakať nedá.... Už nikdy nebude ako nový... (ľudovo povedané - mládí v prdeli a do duchodu daleko....) .... Nuž nadarmo, patrí medzi najstaršie vozy vo vozovom parku DPMŽ....
Milí užívatelia, pozor! Nepleťte si autobusy radu 950 s autobusmi generálkovanými v Rošere. ? Po niekoľkých mesiacoch sa Rošerácke zase rýchlo kazia. Niektoré už začali zase hrčať.
na mests.urade som sa docital,ze v tomto roku nas cakaju /zatial/tri vyluky trolejbusov.Pri vystavbe oc MAX,kde sa prelozi trol.vedenie v dlzke 260m a osadi sa 10ks novych stoziarov,pri budovani dialnicneho privadzaca pod Vahostavom a najnovsie na Obvodovej,kde ma vyrast Kaufland.
Hlavne to ekologicke hladisko, co ma byt vraj u a-busov a t-busov rovnake. No, hovorim, zavriet do utesnenej miestnosti a nastartovat mu tam dieslovy motor autobusu. Kludne hoci aj EURO XVII.
226 už transparent má. Neviem síce, prečo sa upevňujú prilepením konzoly o zadné sklo (obzvlášť ak z vonku vidno poriadne vzduchové bubliny), to aby sa človek bál, že mu to pri troche šťastia padne na hlavu. Aj celá kabeláž (ťahaná z pod podlahy) je len prilepená.
Firma SSiM si zachvíľu svojim reklamami oblepí celý vozidlový park. Minimálne 201 a 203 dostali reklamu vo forme logo na prednom čele, web adresa kombinovaná s logom na zadnom a cez takmer celé zadné okno oranžová nálepka s textom: Europalace už v predaji.
Na zastávke Poštová smerom do centra je vyvesený cestovný poriadok pre linku 50, ktorý je neplatný, lebo sú tam časy, ktoré platia pre zastávku obchocná, je tam zavesený cestovný poriadok, presne ten istý, ktorý platí pre zastávku obchodná, dokonca je tam vyznačené že sa nachádzame na zastávke obchodná.
Ježišmária, to je tĺk.ˇKeĎ už je ten krízový managor, tak by si mal aspoň zistiť základné fakty, než niečo vybľuje na verejnosť. Však to je skoro čo veta, to nezmysel.
marek
Interier zacina byt nadmerne opotrebovany - podlaha a pod....