Vo vozidlach MHD v MT sa objavili plnofarebne letaky formatu A4 o naborei novych vodicov pre MHD v mestach martin a vrutky. Okrem toho tam bolo odfotene celo vozidla Karosa B952 z mhd mt.
No a tolko bolo reci a slubov noveho primatora o transparentnosti a vyberovych konaniach...
Povodne som si myslel, ze ta odvolaju, ale inym sposobom... ze vyhlasia verejnu sutaz na generalneho riaditela, ze sa jej zucastnis a ze vyhra vopred urceny kandidat - ale nie ty. to by bola bezna transparentnost na SK sposob...
ad.Juraj: Protože už se nějakou chvíli v dopravě taky pohybuji, vím, že politika a doprava se velmi ovlivňují a bohužel se spíše než na odbornost hledí na osobní vazby.
Takže přeji pevné nervy a hodně štěstí.
Ked si to uz zacal, nuz co, nieco musim napisat.
1/ Zatial so mnou za 2 tyzdne fungovania noveho vedenia mesta nikto oficialne ani neoficialne nepreriekol ani slovo, ani osobne ani cez telefon ci email.
2/ O tom, ze bude 17.1. mestske zastupitelstvo viem z internetu.
3/ O tom panovi, ktoreho meno si neskomolil /Igor , www.orsr.sk/ som sa dozvedel z roznych reci a naznakov, ze vraj to uz je hotova vec.
4/ Ak mam byt politicky odvolany a mali by sa umelo vymyslat rozlicne kauzy /myslim, ze som v doprave okrem chyb za 21 rokov ako zamestnanec mesta aj nieco uzitocneho urobil/, tak radsej odidem sam na vlastnu ziadost. Este som ju oficialne novemu vedeniu mesta nepodal.
5/ Prirodzene mam snahu neist na urad prace, mam nieco v hlave a nieco praxe, mam prirodzenu ludsku aj odbornu snahu byt dalej zamestnany, najlepsie v doprave, tej sa snazim trochu rozumiet.
6/ A ked som ti ja takto napisal, napis aj ty, odkial mas taketo informacie? Dakujem.
Juraj, ak by som mohol poprosiť o vyjadrenie k následovnému.... Je to vôbec pravda? Na zasadnutí mestského zastupiteľstva 17.1. t.r. bude menovaný za riaditeľa DPMŽ pán Gubala (ak som to skomolil, tak sorry). Ing. Juraj Popluhár požiadal na vlastnú žiadosť o uvolnenie z funkcie. Jeho následovné pôsobenie bude v SAD Trenčín ako generálny riaditeľ tohoto podniku.
Táto správa ma zasiahla ako kýbel studenej vody v 20C mraze. Juraj, je to skutočne tak? Dokonca sa vraj v DPMŽ dejú rôzne veci - zmluvy a dôležité dokumenty sú pod zámkom a pod drobnohľadom. Ako súčasný riaditeľ vraj k nim nemáte žiaden prístup. Je to tak? Potom ak je tá pár riadkov vyššie správa pravdivá, tak to akože - na vlastnú žiadosť - je minimálne diskutabilné.... Juraj, ešte raz prosím, dokážete k tomu napísať pár riadkov faktov?
Predpokladám, že zasadanie je verne prístupné. Kto sa zúčastní? Ja asi tak na 70%.
Re #10503 Juraj: Nezáleží to len od času uzávierky. Väčšina mojich fotiek má čas uzávierky kratší ako 1/800 a R&G displeje na nich až na pár výnimiek svietia v plnej sile. O EM-TESToch sa to však povedať nedá.
Este nie je definitivne rozhodnute kde nove autobusy pôjdu...
A na linke 21 by tie autobusy neboli najvhodnejsie.....mozno aj z dôvodu otacania v Pov. chlmci ci v Zavodi...
Ak su info o premavani Citelisov na L2 pravdive tak si nemyslim ze to bolo spravne zaradenie.
Presne tak, LEDky svietia multiplexom a nie sustavne. Je to nieco podobne ako riadkovanie na televizore. Ked to odfotis casom kratsim ako 1/50-tina sekundy, je vidiet len cas vykreslenia alebo nic. A toto je ten pripad.
Vyckaj casu a splnenia predvolebnych slubov o transparentnosti, slusnosti, personalnych auditoch, verejnych vyberovych konaniach, odbornosti atd. Z nich vyplynie odpoved na tvoju otazku.
Teraz som sa pozrel na fotky autobusu č.13 na L29 na náhradnej trase a všimol som si, že v smere zo Žilinskej Lehoty mu nesvieti predný transparent. Neviete niekto prečo?
Ak sú pravdivé chýry v tejto diskusii, tak klbáky na L2 a Citelis Line na L24. Ale ako napísal Juraj, boli kúpené zo štátnych peňazí, a tak by mali prednostne jazdiť pre automobilku.
Len by som bol rád, keby to bolo skôr, než za tých 35 rokov ? a neviem ani, či už niekto vyvinul v tomto smere nejakú iniciatívu. Pritom keď sa pozrieš na nákres tohto uzla, tá zastávka sa tam vyslovene pýta.
Valec
Re #10503 Juraj: Nezáleží to len od času uzávierky. Väčšina mojich fotiek má čas uzávierky kratší ako 1/800 a R&G displeje na nich až na pár výnimiek svietia v plnej sile. O EM-TESToch sa to však povedať nedá.