Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ale aj tak si myslim,ze je blbost davat NP do KIE...stale lepsie na 21,22...ved si vezmime...naco robotnikom take busy?? A este k tomu na takuto sluzbu?? Ja by som...ak teda Citelis skutocne do KIE pojde...radsej stiahol niektoru 732 alebo 932...napr.104,a novy Citelis by som zaradil namiesti 16-ky(smena) a 16-ka by mohla ist teoreticky tyzdnovkarovi na 104 pripadne uplne inde.
Reply on: jay #10231:
V prvom prípade bolo za daný finančný objem potrebné kúpiť čo najviac vozidiel, preto nebola požiadavka na NP. V druhom ide už trochu aj o kvalitu cestovania. Však tie busy tu nebudú len na 2 roky, navyše zmluva s Kiou je na 5 rokov (kto vie čo bude potom) a busy budú aj dlhšie.
Reply on: Valec #10228:
o tom to je, karosa nevyraba VP busy a zrejme preto sa predmetom obstaravania stali NPbusy.
1. obstaravanie pre KIU (nebolo treba NP)
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=04929&rok=06
2. obstaravanie (zrazu treba NP!?)
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=09751&rok=06
Reply on: Miro #10227:
Miro, ty ako keby si prišiel z dlhotrvajúceho pobytu v zahraničí. Už mesiac tu píšeme aký vzťah majú „novozvolení“ k trolejbusovej doprave v meste a ty by si chcel budovať trolejbusovú dopravu na L2 do Bytčice po dokončení južného privádzača. „Trolejbusová doprava v Žiline nie je dnes to najvhodnejšie riešenie verejnej dopravy (primátor Harman, Pravda 15.12.2006)“. Budeme radi ak sa nejaké „trolejbusy, ktoré sú v Žiline výbehové“ (primátor Harman, Pravda 15.12.2006) nahradia novými.
Reply on: Miro #10227:

suhlasim s tym, ze v ZA maju zmysel len np t-busy, ale vychadzal som z toho, ze mame 3 NP (+dalsie 3 na ceste) a podla mna by ich bolo efektivnejsie vyuzivat na linku do nemocnice, NP na 21 a 22 su zbytocne vyhodene peniaze...
a ano L2 je planovana trolejbusova linka, ale podla vyjadreni buduceho vedenia mesta, sa trolejbusova siet nebude rozrastat, kedze ich postoj k tbsuom je dost negativny. Co je skoda.
Reply on: Miro #10227:
Keďže je v súčasnosti potrebné zabezpečiť dopravu zamestnancov do KIE (ak za nemýlim, tak aj tie peniaze na ne boli odtiaľ vyčlenené), je logické že sa kúpili autobusy a nie trolejbusy. Mimochodom aké kĺbové vysokopodlažné autobusy by si chcel kúpiť, keď Karosa ich už vyše 2 mesiacov nevyrába.

Ale súhlasím s tým, aby bol nízkopodlažák vypravovaný na linku 2 (aspoň jeden celodenný garantovaný spoj). Keby sa upravil CP, tak by mohol jazdiť od rána do 17tej na linke 2 a potom prejsť na linku 22 (prípadne inú) a dojazdil by potrebné kilometre.
Reply on: jay #10226:
Asi preto, aby najazdili čo najviac kilometrov, i keď v záruke už tuším nie sú, však?

V Žiline majú zmysel len NP trolejbusy, nie autobusy, a už vôbec nie kĺbové. Aj L2 je vlastne trolejbusová linka a po dokončení južného privádzača by mala byť zatrolejovaná.
Ozaj, nebolo by lepšie namiesto tých troch NP busov kúpiť povedzme štyri normálnepodlažné? alebo dva NP trolejbusy? (tie čísla si vymýšľam, ide ale o princíp)
Reply on: kubik #10225:

imo jedina linka kde maju NP-busy v ZA zmysel je 2, kedze spaja dve najstarsie sidliska s nemocnicou, takze dost nechapem preco su nasadzovane na 21,22...
______________________
btw Stastne a Vesele Vianoce & PF 2007 ?
Ja si myslim,ze kratasa by bolo skoda do KIE...radsej stiahnut Karosu na KIU a MP-cko dat trebars na 22...aby sa vyrovnali pocty...21-08,09 a 22-10 a tento novy darcek od Juraja-potesil ma,musim povedat:) Potom by sa trebars mohli zaviest aj garantovane NP spoje...

Nuz,KRASNE VIANOCE PRAJEM A NECH V BUDUCOM ROKU SA DOCKAME AJ NEJAKEHO TOHO NP trolika ?
Priatelia, tak aj ja vám všetkým prajem Šťastné a veselé
http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_16959.html
Reply on: Jozef #10222:
Zrejme máš pravdu, ja sa v tom tak nevyznám ?
Reply on: Miro #10220:
Žilinské sídliská Vlčince, Solinky, Hliny a Hájik sú samostatné farnosti s vlastnými kostolmi. Sídlisko Hájik má priestrannú kaplnku. Výnimku tvoria evanjelický veriaci, ktorí majú len jeden kostol na Rázusovej ulici a Gréckokatolíci, ktorí majú svoj chrám zas na sídlisku Vlčince. Tak preto nerozumiem, aké masy veriacich treba zvážať zo sídlisk do centra na polnočné omše.
Reply on: Miro #10219:
Škoda, že neprišli skôr, mohli byť nasadené už na dnešnú L50 a L51. Akurát 2 vozy by na to stačili.

Re #10220 Miro: No neviem si dosť dobre predstaviť ako nastupuje do nočáku 100 ľudí z omše (ak tam toľko chodieva) prednými dverami a kupuje si u vodiča lístok za 25 Sk.
Reply on: Miro #10217:
Aaa, teraz som to našiel na www.dpmz.sk vo vianočnom CP!

Len mi tam trochu chýbajú spoje na odvoz z polnočnej omše - zvládnu to nočné spoje? Tam už zrejme bude treba platiť - to už bude 25. december.
Reply on: Mza #10215:
Ja dúfam, že aspoň tie kĺbové budú jazdiť "vo voľnom čase" na trolejbusových linkách, jednak preto, aby v záruke zbytočne nestáli, a okrem toho ako náhrada nízkopodlažných trolejbusov, ktoré zatiaľ nemáme ? ani kĺbových 15Tr nemáme nazvyš
Reply on: Juraj #10207:
A bola by to taká tragédia? Veď SAD Žilina je tiež súkromná, a myslím, že funguje dobre ?
Reply on: Jozef #10202:
S tým žltozeleným predkom je to fakt zaujímavé ?

ozaj, platí to, že zajtra sa môžeme voziť zadarmo? Nejako som si nevšimol žiadny oznam, okrem Jurajovho príspevku prednedávnom tu na fóre.
Reply on: Juraj #10212:
Tak toto už nepotrebuje ďalší komentár. DPMŽ v roku 2006 zakúpil 12 autobusov !
Reply on: Juraj #10214:
ten bude nasadzovany tiez na Kiu?
Reply on: Valec #10213:
Kratky Citelis.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.