Dnes som navstivil mesto Kortrijk, ak sa nemylim, tak tam bol aj Juraj na nejakej vystave. Naspat som v Bruseli zachytil o 17 hod. silnu dopravnu spicku a bol som rad, ze som sa dostal aspon za dvere metra, lebo niektori sa do vozna nedostali. Ludia radi vyuzivaju metro do zamestnania a zo zachytnych parkovisk na predmestiach sa potom autami presuvaju dalej do rodinnych domov. V metre mam niekedy dojem, ze som niekde v Kongu alebo Maroku. O kulturnu vlozku je vzdy postarane, lebo hudobnikov a recitatorov je dostatok ako v v parizskom metre. O zobrajucich sa nebudem ani zmienovat len dufam, ze v zilinskych trolejbusoch to nezazijem. Aj urcite etnikum, ktoremu doma hovorime neprisposobivi obcania, sa udomacnili, zobru a obtazuju cestujucich v podchodoch hlavne v centre mesta.
Dopravny system v Bruseli je mimoriadne dobre vyrieseny. Zeleznicna doprava medzi stanicami B-Nord a B-Zuid je vedena siestimi kolajami v zemi popod centrum, s moznostou vystupenie z vlakov priamo v centre. Zatial su postavene tri linky metra. Aj elektrickova doprava premava v centre mesta, ale aj na niektorych usekoch pod zemou, cim sa uvolnil cenny priestor na povrchu. Skutocne mozeme len zavidiet, ked si pomyslime v akom stave mame Bratislavu.
Dopravny system v Bruseli je mimoriadne dobre vyrieseny. Zeleznicna doprava medzi stanicami B-Nord a B-Zuid je vedena siestimi kolajami v zemi popod centrum, s moznostou vystupenie z vlakov priamo v centre. Zatial su postavene tri linky metra. Aj elektrickova doprava premava v centre mesta, ale aj na niektorych usekoch pod zemou, cim sa uvolnil cenny priestor na povrchu. Skutocne mozeme len zavidiet, ked si pomyslime v akom stave mame Bratislavu.