Reply on: Yogi616 #23174:
Pri linke 16 je vysvetlenie, že jej spoje pokračujú ako linka 3 od ŽST, resp. prepínali by sa na linku 3 už pred príchodom na Štefánikovo nám., čiže na Štefánikovom nám. v smere k ŽST by už figuroval CP linky 3 a opačne by už na ŽST v smere Štefánikovo nám. figuroval CP liniek 1 a 16.Rozpíšem to ešte takto:
Spoje linky 3 prídu k ŽST a budú pokračovať ako:
- linka 1 s odchodmi o 00, 15, 30, 45 počas špičky aj v sedle s tým, že odchody o 15 a 45 minúte pôjdu v iba po Hálkovu
- linka 16 s odchodmi o 07, 22, 37, 52 iba počas špičky
Takže v úseku ŽST - Štefánikovo nám. - Aupark - Polícia - Hálkova premáva linka 1 každých 15 minút a od Hálkovej po Kvačalovu (depo) každých 30 minút. Keďže spoje po Hálkovu sa budú prakticky hneď točiť cez rondel a pôjdu naspäť ako linka 1 a neskôr prejdu plynule na linku 3 na Štefánikovom nám., tak sa do CP nakreslia najprv tieto spoje po Hálkovu, potom sa nakreslia spoje na Kvačalovu a potom až spoje linky 16. Snáď to dáva logiku. A mimochodom pri linke 1 by bolo možné napríklad v rannej špičke aj všetky spoje viesť k vozovni, ak by bol zo strany cestujúcich záujem, alebo by sa využili hybridné trolejbusy s batériami pre jazdu mimo trolejí v úseku Kvačalova - Stodolova, čo by posilnilo ponuku spojov na Hájik a linka 27 by mohla mať od Kvačalovej zachované spoje, ktoré by na linku 1 nadväzovali, aby sa ľudia z Hájika mohli dostať na Kragujevskú.
Nuž pri linke 7 je treba obetovať kus komfortu výmenou za to, že iné linky budú premávať častejšie a navyše teraz keď je v hre dištančná výučba a semester trvá bežne 13-14 týždňov (dokopy 26-28 celý rok), tak ten prúd ľudí a UNIZA nebude významný a nielen na trase k tejto univerzite bohužiaľ. Spoje, ktoré mali výraznú prevahu klientely medzi žiakmi najmä v prímestskej doprave utŕžia riadnu ranu pod pás a tiež teraz keď prebehla kampaň na prenajatie si auta počas "Covid-19" pandémie, tak aj zamestnaných ubudne vo VHD. Ale aj keby sa vyučovalo normálne, tak jeden prestup 18-30 ročnú zdravú mládež nezabije. Či?
Viko