Vďaka ďalšiemu rozšíreniu bezplatnej prepravy sa tieto dni tvoria pri oboch predajných miestach dlhé rady ľudí čakajúcich na vybavenie. Odporúčam preto každému, aby neprehliadli vyvesený oznam, že dobíjanie čipovej karty a platba pokút má prednosť pred vybavovačkami "zadarmistov". Ja som si to našťastie všimol včas, inak by ma čakalo odhadom 20-30 minútové státie v rade. Viacerí to však nepostrehli...
Ahojte, som tu nová a chcela by som sa opýtať, či nemá niekto náhodou fotky všetkých normálnych (nie SOR) Tbusov zo Žiliny. Doteraz som nevedela o tejto stránke a veľmi sa mi páči, len sa tu ešte neviem poriadne zorientovať. Videla som nejaké pekné fotky od Dispečera a páčili sa mi aj tie, čo má Majo. Tak ak by ste mi vedeli dať na nich kontakt, bola by som rada. Ďakujem?
Ja si naopak myslím, že hodinový interval je málo. Nie každý potrebuje stráviť na cintoríne toľko času. A ak chceme kratší interval, trasa by mala byť čo najkratšia.
Trasa je podľa mňa dobrá, len interval by mal byť 30 minút alebo ešte menej. Vyjazdiť by to malo aj jedno vozidlo.
Každým rokom počas Dušičiek sa zamýšľam nad tým, či by nebolo lepšie, keby namiesto posilnených spojov L31 chodil trebárs autobus po trase L1 a začínal by už na Pietnej. Trasou L1 by sme obslúžili "celé mesto" (mimo Hájika a mestských častí). Interval každú hodinu by stačil. Čo myslíte? To spojenie Žel. stanica-Pietna pre samotných Žilinčanov nie je až tak ideálne (vždy treba prestupovať).
A ešte trochu #offtopic, keďže nie je offtopic fórum:
OZNÁMENIE O SÚŤAŽI NÁVRHOV
Žilina - Bulvár, Verejná anonymná urbanisticko-architektonická súťaž návrhov s udelením cien https://www2.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/316673
Žeby sa predsa len niečo chystalo s tým kruháčom pri Lidli? ?
Spracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie stavby: "Úprava okružnej križovatky na ul. Vysokoškolákov - Žilina, pri plavárni" https://www2.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/317115
Ak by boli peniaze na zriadenie historického depozitu autobusov, osobne si myslím že vedenie DP by riešilo oveľa urgentnejšie problémy ako sú stav vozidlového parku a infraštruktúry.
Po skúsenostiach s riešením interiéru 30/31 Tr z prvej série si DPMŽ u druhej série objednal iné riešenie, ktoré spočíva v menšom počte sedačiek a širšej uličke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Danoh