Technicky vychádza rad 900 zo staršieho radu 700. Rovnako sa použila panelová konštrukcia karosérie, ale celý rám bol zosilnený. Predné a zadné čelo sú plastové, už nie sú súčasťou nosnej konštrukcie. Rovnako interiér sa líši len použitými materiálmi, usporiadanie ostalo približne rovnaké. V roku 1999 prišiel na trh inovovaný rad 900E. Vybavené sú štandardne motormi Renault.
Prehľad vozidiel
Séria
Typ
Evidenčné čísla
Rok výroby
Sprevádzkovanie
Vyraďovanie
Počet
1.
Karosa C 934.1351, Karosa C 934.1351E
TT-522DO, TT-523DO, PN-673AN, PN-298AR
1997 – september 2001
2009
2010 – 2011
4
2.
Karosa C 934.1351, Karosa C 934.1351E
TT-847CE, TT-985DF
1998 – 2001
2010
2010 – 2011
2
3.
Karosa C 934
TT-645AE
1997
2010
2010
1
Spolu
1997 – 2001
7
Technické parametre
Dĺžka
11345 mm
Šírka
2500 mm
Výška
3165 mm
Počet dverí
2
Počet miest na sedenie
45 + 1
Počet miest na státie
35
Celkový počet miest
80 + 1
Pohotovostná hmotnosť
10450 kg
Motor
Renault MIHR 062045 A41 (Euro 2), naftový šesťvalec chladený kvapalinou, preplňovaný turbodúchadlom s priamym vstrekovaním
Pred zaradením do premávky podstúpili vozidlá drobnú úpravu farebnej schémy, aby farebne zodpovedali vozidlám MHD. Typický modrý pruh bol prekrytý nálepkou červenej farby.
Prevádzka
Od januára 2010 prevádzkovala spoločnosť SAD Trnava mestskú hromadnú dopravu aj v českom meste Přerov. V súvislosti s tým dopravca dočasne presunul do Přerova sedem nízkopodlažných vozidiel SOR a dve kĺbové vozidlá Karosa B 741. Tento výpadok sa rozhodol kompenzovať nasadením prímestských vysokopodlažných vozidiel Karosa C 934 na linky MHD Trnava. Vozidlá prestali v rámci MHD Trnava premávať v apríli 2011 po sprevádzkovaní nových vozidiel Irisbus Citelis 10.5M a 12M.