Presne ako napísal Jezo. Plastové tabule sa v princípe nenosili preto, že by boli ako záloha pre prípad že by vypadli bubuse transparenty. O. i. okrem pár výnimiek tie vozy, ktoré mali transparenty, nemali ani držiaky na plastové tabule, takže v takom prípade by mohla byť max. 1 za čelným sklom.
Plastové tabule boli v "kabele" vozidla (určenej vždy na konkrétne poradie)proste historicky , a to, že postupne pribúdalo vozidiel s transparentom, tento fakt nijako neovplyvnilo ?
A tiež, ako písal Jezo v #8 , bolo dosť dlho obdobie, že na tom poradí jeden deň mohol ísť voz s transparentami a druhý deň starý voz bez transparentov.
Čo sa týka poruchovosti, tak dosť dlhé obdobie boli výpadky transparentov veľmi zriedkavé. Vo veľkej miere sa začali potom množiť odkedy prišli vozy s novými buse palubákmi - teda od roku cca 2014 (30Tr, 31Tr, sor NB18 od 2213 a od 4241, urbanwaye, atď...). Najmä tie urbanwaye výpadkami infosystému trpia dosť veľa. Rieši sa to vyresetovaním bateriek, a ak nepomôže ani to, tak potom je už na vodičovi či zavolá na dispečing a legálne ide do vozovne na poruchu, alebo pokračuje na trase aj so"zhasnutými tabuľami" bez linky a cieľa.
Ak si dobre spominam, boli tasky pre kazde poradie, v ktorych boli tieto tabule. Takze by som tipoval ze tym ze na poradi sa i take i take vozy striedali, tak pre vsetkych boli tabule nachystane.
Kedysi sa nosili vo vozidle plastové tabule aj v prípade, že bolo vybavené BUSE systémom. Predpokladám, že dôvod bol, keby sa BUSE pokazilo.
Dnes sa už nenosia. Ako sa potom rieši porucha BUSE? Resp. početnosť porúch je dnes zanedbateľná a minulosti bola vyššia? Alebo to v minulosti bolo prehnané opatrenie?