imhd.sk
Trnava
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a kočíkov
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
7 °C
sk
English
Trnava
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Pozostatky elektrickej železnice medzi Petržalkou a Wolfsthalom (11.4.2012)
Priecestie križujúce trať bývalej vlečky, Viedenská električka viedla neďaleko v priestore dnešnej Bratskej ul.
Na priecestí koľajnice zostali, ale vedľa neho sú z oboch strán vytrhané, pôvodná električka viedla neďaleko v priestore Bratskej ul.
Bývalá trať medzi cestným priecestím Kaukazská - Bratská a diaľnicou D2, električka viedla neďaleko v priestore Bratskej ul.
Zvyšky po železničnej trati Viedenskej električky dnes v oblasti Kapitulské pole lemuje hustá a vysoká vegetácia
Zvyšky telesa bývalej trate medzi hustou vegetáciou
Zachované návestidlo neďaleko štátnej hranice s Rakúskom
Návestidlo pri trati niekdajšej Viedenskej električky v polohe "stoj"
Zvyšky stožiaru trakčného vedenia
Kilometrovník 61,3
Kilometrovník v zajatí prírody
Jediná koľajnica, čo sa ešte v roku 2011 nachádzala na Kapitulskom poli, aj to už vytrhnutá z podvalov
Na niektorých podvaloch nájdeme ešte kliny, na ktorých boli upevnené koľajnice
Násyp a podvaly tu zostávajú aj po desaťročiach od zastavenia premávky električky
Kapitulské pole
Zvyšky zrušenej trate v kilometri 61,8
"Zamaskovaný" stožiar elektrického vedenia neďaleko hraničného prechodu Petržalka - Berg
Opustená budova hostinca, ktorý stál v priestore stanice Berg Landesgrenze
Kilometer 60 na rakúskom území zrušeného úseku trate
Vyvalené návestidlo bez návesti vedľa telesa bývalej trate
Vyvalený stĺp návestidla
Aj na rakúskej strane je stále veľmi dobre vidieť, kadiaľ viedla železničná trať
Na miestach kde boli kedysi koľajnice, rastie dnes zelená tráva
Kilometer 57 od Viedne
Zvyšky trate v km 56,9 nachádzajúce sa popri ulici s príznačným názvom
Zvyšky bývalej trate a jarné zobúdzanie prírody
Posledný stĺp trakčného vedenia sa nachádza niekoľko metrov za súčasným ukončením trate, kde už koľajnice nevedú
Posledný stĺp trakčného vedenia na súčasnom konci trate vo Wolfsthale má číslo 25
Súčasné zakončenie trate vo Wolfsthale
Wolfsthal je dnes konečnou stanicou bývalej Viedenskej električky
Návestidlo v zajatí prírody
Kopčany, Bratská ul.
Jeseň na telese zrušenej trate v obci Wolfsthal
Teleso bývalej železnice medzi rodinnými domami a pohorím Hainburger Berge
#4020.287, linka S7, Wolfsthal, Villagasse
Trať vo Wolfsthale končí v km 56,6
Súčasné zakončenie trate v rakúskom Wolfsthale
V Petržalke dodnes stoja aj pôvodné koľajnice z roku 1913
Zvyšky stĺpov trakčného vedenia nájdeme aj neďaleko budovy bývalého depa
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie