imhd.sk
Trnava
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a kočíkov
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
4 °C
sk
English
Trnava
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Švajčiarske železničky, zubačky, lanovky, električky a trolejbusy (26.7.2011)
Odchod nákladného vlaku smer Jungfraujoch
Nákladná zubačka
"Zubatá" lokomotíva na čele nákladného vlaku
Vozeň #21 železnice BLM, ktorá funguje od roku 1891 ako čiastočne adhézna a čiastočne ozubnicová
Vozidlá sú napájané jednosmerným prúdom s napätím 525 V a jazdia na trati s rozchodom 1000 mm
Lanovka SMA jazdí od roku 1912, nové panoramatické vozne boli dodané v roku 1999
Panoramatický vozeň z roku 1999
Maximálny sklon trate je 61 %
Jeden z vozňov jazdiacich na železnici BLM
Prestupný terminál pred železničnou stanicou
Siemens Combino #653
"Zabudnutý" trolejbusový vlečný vozeň
"Zabudnutý" trolejbusový vlečný vozeň
FBW / Hess / BBC-SAAS #170 s reklamou na zadnom čele
Siemens Combino #759 prichádza k železničnej stanici
Vevey / ABB / Düwag Be 4/8 #731 na centrálnom prestupnom termináli
Vozeň lanovky vyrobený firmou Carrosserie Gangloff
Prevádzka lanovky je od roku 2009 plne automatizovaná
Interiér vozňa od Carrosserie Gangloff
Pôvodný vozeň lanovky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie