imhd.sk
Trnava
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a kočíkov
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
6 °C
sk
English
Trnava
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Chemins de fer électriques Veveysans (CEV)
Osobný vozeň SWS BC z roku 1902 jazdil na železnici CEV, s ktorou je múzeum priamo spojené
Súprava postavená zo starších vozňov vedľa parného vlaku
Stretnutie jednotky Stadler SURF ABeh 2/6, modernizovaných vozňov a parného rušňa #105 muzeálnej trate Blonay - Chamby na stanici v Blonay
Miesto na upevnenie bicykla v jednotke Stadler SURF
Jednotky Stadler SURF ABeh 2/6 nahradili miestne "tetrapaky"
Odstavené vozne na čele s BDeh 2/4 z roku 1983
Pôvodný vozeň SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 #72 z roku 1970 prestavaný na vozeň Beh2/4 s rovnakým číslom v roku 2002
Súprava SWP/SAAS Beh2/4 #71 + R+J/MOB/ABB Bt #224
Sieť čiastočne ozubnicových tratí Chemins de fer électriques Veveysans dosahuje dĺžku 10,5 km
Interiér modernizovaných vozňov #71+224
Súprava modernizovaných vozňov #71+224 na vrcholovej stanici Les Pléiades
Súprava modernizovaných vozňov #71+224 na vrcholovej stanici Les Pléiades
Starý nákladný vozeň ozubnicovej železnice slúži na potreby lyžiarskej školy
Pracovné vozidlo SWS/CEV/Boschung Xrot #91 bolo postavené v roku 1966 na podvozku staršieho vozňa z roku 1910
Električka SLM/MFO/SIG HGe2/2 z roku 1911 slúži od počiatku prevádzkovania trate na Les Pléiades, teda v čase fotografovania už takmer 104 rokov
Prestup medzi adhéznym vlakom a vlakom premávajúcim na ozubnicovej časti trate
Súprava modernizovaných vozňov vchádza do prestupnej stanice Blonay
SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 z roku 1970
Odstavená elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6
Elektrická motorová jednotka Stadler/ACMV/Adtranz/SLM Be2/6 #7003 bola prvou, ktorá dostala zlato-bielu schému Golden Pass
Pôvodný vozeň SWP/SAAS/BBC BDeh2/4 #72 z roku 1970 prestavaný na vozeň Beh2/4 s rovnakým číslom v roku 2002
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie