imhd.sk
Trnava
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a kočíkov
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Trnava
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švédsko
› Stockholm
#472, linka 7, Klarabergsgatan, zastávka T-Centralen
#1534, CPZ 484, Klarabergsviadukten, zastávka Centralen
#2066, linka Gröna Linjen, Stanica Johannelund
#2012, linka Gröna Linjen, Stanica Johannelund
Pohľad na stanicu Kristineberg so súpravou Bombardier Movia C20
Výveska na stanici metra Johannelund
VDL Citea XLE-145 na linke 604
MAN Lion's City G #4059 na linke 67
Schéma linky 7 (Spårväg City) v električke CAF Urbos AXL
#470, linka 7, Djurgårdsvägen, zastávka Liljevalchs/Gröna Lund
CAF Urbos AXL #470
ASEA A29 #170 z roku 1954
ASEA A29 #170 na historickej linke 7N
Linka 7, 7N, Djurgårdsvägen, zastávka Liljevalchs/Gröna Lund
Navigácia k zastávke lodí
Mapa lodnej linky 82
MAN Lion's City CNG #1547
#2485, BUD 590, linka Gröna Linjen, Slussplan
#4045, EKY 418, linka 76, Slussbron
MAN Lion's City #4012 prechádza centrom Štokholma, ktorý sa výzdobou pripravoval na nadchádzajúce Vianoce
MAN Lion's City CNG smeruje na konečnú zastávku Sofia
MAN Lion's City G CNG #7213 dopravcu Keolis
#1556, CPY 802, linka 3, Slussbron
MAN Lion's City s pohonom na bioplyn
Man Lion's City G CNG #1551
Volvo 7500 ako náhradný autobus za metro
Pohľad do interiéru metra Bombardier Movia C20
"Ukážte ohľaduplnosť. Uchovávajte odstup."
Stanica metra T-Centralen
Autonómne autobusy
Autonómne autobusy
Bombardier Flexity Classic (A34) na konečnej električkovej linky 7
Historický pracovný vozeň
Historický autobus pred vozovňou
Lanovka v skanzene
Lanovka v skanzene
Most pre metro pri Gamla Stan
Interiér ASEA / Hägglund C10
ASEA / Hägglund C10 #2726 na v stanici metra T13 Ropsten
#318, linka 21, Ropstensslingan, stanica Ropsten
#318, linka 21, Stanica Gåshaga brygga
Lidingöbanan a jeho konečná stanica Gåshaga brygga
Lidingöbanan a jeho konečná stanica Gåshaga brygga
#323, linka 21, Stanica Gåshaga brygga
#217, linka 28, Stanica Österskär
Linka 28, Stanica Österskär
#1, linka 7, Hamngatan, zastávka Sergels Torg Spårv
Električky typov A30 a B30 vznikli prestavaním starších vozidiel A24 a B24 z rokov 1944 - 1945
Vozeň typu B30
Regionálna električková súprava A30+B30+A30 #313+609+316 sa na konečnej v Stockholme zdrží iba niekoľko minút
Prichádzajúca súprava električiek Lidingöbanan A30+B30+A30 #313+609+316
Súprava metra C20 po príchode na konečnú Ropsten, kde je možný prestup na prímestskú električku Lidingöbanan
Odťahovanie pokazeného autobusu MAN NG313 A23 CNG spred radnice
Scania CN113CLL MaxCi
Ukončenie mestskej električkovej linky 7 v najväčšom prestupnom uzle Sergels torg v roku 2012
Bombardier Flexity Classic vchádza do spoločnej zastávky s autobusmi
Scania CN94UB4X2 OmniCity na spoločnej zastávke s električkou
Navigácia k náhradnej doprave
Doprava pred príchodom omnibusov a konky
Otvorený vozeň pre konku z roku 1890 od firmy Atlas
Vozeň konky z roku 1877 vyrobený firmou Atlas
Otvorený omnibus z roku 1891
Otvorený omnibus z roku 1891
Omnibus z roku 1887
Fotografie moderných električkových systémov predchádzali príchodu modernej električky do Štokholmu
Interiér omnibusu z roku 1887
Omnibus z roku 1887 vyrobený firmou Kockums Mekaniska Verkstad jazdi až do roku 1898 v Štokholme
Omnibus z roku 1887 vyrobený firmou Kockums Mekaniska Verkstad
Staršie lego-električky
Lego-električka
V električkovom múzeu je možné nájsť aj model nadzemky z lega
Model vozňa metra C20 z lega
Vozeň konky z roku 1877 vyrobený firmou Atlas
Otvorený vozeň pre konku z roku 1890 od firmy Atlas
Trolejová veža z roku 1905 ťahaná koňmi
Historický vozeň lokálnej železnice z roku 1893 vyrobený firmami Atlas a Mather & Platt
Porovnanie historickej (C7, 1908) a modernej električky (A35, 2013)
Vzorový interiér električky CAF Urbos AXL
Skriňa električky CAF Urbos AXL
Volvo B10M-55 Led / Säffle z roku 1983
Vozeň metra ASEA / ASJ C2
Peugeot J7 #7607
Scania CR111M z roku 1976
Scania CR111M z roku 1976
Scania CR111M z roku 1976
Autobus Volvo B58-55 / Hägglund & Söner z roku 1972
Interiér autobusu Volvo B58-55 / Hägglund & Söner z roku 1972
Interiér autobusu Scania CR112 z roku 1981
Scania CR112 z roku 1981
Vozeň prímestskej železnice ASEA X7p z roku 1949
Volvo B58-60 / Hägglund & Söner z roku 1967
Ukážka interiérov staníc metra
Scania-Vabis CF7661 z roku 1966
Scania-Vabis H24 z roku 1961
Interiér vozňa typu C2
Scania-Vabis CF7661 z roku 1966
Pracovisko strojvodcu vo vozni typu C2
Vozeň prímestskej železnice typu C10 z rokov 1974 - 1975 a vozeň metra typu C2 z roku 1950
Prímestský vlak X1 #3020
Prímestský vlak X1 #3020
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie