Trasy liniek MHD v roku 1982

Platné k 1.11.1982

Autobusy

linkatrasa
1
Kopánka, nám. Učen. tovarišstva - Sídlisko SZM - Železničná stanica
2
Kopánka, Viktorínova - Sídlisko SZM - Partizánska - Skloplast - Hrnčiarovce
3
Sídlisko Linčianska, Zelenečská - Gottwaldovo nám. - Kamenný mlyn - Biely Kostol - Kočišské
4
Ružindolská, JRD - T. Vansovej - ONV - Tamaškovičova - Modranka
5
Kopánka, Viktorínova - Ustianska - Sídlisko SZM - ONV - Spartakovská - Zavarská cesta, SPTŠ
6
Zavarská cesta, SPTŠ - Tamaškovičova - Engelsova - Radlinského - Gottwaldova - Sídlisko Prednádražie
7
Kopánka, nám. Učeň. tovarišstva - Kukučínova - Sídlisko SZM - ONV - Skloplast - TAZ
8
Sídlisko Linčianska, Zelenečská - Engelsova - Kraľovianska - Trstínska
9
Hrnčiarovce - Skloplast - Radlinského - Gottwaldova - Sídlisko Prednádražie
10
Kopánka, nám. Učen. tovarišstva - Sídlisko SZM - Radlinského - Gottwaldova - Sídlisko Prednádražie
11
Modranka - Šmeralova - Radlinského - Gottwaldova - Sídlisko Prednádražie
12
Trstínska - T. Vansovej - Radlinského - Sídlisko Prednádražie
13
Hrnčiarovce - Skloplast - Engelsova - Kraľovianska - Suchovská - Pivovar
14
Zavarská cesta, SPTŠ - Kollárova - Radlinského - Gottwaldova - Ovocná
15
Sídlisko Linčianska, Goliánova - Radlinského - Sídlisko Prednádražie
16
Zavarská cesta, SPTŠ - Engelsova - Železničná stanica - Dohnányho - Goliánova - Sídlisko Linčianska
17
Sídlisko Linčianska, Goliánova - Engelsova - Sdlisko SZM - Sídlisko Vodáreň, Okružná
18
Kopánka, nám. Učeň. tovarišstva - Kukučínova - Sídlisko SZM - ONV - Seredská - Šmeralova - Zelenečská - Sídlisko Linčianska, Goliánova
19
Sídlisko Družba, Mladej gardy - Engelsova - Moyzesova - Trstínska
20
Sídlisko Družba, Mladej gardy - ONV - Skloplast - TAZ
21
Sídlisko Družba, Mladej gardy - Engelsova - Radlinského - Gottwaldova - Sídlisko Prednádražie

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Stav MHD je platný k 1. Novembru 1982 (redakčná uzávierka orientačnej mapy z roku 1983). 5. vydanie (Slovenská kartografia). Linka č. 21 začala premávať od pondelka 7. marca 1983. (Trnavský hlas)
Ako to je jasne,ze vodici nemozu zato,ze nejdu tak ako maju...to je hnev na ten system a na tie casy co vymysleli,ze su nerealne.... vsak je mi jasne,ze vodici ani pomaly nevedeli co ich este caka 31.7. a,ze zato nemozu...
Novbusreal, netreba sa báť. Z budúcich eurofondov budú namontované do autobusov MHD kamery aby sa začali dodržiavať pravidlá cestnej premávky v krajskom meste Trnava, ako bolo napísané v Trnavských novinách s kompetentným človekom na najvyššom mieste. Treba zastaviť počínanie arogantných vodičov, pre ktorých je autobus MHD prekážkou, ako jama na ceste, alebo neopravené kanalizačné poklopy napr. už asi rok na Zelenečskej ulici. Taktiež po vyberaní parkovného z okolitých parkovísk sa opravia cesty ako Kukučínová, Tajovského atď, aby sme nemuseli ničiť autodiely na pokazených komunikáciach. / alebo sa nič nespraví a peniažky..../. Ja dohodím tebe a ty mne.
A zrazu po zavedení kamerového systému sa zistí, ale to je vízia, že arogantných vodičov, prehliada, ten a ten, lebo to a to. Zistí sa že: nemusia dodržiavať harmonogram taxikári všetkých farieb, vodiči čudných EČ, atď. Iste ste to zistili ako vodiči ciest Slovenska všetci. A ak nie, tak nežijete na Slovensku a to buďte radi.
Výborná história v skratke. ?
No v prvom rade Vás chcem poprosiť nedávajte vinu vodičom. Ako som písal už na inom mieste, oni za meškanie nemôžu. Musia jazdiť tak, ako je nastavený čas. A to mi verte, tie časy nerobili vodiči! Tiež su v strese a snažia sa dobehnúť meškanie, ale treba dodržať pravidlá cestnej premávky, bezpečnosť jazdy čo ozaj sa snažia vo vypätých situáciach. A ako je dnes známe kompetentný sťažnosti akosi neriešia. treba len podnety na mestský úrad v Trnave a priamo VUC ke ktorá si objednala takúto nezmyselnú optimalizáciu dopravy. Prajem Vám pevné nervy a vydržať byrokraciu kým sa dačo porieši. ?
Reakcia na: jfk1 #4:
Ano, veľmi dobre poznám ten náš dvor... Ale páči sa mi že slušne a výstižne si napísal ako je to v reáli. Čo dodať: len že si dobrý vodič a je tu aj mnoho ďalších dobrých vodičov ktorý to všetko neutiahnu. Ostáva dúfať že sa to zlepší k lepšiemu ?
Autob. linka 16 s odchodom 6.29 hod. zo Zel. kríčku do Nemečanky, chodí skoro, nestíhame prísť z prímestkych autobusov. Nemohla by chodiť aspiň 6. 35 hod.? Taktiež poobede odchádza z Nemečanky 15.30 hod. , my pracujeme do 15.30 hod. Bolo by dobré aby odchádzala o 15.35 hod.! chodíme peši, takto nezarobíte!
Ludia prosim vas poradte kde mam napisat nejaku tu staznost na tie busy....vsak to je hrozne volaco, ako dnes v sobotu chcem ist do mesta a z prednadrazia idu 3 autobusy a ani jeden nejde v casoch kedy je potrebne ist... a ani z mesta ty kokos...to co je toto za debilinu co vymysleli... aby clovek ked chce ist v sobotu musel skoro rano vstavat aby stihol bus o pol deviatej a ked ten nestihne ide mu az o pol jedenastej a co v meste vybavim za hodinu nic... a potom z mesta nejde zas o 11 nic..co predtym sli vsetky tri busy..to co toto spravili..aku nelogiku a este idu aj v rovnakych casoch o pol, nic po hodine a nic pred hodinu celou... vsak mohol aspon jeden ist v tych casoch...a nie,ze vsetky 3 idu alebo nejdu...a to co tu pisali z tej druzby tak to ako no comment... ako ja koncim celu hodinu a ako idu 59 to co je toto za hovadinu..Leby nemyslim,ze tuna ked to napiseme bude stacit.. treba to asi adresovat tym co to vymysleli... a vsak to vymyslel clovek co nikdy busom nesiel a nemusel jazdit.. a aj to...to naco kazdy ide cez stanicu...ako velice chcu setrit a hodia kazdy bus cez stanicu kde su pobede neuveritelne zapchy a to im nevadi,ze tam stracaju peniaze zbytocne... a nehovorim,ze tiez do prace sa nemam ako dostat pred siestou....ako chodim teraz po 6 a to vobec nie je dobre...
A TO NEHOVORIM, ZE KAZDY JEDEN BUS MESKA A NECHODIA NACAS TAK AKO MAJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Novbusreal. To som Ti chcel vlastne napísať, čo si spomínal, že ten prístroj by bol aj vhodný:: a aj iných.
Novbusreal, ahoj. Ako sa vraví, dobrý gazda si aj stoličku prinesie domov, alebo stolicu? Nechaj čo sa robí na dvore. Uvidíš, že o sto rokov, resp. dvesto rokov, keď pominú aspoň tri generácie, všetko bude iné. Po nežnej revolúcii, keď sa dostalo pár ľudí k peniazom, nevedelo čo od radosti. To sa s nimi ťahá dodnes. Iste si vodič od nás. Vyššie uvedené vidíš aj na cestách. Pár napitých na Favoritoch. Pár napitých na luxusných autách. Ale toto ekonomiku nevytrhne. Z eurofondov by mali dať vedcom zhotoviť drager na sprostosť / je...sť / vodičov a aj iných, to by bolo do rozpočtu peňazí. Každý deň ich stretávame na cestách akoby z neba padali. A prvý pád mn. č. je mäkký. Nezabudni.
Reakcia na: Novbusreal #1:
Zaujímavé, našli by sa trasy aj s ešte staršieho obdobia ?
Na komunistov nadáva veľa ľudí. Ano mali aj nepekné praktiky ale chcem napísať že mali aj dobré veci. Za času komunizmu tu bolo liniek ako je tu uvedené vyššie. Samozrejme názvy ulíc z bývalého režimu ale dostali sme sa všade po Trnave kde bolo treba. Azda toto bol najväčší rozmach Trnavskej mhd. Autobusy jazdili, ľudia mali k sebe bližšie a tiež vodiči medzi sebou dobre vychádzali. Dnes v roku 2012 niektorý vodiči medzi sebou donášajú jeden na druhého len preto aby si udržali svoju vyprosenú linku. Nie všetci poctivo jazdia ulicami Trnavy. Zálohu majú len niektorý vyvolený a dobre zaplatený čas. Žiaľ je to realita dnešnej SAD ky. Na vedúcich miestach sedia ľudia ktorý tam nemajú čo robiť. Nie všetci na vedúcich miestach sú zlý, ale na nemenovaných pozíciach v bielom dome...
No ale vráť me sa k linkám mhd. Dúfajme že aj ked nie takto veľa liniek ale aspom čiastočne sa vrátia spoje ktoré skutočne ľudia potrebujú. Potom môže Trnavská SAD ka písať históriu za ktorú sa nemusí hambiť. ?