? tak ja som neodbytný trochu ? keď tak pozrem tak tie CP sú hrozne chaotické, keď vidím, že jedna linka má aj 5 konečných, potom rôzne obchádzky, hlavne v časti južne od železničnej stanice. Vypisoval som si odchody z rôznych východzých staníc resp. zastávok v centre smerom do sídlisk a vyšlo mi, že do 10 min idú dva alebo aj tri spoje na dané sídlisko a potom 30minút nič.
Ak je tu dakto znalejší pomerov chcel by som sa opýtať, že či v TAZ sa robia 8hodinovky, čiže takt spojov by stačil každé 4hodiny lebo poobede tam vidím spoje idúce z/do TAZ aj neskoršie ako je 14:00, čiže začína/končí sa tam nejaká smena aj o 15? Taktiež tázka či do Skloplastu treba celodenne spoje?
Otázka č.3. - je CP L4 nejak viazaný na smeny v podnikoch SONY a cukrovar?
Haha, na linke Brno - Nitra SAD TT zas akási prímestská Vrakosa. Ale videl som vnútri len asi 3 - 4 obete. No myslím, že aj ja sa budem pre istotu diaľkovým linkám trnavskej SAD zdaľeka vyhýbať. Ja som nenáročný, ale chcem si aspoň hlavu oprieť pri tak dlhej ceste.
Presne tak,robí tam len jeden a ten o tom skoro figu rozumie..no teda už sa priučil,ale..Bývali tam dvaja,jeden zväčša pre prímestskú i dialkovú a druhý pre prímestoII.i nepravidelnú zmluvnú prepravu! Človeka,čo to ale VÉÉÉÉÉLMI BAVÍ,tam prisahám Ti nezoberú! Môžeš poznať všetky autobusy,vyznať sa vo všetkom,a nemáš tam šancu..Asi tam chcú mongolov,či kieho oného.. ?
Mimochodom pre porozumenie,ten inzerát je tam UŽ OD DECEMBRA 06! Teraz tam niekto zastupuje..a pritom hľadajú NOVÉHO.. ?
Ponukaju miesto *dispecera*, no "ehm" ked sa niekto prihlasi tak mu nedovolia robit, asi tolko k tejto pofesii.(neni to vymysele, ale tak to skutocne bolo).
Tak ale treba to dať nejak dokopy. Chápem, že pracovné spoje do Skloplastu, TAZ alebo do Logistického parku nepôjdu tak aby tam boli 45minút pred začiatkom smeny ale skôr 20 až 15minút najskôr ak nie aj neskôr, takže s tzv. "pracovnými spojmi" by som nehýbal a snažil sa okolo nich spraviť okolo daných spojov také odchody aby to nebolo 2 až 5min ale aspoň 8minút a nie potom zas 20 a viac minútová diera. To sa fakt cestuje potom MHD na prt a okrem tzv. pracovných spojov pochybujem,že niekto seriźne využíva MHD, teda ešte okrem tých čo si nemôžu dovoliť auto alebo majú prácu alebo školu na blízku a môžu dojsť pešo. Trápi to vôbec niekoho z tých čo robia MHD v Trnave alebo nie?
Tak klikaj späť a prečítaj si celé vlákno, na čo si reagovala. No však ja si ťa dám Š. L. prelustrovať ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enumaelish
Ak je tu dakto znalejší pomerov chcel by som sa opýtať, že či v TAZ sa robia 8hodinovky, čiže takt spojov by stačil každé 4hodiny lebo poobede tam vidím spoje idúce z/do TAZ aj neskoršie ako je 14:00, čiže začína/končí sa tam nejaká smena aj o 15? Taktiež tázka či do Skloplastu treba celodenne spoje?
Otázka č.3. - je CP L4 nejak viazaný na smeny v podnikoch SONY a cukrovar?
Vďaka za odpovede ?