Nestačí.
Keď nahradím vozidlo z roku 2021 novým v roku 2031, tak to môžem považovať za ekologizáciu.
Alebo keď to za ekologizáciu nepovažujem tak pre kompletnosť a férovosť ankety by bolo bárs aj lepšie zahrnúť odpoveď typu - nie som za ekologizáciu MHD.
Anketa by mala obsahovať také možnosti, aby mohol každý kliknúť. Rovnako ako politické ankety obsahujú možnosti neviem a nešiel by som voliť.
Na prvý pohľad sa to môže zdať ako malichernosť. Ale ide mi hlavne o nasledujúce ankety. Aby sa tu v budúcnosti nezverejňovali ankety, ktoré budú vyzerať akoby boli zostavené v SZM.
Lebo status quo nie je ekologizácia. Z podstaty toho slova, ekologizácia naznačuje zvýšenie úrovne ekologickosti. Môžeš naftové autobusy považovať za dostatočne ekologické, nič proti tomu, ale zachovanie toho čo už existuje nie je a nemôže byť ekologizácia.
Pozitívne ma prekvapilo že neblbnú s nutnosťou dopĺňať na kartu fotku, ale aj na kartu bez fotky ide normálne predať neprenosný PCL. Trochu menej byrokracie ako v iných systémoch kde sa to zavádzalo.
V prímestských autobusoch v Trnavskom kraji od januára zdražejú jednorazové lístky. Zároveň župa zaviedla predplatné cestovné, aké funguje napríklad v bratislavskej integrovanej doprave. https://e.dennikn.sk/minuta/3171739/
V súťažných podkladoch je plán zonácie TTSK. Je to zvláštne, lebo za územie ich liniek po BSK preberajú zonáciu IDS BK, aj s číslami zón, ale tarifa nepredpokladá že by bola zjednotená s IDS BK (má to platiť len u vysúťaženého dopravcu a cenník je odlišný). To bude dosť bordel keď pod tým istým číslom zóny bude možné mať PCL dvoch systémov a podľa toho bude platiť u jedného, alebo druhého dopravcu.
zaujímalo by ma či sa neuvažuje nejaká linka 14 nadchádzka okolo Mobelixu na Piešťanskej veď je to stále v meste Trnava . Potom by pokračoval k TESCU , napríklad linka 14
zakaznik