požičovna byciklov za pár korun by bola asi najlepšia... ?
Pozri sadka si kupila tento voz preto , lebo ho chcela mať, je na nej ako si ho využie... (možno pôjde na Biely kostol)
To teraz nechápem, dávaš vašu hlohoveckú sightseeing tour linku za vzor modernej MHD alebo...? ? Myslím si, že aj u vás je prímestský autobus nevhodný. U vás by bol podľa nastavenia jazdnej doby v CP najlepší traktor s vlečkou... prípadne urobiť MHD vo forme organizovaného útvaru chodcov.
?
U nas je ranny spoj, pravidelne 40-50cestujucich kazde rano a je to na autobuse crossway, co neni ano low entry a pohoda.
Ale zober to tak, trochu sa pofrfle a bude to dobre, ako vždy lepšie isť na CN12 ako isť z TT-301AZ ?
Re Tooti: Na menej vyťažených linkách by mal byť skôr BN10.5 alebo 9.5, nie? Myslím, že keby si videl tých dôchodcov sa súkať cez tú úzku uličku na každej zastávke, tak by si zmenil názor. Ale na prímestské trasy je to dobrý bus.
Na L11 PRÍMESTSKÝ SOR CN12. Otrasné! Všetci sa musia súkať von cez jedny dvere. Doporučujem si to ísť pozrieť doobeda v podaní dôchodcov. Tradícia hlúpych riešení v Trnave pokračuje, žiaľ.
Nuž , dokiaľ sa vedenie bude stavať pasívne k riešeniu súčastnej situácie , nič sa nezmení . Ale nič nie je stratené , však stále tu máme cca 10 % trnavčanov , čo využívajú MHD , takže stále má o koho SAD-ka prichádzať . ?
Vodiči v TT sú takí istí ako vodiči v PN,či v BA alebo inde! V tom je pravda,že zvýšenie platov by nepomohlo,i ked musím uznať,že je možné,že by sa sem hrnulo viac záujemcov na miesta,no ako vidím,ide to všetko dolu vodou a to ma mrzí najviac..Tak isto máš pravdu s dielenskými pracovníkmi,je to presne tak,ako si napísal..Ono sa nájdu riešenia,ako by sa to všetko mohlo dať do pohybu,no mnoho ludí ich radšej nechce počuť.. ?
s vodičmi a obzvlášť v Trnave je to na dlhé rozprávanie , nepomohlo by len zvýšenie platov , ale lepší "rozbor situácie" by sme skúr mohli prebrať mimo verejné fórum .
A z pohľadu vozidiel , boli by v lepšom stave , keby sa nedialo to čo sa deje , t.j. privatizácia dielní s následnou predraženou údržbou , neochota a neodbornosť dielenských pracovníkov a tiež liknavosť vodičov k vzniknutým poruchám . ?
"vyriešiť nedostatok vodičov"
- buď zvýšiť platy, alebo ak firma nemá vodičov, tak to dať robiť inej firme.
"zlepšiť reálny technický stav prevádzkovaných vozidiel"
- radšej v šrote každých 30 minút, ako Quassimodom v "intervale" 126,4 minúty (teda v reále osobným autom).
"ZMENÍ SA DOPRAVA
Cesty sú preplnené, hromadná doprava tiež
[Bla, blaaa, blaaaa... severný južný obchvat]
Dohoda so SAD-kou
Podľa doterajších prieskumov hromadnú dopravu v Trnave využíva len 11,9% obyvateľov. Aby bolo toto číslo vyššie, mesto sa chce dohodnúť so SAD Trnava o nových trasách a o posilnení liniek. "Zriaďovateľom mestskej hromadnej dopravy je mesto, takže je len na ňom, ako bude vyzerať. Rovnako určuje aj výšku cestovného a prepravné podmienky," povedal Juraj Kuzma, riaditeľ divízie dopravy trnavskej SAD-ky. Aj bez auta by sa tak mali ľudia dostať všade, kam potrebujú. Okrem toho by mali pribudnúť aj nové cyklistické chodníky. To by mohlo zvýšiť počet cyklistov a dostať ich z dosahu áut. Do akej miery sa tieto plány uskutočnia, bude známe koncom leta."
Fera
Vodiči v TT sú takí istí ako vodiči v PN,či v BA alebo inde! V tom je pravda,že zvýšenie platov by nepomohlo,i ked musím uznať,že je možné,že by sa sem hrnulo viac záujemcov na miesta,no ako vidím,ide to všetko dolu vodou a to ma mrzí najviac..Tak isto máš pravdu s dielenskými pracovníkmi,je to presne tak,ako si napísal..Ono sa nájdu riešenia,ako by sa to všetko mohlo dať do pohybu,no mnoho ludí ich radšej nechce počuť.. ?